• Addams Academy
    Is there truly a way to know —
    whether it’s a curse, or a gift?

    Reeds jarenlang is Addams Academy, gelegen in Seattle, een haven voor mensen met gaven – in de volksmond ‘mutanten’ genoemd. Opgericht door Archie Addams en nu reeds gesteund door de overheid, is het instituut er om die personen die met hun Talent – steevast zo genoemd binnen de academie – problemen veroorzaakt hebben te helpen hun plaats binnen de maatschappij te vinden. Zo krijgen de weglopers, criminelen en verloren zielen er niet alleen basis middelbare school & universitaire lessen en hulp in het krijgen van controle, maar ook alle kennis die ze benodigd hebben om bij het bereiken van 25-jarige leeftijd zelfstandig de wereld in kunnen gaan.
          Voor deze personen is Addams Academy dan ook een veilige thuishaven geworden, waar ze zich geaccepteerd weten te voelen. Want ondanks de wereld ze langzaamaan begint te accepteren, zijn er ook zij die ze compleet verachten – en streven naar hun dood. Zij staan gekend als ‘de Oppositie’ en zo sluw en genadeloos als ze klinken, is Addams Academy reeds lange tijd hun doelwit..



    Regels
    • Algemene huisregels van Quizlet
    • Algemene huisregels van Quizlet
    • Afwezigheid langer dan drie dagen van te voren melden
    • Maximaal twee personages per persoon.
          (Wil je toch een derde personage, moet je daarvoor eerst toestemming vragen aan Horvath of Busker.)
    • Wees realistisch in het creëren van je personage(s)
    • Minimaal 200 woorden per post
    • 16+ is toegestaan, mits duidelijk aangegeven
    • Ruzies enkel en alleen IC
    • Alleen Marie / Busker en Mirte / Traynor maken nieuwe topics aan
    Rollen
    • Naam
    • Leeftijd (Tussen de 17 — 25 jaar oud.)
    • Addams Academy (Hoe lang zijn ze reeds op de school aanwezig?)
    • Krachten
    • Persoonlijkheid
    • Uiterlijk
    • Familie
    • Geschiedenis
    • Extra (likes / dislikes / angsten / hobby's)
    • Relaties


    • Arthur Addams — Healing — Lucky Blue Smith — Busker, 1.7
    • Zephaniah Cohen — Touch of Death — Xavier Serrano — Traynor; 1.4
    • Fergus Ciar Whelan — Nemesis Form — Stephen James — Prongsie; 1.6
    • Asseri Mikkonen — Sense Enhancement — David Balheim — Garrett; 1.12
    • Nicholas Miller — Telekinesis — Steven R. McQueen — Kepler; 1.7
    • Aelan Dev Roche — Potenticinesis — Connor Hill — Marlow; 1.12
    • Neo Silas Crawford — Puppeteer — Brian Altemus — Mabel; 1.8
    • Talon Woods — Telepathy — Reece King — Mabel; 1.8
    • Leander Nerve Conall — Enhanced Strength — Luke Powell — Necessity; 1.7
    • Arne Abraham McCain — Flying/Levitation — Jack Falahee — Garrett; 1.14

    • Asra Lovett — Aerokinesis — Amelia Zadro — Busker; 1.8
    • Ameleigh Addams — Pain Inducement — Pyper America Smith — Traynor; 1.7
    • Zara Caldwell — Elektrokinesis/Technokinesis — Marina Nery Paul Morel — Brinvi; 1.8
    • Zea Silver Storm — Mediumship — Chanelle Elise — Prongsie; 1.6
    • Veronica Blanche Graham — Hydrokinesis — Zhenya Katave — Pennyworth; 1.7
    • Yara Maria Thompson — Visions — Barbara Palvin — Perffect; 1.3
    • Adreana Ebony Reve — Umbrakinesis — Scarlett Simonneit — Paddiecakes; 1.2
    • Ava Fontaine — Sonokinesis — Luca Hollestelle — Sasannach; 1.12
    • Apfelstrudel — Shapeshifter — Ciara Baxendale




    Beginsituatie
    Komt bij het openen van het speeltopic.


    As children we always loved superheroes — desiring to become just as brave as they are;
    yet when given the opportunity, it would seem. . .
    it's simply so much easier to become the villain.



    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 16:44 ]


    A girl who wonders.

    MT—


    •

    Hm.. Een meisje alsjeblieft & emotion manipulation.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Hm.. Een meisje alsjeblieft & emotion manipulation.


    Je staat erbij! (:


    A girl who wonders.

    Dit klinkt cool! Maar ik heb tot en met aankomend weekend echt geen tijd door studie etc. Zou ik voor de zekerheid een jongen mogen reserveren of is dit te lang?

    Mag ik een meisje resererveren met fire manipulation?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dit klinkt cool c:
    Ik weet alleen niet precies welke gaven er beschikbaar zijn, haha. Ik wil wel een man en een vrouw!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    Dit klinkt cool c:
    Ik weet alleen niet precies welke gaven er beschikbaar zijn, haha. Ik wil wel een man en een vrouw!


    Je kan alles vragen - wat uiteraard nog niet 'geclaimd' is door iemand anders. Mirte of ik zullen het je laten weten wanneer een gave niet oké is. (Dat zal vooral in situaties zijn dat 't simpelweg te overpowered is.) ^^


    A girl who wonders.

    Garrett schreef:
    Dit klinkt cool! Maar ik heb tot en met aankomend weekend echt geen tijd door studie etc. Zou ik voor de zekerheid een jongen mogen reserveren of is dit te lang?


    Had je al een gave in gedachten? (:


    A girl who wonders.

    Fester schreef:
    (...)

    Je kan alles vragen - wat uiteraard nog niet 'geclaimd' is door iemand anders. Mirte of ik zullen het je laten weten wanneer een gave niet oké is. (Dat zal vooral in situaties zijn dat 't simpelweg te overpowered is.) ^^


    Is Touch of Death of Resurrection too much? :'D Of Necromancy? Necromancy is een beetje een overkoepelende term, zie ik, haha. Ik ben even aan het zoeken op internet, haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)

    Is Touch of Death of Resurrection too much? :'D Of Necromancy? Necromancy is een beetje een overkoepelende term, zie ik, haha. Ik ben even aan het zoeken op internet, haha.


    Touch of Death is al geclaimd, vrees ik. ): Je kan de reeds gekozen gaven in de beginpost zien.


    A girl who wonders.

    Meeeh ik heb zo weinig tijd, maar een jongen met ofwel telekinese of telepathische krachten lijkt me zo leuk :v


    Mhm?

    Oeh! Mag ik een meisje?


    That is a perfect copy of reality.

    Dit is gaaf! Mag ik een jongen met umbrakinesis die de kracht heeft om iemand nachtmerries te laten zien?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh ja, mag ik een jongen met uuuhh, telekinesis?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MabeI schreef:
    Meeeh ik heb zo weinig tijd, maar een jongen met ofwel telekinese of telepathische krachten lijkt me zo leuk :v


    De keuze is aan jou! Je kan je rol altijd even 'wegsturen', mocht je in een periode van enorm tijdgebrek zitten. Maar als je ervoor kiest mee te doen, hou er dan gewoon rekening mee dat de personen waarmee je op dat moment in contact bent niet te lang moeten wachten. (:

    Marlow schreef:
    Oeh! Mag ik een meisje?


    Jazeker — Had je al een gave in gedachten?

    Pickett
    Dit is gaaf! Mag ik een jongen met umbrakinesis die de kracht heeft om iemand nachtmerries te laten zien?


    Ofc! Ik zet je erbij.


    A girl who wonders.