• Addams Academy
    Is there truly a way to know —
    whether it’s a curse, or a gift?

    Reeds jarenlang is Addams Academy, gelegen in Seattle, een haven voor mensen met gaven – in de volksmond ‘mutanten’ genoemd. Opgericht door Archie Addams en nu reeds gesteund door de overheid, is het instituut er om die personen die met hun Talent – steevast zo genoemd binnen de academie – problemen veroorzaakt hebben te helpen hun plaats binnen de maatschappij te vinden. Zo krijgen de weglopers, criminelen en verloren zielen er niet alleen basis middelbare school & universitaire lessen en hulp in het krijgen van controle, maar ook alle kennis die ze benodigd hebben om bij het bereiken van 25-jarige leeftijd zelfstandig de wereld in kunnen gaan.
          Voor deze personen is Addams Academy dan ook een veilige thuishaven geworden, waar ze zich geaccepteerd weten te voelen. Want ondanks de wereld ze langzaamaan begint te accepteren, zijn er ook zij die ze compleet verachten – en streven naar hun dood. Zij staan gekend als ‘de Oppositie’ en zo sluw en genadeloos als ze klinken, is Addams Academy reeds lange tijd hun doelwit..



    Regels
    • Algemene huisregels van Quizlet
    • Algemene huisregels van Quizlet
    • Afwezigheid langer dan drie dagen van te voren melden
    • Maximaal twee personages per persoon.
          (Wil je toch een derde personage, moet je daarvoor eerst toestemming vragen aan Horvath of Busker.)
    • Wees realistisch in het creëren van je personage(s)
    • Minimaal 200 woorden per post
    • 16+ is toegestaan, mits duidelijk aangegeven
    • Ruzies enkel en alleen IC
    • Alleen Marie / Busker en Mirte / Traynor maken nieuwe topics aan
    Rollen
    • Naam
    • Leeftijd (Tussen de 17 — 25 jaar oud.)
    • Addams Academy (Hoe lang zijn ze reeds op de school aanwezig?)
    • Krachten
    • Persoonlijkheid
    • Uiterlijk
    • Familie
    • Geschiedenis
    • Extra (likes / dislikes / angsten / hobby's)
    • Relaties


    • Arthur Addams — Healing — Lucky Blue Smith — Busker, 1.7
    • Zephaniah Cohen — Touch of Death — Xavier Serrano — Traynor; 1.4
    • Fergus Ciar Whelan — Nemesis Form — Stephen James — Prongsie; 1.6
    • Asseri Mikkonen — Sense Enhancement — David Balheim — Garrett; 1.12
    • Nicholas Miller — Telekinesis — Steven R. McQueen — Kepler; 1.7
    • Aelan Dev Roche — Potenticinesis — Connor Hill — Marlow; 1.12
    • Neo Silas Crawford — Puppeteer — Brian Altemus — Mabel; 1.8
    • Talon Woods — Telepathy — Reece King — Mabel; 1.8
    • Leander Nerve Conall — Enhanced Strength — Luke Powell — Necessity; 1.7
    • Arne Abraham McCain — Flying/Levitation — Jack Falahee — Garrett; 1.14

    • Asra Lovett — Aerokinesis — Amelia Zadro — Busker; 1.8
    • Ameleigh Addams — Pain Inducement — Pyper America Smith — Traynor; 1.7
    • Zara Caldwell — Elektrokinesis/Technokinesis — Marina Nery Paul Morel — Brinvi; 1.8
    • Zea Silver Storm — Mediumship — Chanelle Elise — Prongsie; 1.6
    • Veronica Blanche Graham — Hydrokinesis — Zhenya Katave — Pennyworth; 1.7
    • Yara Maria Thompson — Visions — Barbara Palvin — Perffect; 1.3
    • Adreana Ebony Reve — Umbrakinesis — Scarlett Simonneit — Paddiecakes; 1.2
    • Ava Fontaine — Sonokinesis — Luca Hollestelle — Sasannach; 1.12
    • Apfelstrudel — Shapeshifter — Ciara Baxendale




    Beginsituatie
    Komt bij het openen van het speeltopic.


