• Hier komt ooit nog een lay-out :Y)

    Personages:
    Naam • Pagina • Yugen
    Caleb Montana • 1.05 • Horvath
    Gus Kingsley • 1.07 • Ziegler
    Cristiano Barone • 1.02 • Desierto
    Naam • Pagina • PeterMaximoff
    Naam • Pagina • Jughead

    Naam • Pagina • Ziegler
    Naam • Pagina • Desierto
    Naam • Pagina • Sunrises
    Naam • Pagina • Marlow
    Roxy Sayen Pierce • 1.06 • Dougal
    Ayden Reynolds• 1.07 • McCrory
    Naam • Pagina • Brinvi
    Jacinta Isabelle Fray • 1.07 • Faolan
    Naam • Pagina • Ameliorate
    Naam • Pagina • Greenlight22

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 16:50 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil even hier neerzetten zodat mensen het alvast weten (met toestemming van Sanne)

    Ayden is President van de school
    Jacinta is de Vice President van de school

    C: Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden. Zal het ook nog in mijn rol benoemen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Horvath schreef:
    Ik ben zoekende naar verschillende relaties voor Caleb:

    • Beste vriend (het allerliefste mannelijk)
    • Bijlesgever in verband met zijn dyslexie (voornamelijk op Engels)
    • Personen die regelmatig bij hem spullen kopen (alcohol, drugs, ID's of sigaretten)
    • Meisje met wie hij regelmatig het bed in duikt en aan wie hij vervolgens gratis drugs geeft
    • Meisje met wie hij regelmatig het bed in duikt als ze beide dronken / high zijn
    • Ex
    • Cuddle buddy


    •

    McCrory schreef:
    Ik wil even hier neerzetten zodat mensen het alvast weten (met toestemming van Sanne)

    Ayden is President van de school
    Jacinta is de Vice President van de school

    C: Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden. Zal het ook nog in mijn rol benoemen.


    Wat betekent dit?

    @Ziegler, goed!! Dat is juist de bedoeling haha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Horvath, Ik heb Jacinta?

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 22:45 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @Naomi: ah tssss :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    VOORSTELLEN VOOR GUS
    Schuingedrukt zijn ideeën, normaal is al afgesproken

    Cristiano Barone:
    Gus en Cris zijn al een lange tijd bevriend en vroeger waren ze erg close, maar dat is erg veranderd sinds Gus de quarterback is. Ze lijken andere interesses te hebben en dat is nog weleens moeilijk.

    Caleb Montana:
    Gus is niet het persoon dat mensen echt afkeurt, maar hij zal niet echt razend enthousiast worden van Caleb omdat ze ergens zouden kunnen botsen. Toch zou hij wel vriendelijk zijn tegen hem.

    Roxy Pierce:
    Roxy en Gus gaan niet echt goed samen, maar omdat ze ergens gemeenschappelijke vrienden hebben eindigen ze weleens aan dezelfde lunchtafels. Roxy vindt het heerlijk om Gus op de kast te jagen en helaas lukt haar dat maar al te goed.

    Ayden Reynolds:
    Gus krijgt bijles van Ayden en is haar daar erg dankbaar voor. Hij mag haar ook wel, maar vindt het moeilijk om dit geheim te houden voor zijn vrienden omdat hij niet wil dat iedereen weet dat hij bijles krijgt. Daarom doet hij soms wat afstandelijk naar haar toe.

    Jacinta Fray:
    Jacinta is met gemak de beste vriendin van Gus te noemen. Ze kennen elkaar al zo lang hij zich kan herinneren en hij geeft ontzettend veel om haar. Hij kan dan ook altijd alles bij haar kwijt.

    Isaiah Da Costa:
    Gus zal wel respect hebben voor hem en daarom aardig tegen hem zijn, maar dat zal hij nooit doen in de buurt van zijn "vrienden".

    Cassandra Da Costa:
    Doordat Cassie de captain is van The Vipers behoren de twee automatisch tot dezelfde vriendengroep. Gus vindt Cassie ook wel een leuke meid, op een vriendschappelijke manier. Hij zal daardoor ook altijd aardig tegen haar doen.

