• Addams Academy
    Is there truly a way to know —
    whether it’s a curse, or a gift?

    Reeds jarenlang is Addams Academy, gelegen in Seattle, een haven voor mensen met gaven – in de volksmond ‘mutanten’ genoemd. Opgericht door Archie Addams en nu reeds gesteund door de overheid, is het instituut er om die personen die met hun Talent – steevast zo genoemd binnen de academie – problemen veroorzaakt hebben te helpen hun plaats binnen de maatschappij te vinden. Zo krijgen de weglopers, criminelen en verloren zielen er niet alleen basis middelbare school & universitaire lessen en hulp in het krijgen van controle, maar ook alle kennis die ze benodigd hebben om bij het bereiken van 25-jarige leeftijd zelfstandig de wereld in kunnen gaan.
          Voor deze personen is Addams Academy dan ook een veilige thuishaven geworden, waar ze zich geaccepteerd weten te voelen. Want ondanks de wereld ze langzaamaan begint te accepteren, zijn er ook zij die ze compleet verachten – en streven naar hun dood. Zij staan gekend als ‘de Oppositie’ en zo sluw en genadeloos als ze klinken, is Addams Academy reeds lange tijd hun doelwit..



    Regels
    • Algemene huisregels van Quizlet
    • Algemene huisregels van Quizlet
    • Afwezigheid langer dan drie dagen van te voren melden
    • Maximaal twee personages per persoon.
          (Wil je toch een derde personage, moet je daarvoor eerst toestemming vragen aan Horvath of Busker.)
    • Wees realistisch in het creëren van je personage(s)
    • Minimaal 200 woorden per post
    • 16+ is toegestaan, mits duidelijk aangegeven
    • Ruzies enkel en alleen IC
    • Alleen Marie / Busker en Mirte / Traynor maken nieuwe topics aan
    Rollen
    • Naam
    • Leeftijd (Tussen de 17 — 25 jaar oud.)
    • Addams Academy (Hoe lang zijn ze reeds op de school aanwezig?)
    • Krachten
    • Persoonlijkheid
    • Uiterlijk
    • Familie
    • Geschiedenis
    • Extra (likes / dislikes / angsten / hobby's)
    • Relaties


    • Arthur Addams — Healing — Lucky Blue Smith — Busker, 1.7
    • Zephaniah Cohen — Touch of Death — Xavier Serrano — Traynor; 1.4
    • Fergus Ciar Whelan — Nemesis Form — Stephen James — Prongsie; 1.6
    • Asseri Mikkonen — Sense Enhancement — David Balheim — Garrett; 1.12
    • Nicholas Miller — Telekinesis — Steven R. McQueen — Kepler; 1.7
    • Aelan Dev Roche — Potenticinesis — Connor Hill — Marlow; 1.12
    • Neo Silas Crawford — Puppeteer — Brian Altemus — Mabel; 1.8
    • Talon Woods — Telepathy — Reece King — Mabel; 1.8
    • Leander Nerve Conall — Enhanced Strength — Luke Powell — Necessity; 1.7
    • Arne Abraham McCain — Flying/Levitation — Jack Falahee — Garrett; 1.14

    • Asra Lovett — Aerokinesis — Amelia Zadro — Busker; 1.8
    • Ameleigh Addams — Pain Inducement — Pyper America Smith — Traynor; 1.7
    • Zara Caldwell — Elektrokinesis/Technokinesis — Marina Nery Paul Morel — Brinvi; 1.8
    • Zea Silver Storm — Mediumship — Chanelle Elise — Prongsie; 1.6
    • Veronica Blanche Graham — Hydrokinesis — Zhenya Katave — Pennyworth; 1.7
    • Yara Maria Thompson — Visions — Barbara Palvin — Perffect; 1.3
    • Adreana Ebony Reve — Umbrakinesis — Scarlett Simonneit — Paddiecakes; 1.2
    • Ava Fontaine — Sonokinesis — Luca Hollestelle — Sasannach; 1.12
    • Apfelstrudel — Shapeshifter — Ciara Baxendale




    Beginsituatie
    Komt bij het openen van het speeltopic.


    As children we always loved superheroes — desiring to become just as brave as they are;
    yet when given the opportunity, it would seem. . .
    it's simply so much easier to become the villain.



    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 16:44 ]


    A girl who wonders.

