• Addams Academy
    Is there truly a way to know —
    whether it’s a curse, or a gift?

    Reeds jarenlang is Addams Academy, gelegen in Seattle, een haven voor mensen met gaven – in de volksmond ‘mutanten’ genoemd. Opgericht door Archie Addams en nu reeds gesteund door de overheid, is het instituut er om die personen die met hun Talent – steevast zo genoemd binnen de academie – problemen veroorzaakt hebben te helpen hun plaats binnen de maatschappij te vinden. Zo krijgen de weglopers, criminelen en verloren zielen er niet alleen basis middelbare school & universitaire lessen en hulp in het krijgen van controle, maar ook alle kennis die ze benodigd hebben om bij het bereiken van 25-jarige leeftijd zelfstandig de wereld in kunnen gaan.
          Voor deze personen is Addams Academy dan ook een veilige thuishaven geworden, waar ze zich geaccepteerd weten te voelen. Want ondanks de wereld ze langzaamaan begint te accepteren, zijn er ook zij die ze compleet verachten – en streven naar hun dood. Zij staan gekend als ‘de Oppositie’ en zo sluw en genadeloos als ze klinken, is Addams Academy reeds lange tijd hun doelwit..



    Regels
    • Algemene huisregels van Quizlet
    • Algemene huisregels van Quizlet
    • Afwezigheid langer dan drie dagen van te voren melden
    • Maximaal twee personages per persoon.
          (Wil je toch een derde personage, moet je daarvoor eerst toestemming vragen aan Horvath of Busker.)
    • Wees realistisch in het creëren van je personage(s)
    • Minimaal 200 woorden per post
    • 16+ is toegestaan, mits duidelijk aangegeven
    • Ruzies enkel en alleen IC
    • Alleen Marie / Busker en Mirte / Traynor maken nieuwe topics aan
    Rollen
    • Naam
    • Leeftijd (Tussen de 17 — 25 jaar oud.)
    • Addams Academy (Hoe lang zijn ze reeds op de school aanwezig?)
    • Krachten
    • Persoonlijkheid
    • Uiterlijk
    • Familie
    • Geschiedenis
    • Extra (likes / dislikes / angsten / hobby's)
    • Relaties


    • Arthur Addams — Healing — Lucky Blue Smith — Busker, 1.7
    • Zephaniah Cohen — Touch of Death — Xavier Serrano — Traynor; 1.4
    • Fergus Ciar Whelan — Nemesis Form — Stephen James — Prongsie; 1.6
    • Asseri Mikkonen — Sense Enhancement — David Balheim — Garrett; 1.12
    • Nicholas Miller — Telekinesis — Steven R. McQueen — Kepler; 1.7
    • Aelan Dev Roche — Potenticinesis — Connor Hill — Marlow; 1.12
    • Neo Silas Crawford — Puppeteer — Brian Altemus — Mabel; 1.8
    • Talon Woods — Telepathy — Reece King — Mabel; 1.8
    • Leander Nerve Conall — Enhanced Strength — Luke Powell — Necessity; 1.7
    • Arne Abraham McCain — Flying/Levitation — Jack Falahee — Garrett; 1.14

    • Asra Lovett — Aerokinesis — Amelia Zadro — Busker; 1.8
    • Ameleigh Addams — Pain Inducement — Pyper America Smith — Traynor; 1.7
    • Zara Caldwell — Elektrokinesis/Technokinesis — Marina Nery Paul Morel — Brinvi; 1.8
    • Zea Silver Storm — Mediumship — Chanelle Elise — Prongsie; 1.6
    • Veronica Blanche Graham — Hydrokinesis — Zhenya Katave — Pennyworth; 1.7
    • Yara Maria Thompson — Visions — Barbara Palvin — Perffect; 1.3
    • Adreana Ebony Reve — Umbrakinesis — Scarlett Simonneit — Paddiecakes; 1.2
    • Ava Fontaine — Sonokinesis — Luca Hollestelle — Sasannach; 1.12
    • Apfelstrudel — Shapeshifter — Ciara Baxendale




    Beginsituatie
    Komt bij het openen van het speeltopic.