    Vincenzo Alesi:
    Nu Gus zeer populair is, is hij ook bevriend met Vincenzo. Hij mag de jongen ook wel, ondanks dat hij het niet altijd eens is met hem. Hij gaat graag met hem om, maar zal nooit een geheim tegen hem vertellen omdat hij Vincenzo niet 100% vertrouwt.

    Aliz Harrington:
    Gus zal haar wel mogen door haar vrolijke karakter, maar ergens zal hij ook wel jaloers zijn aangezien ze erg makkelijk leert. Hij heeft haar ooit geholpen toen ze verkeerde drugs op had, waardoor hij haar in een ander licht heeft gezien. Dat heeft er wel voor gezorgd dat hij meer respect voor haar heeft.

    Wordt nog aangevuld

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 22:46 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Desierto schreef:
    (...)

    Chris/Cassie? c: You can choose


    Oh gosh ik ben niet geweldig in kiezen. ;3 maar oké misschien voor Jem en Chris dat Jem dus bij hem crasht wanneer Jem zich eenzaam voelt in zijn grote huis, want luxe problemen.
    En voor Jem en Cassie kunnen we wel iets van flirt/fwb/gf relatie doen i guess net wat jij wilt.

    @Ameliorate ehm ik denk dat Jem zelf ook overal wel een beetje naar luisterde. Hoewel hij waarschijnlijk zelf wel een kleine voorkeur heeft voor iets met een fijne drumsolo ofzo hahaha


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Oh gosh ik ben niet geweldig in kiezen. ;3 maar oké misschien voor Jem en Chris dat Jem dus bij hem crasht wanneer Jem zich eenzaam voelt in zijn grote huis, want luxe problemen.
    En voor Jem en Cassie kunnen we wel iets van flirt/fwb/gf relatie doen i guess net wat jij wilt.

    @Ameliorate ehm ik denk dat Jem zelf ook overal wel een beetje naar luisterde. Hoewel hij waarschijnlijk zelf wel een kleine voorkeur heeft voor iets met een fijne drumsolo ofzo hahaha


    Sounds good ^^ Maakt mij trouwens niet uit hoor welke van de drie


    El Diablo.

    Horvath schreef:
    Ik ben zoekende naar verschillende relaties voor Caleb:

    • Beste vriend (het allerliefste mannelijk)
    • Bijlesgever in verband met zijn dyslexie (voornamelijk op Engels)
    • Personen die regelmatig bij hem spullen kopen (alcohol, drugs, ID's of sigaretten)
    • Meisje met wie hij regelmatig het bed in duikt en aan wie hij vervolgens gratis drugs geeft
    • Meisje met wie hij regelmatig het bed in duikt als ze beide dronken / high zijn
    • Ex
    • Cuddle buddy


    Deze kunnen wel?

    greenlight22 schreef:
    (...)

    @Ameliorate ehm ik denk dat Jem zelf ook overal wel een beetje naar luisterde. Hoewel hij waarschijnlijk zelf wel een kleine voorkeur heeft voor iets met een fijne drumsolo ofzo hahaha


    Okay, dan kan muziekbuddy's wel leuk zijn. :')


    She was always looking for more..

    nog mensen voor i to the s to the aiah
    @ziegler yes i like that


    Heaven is a place that we all have

    Ik zoek voor Gus ook nog iemand (jongen of meisje) die met Gus omgaat om populair te worden, terwijl Gus denkt dat het oprecht is. Iemand? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    McCrory schreef:
    Ik wil even hier neerzetten zodat mensen het alvast weten (met toestemming van Sanne)

    Ayden is President van de school
    Jacinta is de Vice President van de school

    C: Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden. Zal het ook nog in mijn rol benoemen.


    Ik heb geen flauw idee wat het president zijn inhoudt lol, dus idc. ;p


    That is a perfect copy of reality.

    yoooo addie, misschien wat met Roxy?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Desierto schreef:
    (...)

    Sounds good ^^ Maakt mij trouwens niet uit hoor welke van de drie


    Pfff mij het lastige werk maar weer laten doen ik ben zo slecht in kiezen. ;3 ;3

    Maar oké ik zag dat Cassie net zoals Jem uit een welvarend gezin komt. Misschien dat we daar wat mee kunne doen dat hun ouders willen dat ze samen komen/ samen zijn vanwege ouders.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.