    Yugen schreef:
    oke ja ik heb meerdere keuzes

    1) oftewel doe ik het zo dat hij het alleen maar kan als hij intens boos of verdrietig is
    2) oftewel doe ik atmokinesis (weer bepalen)


    Atmokinesis, def.


    •

    Horvath schreef:
    (...)

    Atmokinesis, def.


    Mirts know best so atmokinesis it is.


    Heaven is a place that we all have

    Oké, dan zet ik 't erbij!


    A girl who wonders.

    Volgens mij heb ik nu alles qua personen die willen deelnemen/gaven. Mocht ik nog iets gemist hebben, please tell me.

    FC's etc. zal ik zsm beginnen toevoegen. Wil gewoon eerst graag dit goed hebben voor wat overzicht te krijgen. (:

    [ bericht aangepast op 4 maart 2017 - 21:51 ]


    A girl who wonders.

    Oké, ik denk dat ik Chanelle Elise voor mijn meisje FC, en David Barrueco voor mijn jongen. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zou mijn meisje chronokinesis (time manipulation) mogen? Ik zal er dan voor zorgen dat het op een kleine schaal zal zijn! ^^


    That is a perfect copy of reality.

    Wil iedereen in z'n rol vermelden hoe lang ze al op de Addams Academy zitten? Dit zal vanmiddag ook in het invullijstje aan worden gepast.


    •

    Ik neem dan maar Hydrokinesis ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zephaniah Cohen

    All in the world is black or white —
    there is no in between.

    •••

    NAAM
    Zephaniah Cohen

          Zephaniah • Zef—Ah—Nyah • Hebrew
          Cohen • Koh—Uhn • Hebrew


    Zephaniah heeft zijn naam gekregen door de godsdienst van zijn ouders. Echter, vanaf zijn geboorte wordt hij aangesproken met de verkleining Zeph.

    LEEFTIJD
    23

    SOORT
    Mutant

    KRACHTEN

          Touch Of Death

    Zephaniahs krachten — oftewel, zijn onfortuinlijke en verschrikkelijke talent — bestaan uit het gegeven dat alle organismen (dieren, mensen en planten) welke zijn blote huid aanraken op een snel tempo hun levensenergie verliezen en dus zullen komen te overlijden.

    ADDAMS ACADEMY
    Zeven jaar

    Zephaniah is vanaf zijn zestiende levensjaar inwonend in Addams Academy — waar hij meer dan dankbaar voor is.


    I like to be alone.
    But — I would prefer being alone with someone else.

    •••

    INNERLIJK


    afraid to fall in love • attaches value to harsh words • doesn't get sarcasm • focus on the negative • gets lost in past and thoughts • hates himself and his powers • insecure about his place in the world • jealous as fuck • makes jokes about himself • massive geek • sees all in black and white • thinks of himself as extreme danger • tries to do his best • wants other people around him but chooses to be alone • wishes to be someone else

    Zeph is een jongeman met een zwart / wit kijk op de wereld om zich — waardoor hij een algemeen pessimistische gedachtegang heeft verworven. Zeph kan urenlang nadenken over bepaalde, omvattende onderwerpen en wanneer hij daarin eenmaal bepaalde ideeën of meningen heeft gevormd, is hij daar vrijwel niet vanaf te brengen.
          Ondanks de — weinige — positieve mogelijkheden van zijn krachten, heeft Zeph een gegronde haat jegens zichzelf en zijn krachten. Voornamelijk zijn ouders zijn de ontwikkelaars van deze haat—gevoelens, welke door Zeph in stand worden gehouden.
    Zeph is echter wel degelijk een persoon die altijd zijn uiterste best zal doen om het de personen in zijn omgeving zo prettig mogelijk te maken — ondanks zijn eigen 'tekortkomingen'. Voorbeelden hiervan zijn mede kledingkeuze en het gegeven dat hij altijd oplettend is voor aanrakingen. Deze constante waakzaamheid heeft ook zo zijn keerzijde — Zeph is vaak moe en uitgeput.
          Vaak denken andere personen niet dat Zeph een behoorlijke geek zijde achter zich heeft — hij kan er intens van genieten om in andere werelden op te gaan, op welke manier dan ook (boeken, cosplay, films en series). Zeph zal dit gebruiken als ontsnapping uit zijn eigen leven.
    Zeph heeft regelmatig last van paniekaanvallen — voornamelijk als hij herinneringen op aan het halen is over zijn verleden (dood van de jongen). Hier is hij vervolgens moeilijk uit te halen, wat zowel kan resulteren in huilbuien als woedeaanvallen.