    As children we always loved superheroes — desiring to become just as brave as they are;
    yet when given the opportunity, it would seem. . .
    it's simply so much easier to become the villain.



    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 16:44 ]


    A girl who wonders.

    Ooh, ik had Zara's gave aangepast naar Sense manipulation c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Busker schreef:
    Wemel, Granian en Apfelstrudel; jullie staan erbij! Mochten jullie al weten welke gave jullie willen, geef het dan alsjeblieft alvast door - zodanig ik het erbij kan zetten.


    Mag de rol een gedaanteverwisselaar zijn? (shape-shifter) Maar dan in mens vorm al op een dier lijken? (ik doe trouwens een vos) Dus dat ze een staart heeft, goed kan ruiken en horen, maar ook constant met een hongerig gevoel loopt?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Zou ik essokinesis/ reality warping mogen? Get is het manipuleren van de realiteit, maar mijn personage zou dit natuurlijk maar tijdelijk kunnen doen, en kan niet alles geheel aanpassen, want daar is ze nog niet sterk/vaardig of whatever genoeg voor enzo, en als faceclaim graag Ashley More


    We've lived in the shadows for far too long.

    -

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 22:06 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Granian schreef:
    Zou ik essokinesis/ reality warping mogen? Get is het manipuleren van de realiteit, maar mijn personage zou dit natuurlijk maar tijdelijk kunnen doen, en kan niet alles geheel aanpassen, want daar is ze nog niet sterk/vaardig of whatever genoeg voor enzo, en als faceclaim graag Ashley More


    Zoals illusies geven, of echt de werkelijkheid veranderen?


    A girl who wonders.

    Busker schreef:
    (...)

    Zoals illusies geven, of echt de werkelijkheid veranderen?


    Beide hoort bij Essokinesis, maar werkelijkheid veranderen moet heel erg veel concentratie voor zijn, en moet de persoon heel gevorderd voor zijn, wat mijn personage nog lang niet is, al kunnen 'kleine' aanpassingen wel, zoals iets van kleur veranderen, of een voorwerp in een ander voorwerp veranderen, maar het veranderd terug zodra de concentratie is verbroken in de meeste gevallen. De illusies kan ze wel, maar deze zijn ook maar tijdelijk en daarna is ze uitgeput


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zou ik sonokinesis mogen claimen?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Illusies, afhankelijk over wat, is kinds overlappend met Sense Manipulation denk ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ^ idk man. Als ze ook dingen in de werkelijkheid kan aanpassen... En ik denk dat dingen laten horen/voelen/ruiken wel anders is dan bijvoorbeeld een vogel de persoon achterna laten zitten. Als ik het goed begrijp dan...


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Hoe ik sense manipulation op vat, is dat je iemamd bv ook geluiden kan laten hoor als die er niet zijn, zo heb ik dat altijs gedaan tenminstr en dat is wel kinda illusie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    At least, it says so in the description ;x

    The user has complete control over the senses of oneself and others, including sight, smell, hearing, touch, taste, balance, pain, etc, allowing them to freely alter and manipulate them. They can enhance, reduce or remove them temporarily or permanently, protect them from being overwhelmed, cause the target to sense things that aren't there or prevent them from sensing things that are, cause/remove sensory ailments, etc.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik denk dat het verschil is dat jouw Char fuckt met people hun minds en mijn Char fuckt met de realiteit zelf, om het even heel concreet en zo kort mogelijk te zeggen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Yes, dat realiteit veranderen vind ik ook prima, haha. Ik vind alleen dat illusies deel niet erg chill, om eerlijk te zijn, want dat is in mijn ogen hetzelfde als "mensen dingen laten sensen die er niet zijn".

    Excuses voor moeilijk doen D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Is het misschien een idee het illusie-gedeelte van je gave te laten vallen, Granian?


    A girl who wonders.

    Nou kijk, ik kan dat gedeelte niet laten vallen, omdat het de eerste stage van essokinesis is. Het namelijk het aanpassen van de werkelijkheid, die zodra de concentratie verbreekt terug veranderd naar wat voorheen was, dat bedoelde ik meer met 'illusies', dat ze niet sterk genoeg is om de gehele realiteit op grote schaal permanent aan te passen


    We've lived in the shadows for far too long.