    As children we always loved superheroes — desiring to become just as brave as they are;
    yet when given the opportunity, it would seem. . .
    it's simply so much easier to become the villain.



    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 16:44 ]


    A girl who wonders.

    Granian schreef:
    Nou kijk, ik kan dat gedeelte niet laten vallen, omdat het de eerste stage van essokinesis is. Het namelijk het aanpassen van de werkelijkheid, die zodra de concentratie verbreekt terug veranderd naar wat voorheen was, dat bedoelde ik meer met 'illusies', dat ze niet sterk genoeg is om de gehele realiteit op grote schaal permanent aan te passen


    Dan ben ik bang dat de gaves te overlappend zijn en kunnen we deze vrees ik niet goedkeuren, het spijt me!


    A girl who wonders.

    Sasannach schreef:
    Zou ik sonokinesis mogen claimen?


    Staat erbij!

    Apfelstrudel schreef:
    Mag de rol een gedaanteverwisselaar zijn? (shape-shifter) Maar dan in mens vorm al op een dier lijken? (ik doe trouwens een vos) Dus dat ze een staart heeft, goed kan ruiken en horen, maar ook constant met een hongerig gevoel loopt?


    Dat ze is een gedaanteverwisselaar is, is normaliter absoluut geen probleem! Voor het tweede deel van je vraag heb ik even een berichtje gestuurd naar Mirte, en geef ik je zsm een antwoord. (:

    [ bericht aangepast op 7 maart 2017 - 4:34 ]


    A girl who wonders.

    Granian schreef:
    Ik denk dat het verschil is dat jouw Char fuckt met people hun minds en mijn Char fuckt met de realiteit zelf, om het even heel concreet en zo kort mogelijk te zeggen.

    Ik reageer even op dit en de andere berichten eromheen.

    Ik denk dat dit best een groot verschil is omdat het gaat om iets wat iedereen kan zien en iets wat maar één iemand kan zien. De krachten hebben een andere oorsprong. Sowieso overlappen bijna alle krachten wel ergens. Dus ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom Sav deze kracht niet zou mogen gebruiken ;x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Paddiecakes schreef:
    (...)
    Ik reageer even op dit en de andere berichten eromheen.

    Ik denk dat dit best een groot verschil is omdat het gaat om iets wat iedereen kan zien en iets wat maar één iemand kan zien. De krachten hebben een andere oorsprong. Sowieso overlappen bijna alle krachten wel ergens. Dus ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom Sav deze kracht niet zou mogen gebruiken ;x


    Dit


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oké guys, ik snap dat het niet leuk is om een gave op te moeten geven als je er een leuk idee omtrent hebt. Je moet ook weten dat we hier echt niet superlicht over gaan. Ik heb met meerdere mensen in PB zitten communiceren als er iets niet goed was aan een gave, of - als ik een vermoeden had dat een gave te veel gelijkend was - om te checken of ze een verzoek van iemand anders oké vonden. Er zijn bovendien nog ongelooflijk veel, heel erg leuke gaves om voor jouw rol te gebruiken!

    We vinden het ook niet superfijn dat als er een beslissing gemaakt wordt, daar ook meteen zo'n bigdeal van gemaakt wordt. We kunnen niet iedereen plezieren, en proberen echt rekening te houden met iedereen.

    Dat gezegd hebbende, voeg ik er wel nog aan toe dat jullie ons altijd wat mogen vragen/sturen, als er iets is.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2017 - 17:34 ]


    A girl who wonders.

    Apfelstrudel schreef:
    (...)

    Mag de rol een gedaanteverwisselaar zijn? (shape-shifter) Maar dan in mens vorm al op een dier lijken? (ik doe trouwens een vos) Dus dat ze een staart heeft, goed kan ruiken en horen, maar ook constant met een hongerig gevoel loopt?


    We hebben het besproken en vinden het prima, op voorwaarde dat ze wel gewoon 'mens' is in die vorm. Dus niet plots dierlijke instincten, etc. (Denk een beetje aan Beast van X-men, ziet er ernstig uit - maar gedraagt wel gewoon menselijk.)


    A girl who wonders.