    Some people manage to make me fall in love with them —
    because I am being touched with words instead of hands.

    •••

    UITERLIJK

    Zeph is een lange jongeman van zo'n 187 CM met een pezig, gespierd en licht gebruind lichaam. Zephs lichaamshouding is voorover gebogen — alsof hij op wil gaan in zichzelf.
          Binnen zijn gezicht heeft Zeph dikke, prominente wenkbrauwen. Daarnaast heeft hij scherpe jukbeenderen en is zijn onderlip ietwat te dik voor zijn dunnere bovenlip. Zeph heeft vrijwel geen gezichtsbeharing — waar hij zelf ontzettend van baalt. Zephs kijkers zijn groen.
          Opvallend is dat Zeph altijd donkere handschoenen zal dragen — evenals kleding welke grotendeels bedekkend is voor al zijn huid, als gevolg van zijn krachten.

    FAMILIE & GESCHIEDENIS

          • Father — Samuel Cohen
          • Mother — Sarah Goldberg–Cohen


    Zephaniah is de eerstgeboren, enige zoon van Samuel en Sarah Cohen — een Joods stel dat in hun twintiger jaren naar Amerika is gekomen. Ondanks het gegeven dat de twee een groot gezin voor ogen hadden, waren Zephs onverwachte krachten reden om dit toekomstbeeld te herzien. Sarah en Samuel hebben het nooit ofte nimmer een plaats kunnen geven dat hun kind een mutant is. Zeph is dan ook opgegroeid in een omgeving vol afschuw en afstandelijkheid waarin hem werd aangeleerd weg te blijven bij andere personen aangezien hij gevaarlijk is.
          Gedurende Zephs zestiende levensjaar beging hij een grote fout — nadat een kleine jongen van zeven jaar was gevallen van zijn nieuwe fiets, trachtte Zeph hem te helpen en vergat daardoor volledig zijn krachten. Zephs aanrakingen waren voldoende om de jongen in een diepe coma doen belanden en uiteindelijk te overlijden.


    You can not live in regret.
    But — it is so damn hard not to.

    •••

    EXTRA

    • Zeph heeft altijd donkere handschoenen aan.
    • Zeph heeft last van paniekaanvallen bij gedachten aan zijn verleden.
    • Zeph heeft een knuffelkonijn genaamd Bono.

    LIKES
    Addams Academy • Anime • Books • Comics • Cosplaying • Doodling • Fires • Geek stuff • Gummybears • Homework • Loneliness • Marvel • Movies • Music • Nights • Poems • Pokémon • Quotes • Reading • Series • Stars • Stuffed animals • Winning

    DISLIKES
    Animals • Attention • Blood • Children • Choosing • Crying • Doctors • Feelings • Hospitals • Love • Memories • Needles • Pannick attacks • Parents • People in general • Powers • Practicing • Relationships • Romance • Sushi • Talking • Touching • World

    RELATIES


    •

    Oké, ik zit stiekem nog steeds te twijfelen over de kracht van mijn personage.
    Zou ik, wanneer er geen nieuwe mensen meer lijken bij te komen en er plaats over is, dan eventueel nog een jongen met telepathie mogen hebben? Ik bedoel echt enkel als er niemand nog bijkomt en ik zet absoluut geen reservatie op de kracht. Als er nu iemand voorbij komt met telepathie, dan is dat zo (:


    Mhm?

    Leuk idee! Mag ik een jongen?
    En weet iemand een gave want letterlijk alles wat ik kan bedenken is al geclaimd :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik vind deze site heel handig!! linkje


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    hollaaaaa ik vind allemaal leuke dingen

    mag atmokinesis veranderd worden naar lunakinesis?
    (ja dus gewoon kind of de maan: zwaartekracht aanpassen en tijdcyclus aanpassen) MAAR ik ga het een beetje aanpassen zodat het niet te op is.


    Heaven is a place that we all have

    Die site heeft me wel op ideeën gebracht ^^

    Zou die van mij emoties mogen kunnen lezen? (Een soort van aura's lezen, maar echt puur gericht op hoe die persoon zich op dat moment voelt).


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Fester schreef:
    (...)

    Had je al een gave in gedachten? (:

    Nee maar ik kijk later wel naar wat er allemaal al geclaimt is, kies ik dan wel.