    Busker schreef:
    Oké guys, ik snap dat het niet leuk is om een gave op te moeten geven als je er een leuk idee omtrent hebt. Je moet ook weten dat we hier echt niet superlicht over gaan. Ik heb met meerdere mensen in PB zitten communiceren als er iets niet goed was aan een gave, of - als ik een vermoeden had dat een gave te veel gelijkend was - om te checken of ze een verzoek van iemand anders oké vonden. Er zijn bovendien nog ongelooflijk veel, heel erg leuke gaves om voor jouw rol te gebruiken!

    We vinden het ook niet superfijn dat als er een beslissing gemaakt wordt, daar ook meteen zo'n bigdeal van gemaakt wordt. We kunnen niet iedereen plezieren, en proberen echt rekening te houden met iedereen.

    Dat gezegd hebbende, voeg ik er wel nog aan toe dat jullie ons altijd wat mogen vragen/sturen, als er iets is.

    Ik wil de het gewoon even aankaarten. Jullie zijn uiteindelijk degene die het beslissen, omdat jullie het topic openen, maar het lijkt mij dat ik wel er gewoon iets over kan zeggen. Het is gewoonweg een mening haha, ik maak er geen "bigdeal" van. Ik reageer er enkel op.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Omfg ik zou hier zo graag aan mee willen doen but I can't :c


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Paddiecakes schreef:
    (...)
    Ik wil de het gewoon even aankaarten. Jullie zijn uiteindelijk degene die het beslissen, omdat jullie het topic openen, maar het lijkt mij dat ik wel er gewoon iets over kan zeggen. Het is gewoonweg een mening haha, ik maak er geen "bigdeal" van. Ik reageer er enkel op.


    We know. Het is ook niet dat we jullie hierop willen aanvallen of beledigen. Het is meer dat we er héél goed over nadenken voordat we een gave ontzeggen en dat we met alles en iedereen rekening houden (bijvoorbeeld ook de dingen die jij aandroeg). Het is een beetje vergelijkbaar met beslissingen van de moderators hier op Quizlet, niet iedereen begrijpt ze meteen, maar er zit úren van werk achter, haha.


    •

    Busker schreef:
    (...)

    We hebben het besproken en vinden het prima, op voorwaarde dat ze wel gewoon 'mens' is in die vorm. Dus niet plots dierlijke instincten, etc. (Denk een beetje aan Beast van X-men, ziet er ernstig uit - maar gedraagt wel gewoon menselijk.)


    Ik snap het, ze mag dus ook geen jachtinstinct hebben? Opzich vindt ik dat wel goed.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Apfelstrudel schreef:
    (...)

    Ik snap het, ze mag dus ook geen jachtinstinct hebben? Opzich vindt ik dat wel goed.


    Ze kan natuurlijk wel wat alerter zijn voor zulke dingen enz. Maar niet dat ze anderen random aan gaat vallen uit dierlijk instinct. Is dat goed?


    A girl who wonders.

    Busker schreef:
    (...)

    Ze kan natuurlijk wel wat alerter zijn voor zulke dingen enz. Maar niet dat ze anderen random aan gaat vallen uit dierlijk instinct. Is dat goed?


    Dat is goed, maar dat random aanvallen vindt ik ook niet echt vosachtig en had ik ook niet in gedachte.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Apfelstrudel schreef:
    (...)

    Dat is goed, maar dat random aanvallen vindt ik ook niet echt vosachtig en had ik ook niet in gedachte.


    Toooop! Ik heb het er net bijgezet.


    Bij deze is de beginpost normaliter weer UP-TO-DATE. Zo niet, hoor ik het graag.


    A girl who wonders.

    Mag atomen kunnen aanpassen dan? Dus bij wijze van spreken water veranderen in wijn (of vergif als je het morbide wilt). Maar dan wel dat ie het in mindere mate kan. (Pro level is dat je de zuurstof in de lucht inprincipe giftig zou kunnen maken en iedereen zou kunnen vermoorden, maar dan moet je wel sterk zijn because... well yeah, there's a lot of air yk). Dat ie bv enkel een glas water atm kan aanpassen of zo. Ik noem maar wat.

    + ik twijfel nog over mijn FC. Blijven bij Dimytri of switchen naar Benjamin:


    I just caught the wave in your eyes

    Dimitri :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered