• Addams Academy
    Is there truly a way to know —
    whether it’s a curse, or a gift?

    Reeds jarenlang is Addams Academy, gelegen in Seattle, een haven voor mensen met gaven — in de volksmond ‘mutanten’ genoemd. Opgericht door Archie Addams en nu reeds gesteund door de overheid, is het instituut er om die personen die met hun Talent — steevast zo genoemd binnen de academie — problemen veroorzaakt hebben te helpen hun plaats binnen de maatschappij te vinden. Zo krijgen de weglopers, criminelen en verloren zielen er niet alleen basis middelbare school & universitaire lessen en hulp in het krijgen van controle, maar ook alle kennis die ze benodigd hebben om bij het bereiken van 25—jarige leeftijd zelfstandig de wereld in kunnen gaan.
          Voor deze personen is Addams Academy dan ook een veilige thuishaven geworden, waar ze zich geaccepteerd weten te voelen. Want ondanks de wereld ze langzaamaan begint te accepteren, zijn er ook zij die ze compleet verachten — en streven naar hun dood. Zij staan gekend als ‘de Oppositie’ en zo sluw en genadeloos als ze klinken, is Addams Academy reeds lange tijd hun doelwit.


    Regels

    • Algemene huisregels van Quizlet
    • Afwezigheid langer dan drie dagen van te voren melden
    • Maximaal twee personages per persoon
    (Wil je toch een derde personage, moet je daarvoor eerst toestemming vragen aan Fester of Horvath)
    • Wees realistisch in het creëren van je personage(s)
    • Minimaal 200 woorden per post
    • 16+ is toegestaan — mits duidelijk aangegeven
    • Ruzies enkel en alleen IC
    • Alleen Marie / Fester en Mirte / Horvath maken nieuwe topics aan
    Rollen

    • Adira Delaine — Sempre — Emotion Manipulation — 1.8
    • Adreana Ebony Reve — Paddiecakes — Umbrakinesis — 1.2
    • Ameleigh Addams — Traynor — Pain Inducement — 1.7
    • Asra Lovett — Fester — Aerokinesis — 1.8
    • Veronica Blanche Graham — Pennyworth — Hydrokinesis — 1.7
    • Yara Maria Thompson — Perffect — Visions — 1.3
    • Zara Caldwell — Brinvi — Sense Manipulation — 1.8
    • Zea Silver Storm — Prongsie — Mediumship — 1.6

    • Arthur Addams — Fester — Healing — 1.7
    • Fergus Ciar Whelan — Prongsie — Nemesis Form — 1.6
    • Leander Nerve Conall — Necessity — Enhanced Strength — 1.7
    • Neo Silas Crawford — MabeI — Puppeteer — 1.8
    • Nicholas Miller — The100 — Telekinesis — 1.7
    • Talon Woods — MabeI — Telepathy — 1.8
    • Zephaniah Cohen — Traynor — Touch of Death — 1.4


    As children we always loved superheroes — desiring to become just as brave as they are: yet when given the opportunity, it would seem. . .
    it's simply so much easier to become the villain.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 19:17 ]


    •

    Voor de geïnteresseerden heb ik Fergus en Zea nog, maar ik heb een lange dag achter de rug dus veel zinnigs komt er niet meer uit bij mij, lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Brinvi schreef:
    @Lisa, voor Zara zou dat niet echt uitmaken c:
    @Chloe, ik heb Zara eventueel?

    Horror buds then?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Misschien iemand die op dit van Yara wil inspelen:

    Doordat Yara de afgelopen jaren eigenlijk alleen met zichzelf op de been houden en haar Talent bezig is geweest, heeft ze nooit jong of kind of tiener kunnen zijn. Zo is ze nog nooit verliefd geweest, heeft ze nog nooit seks gehad en is daar eigenlijk ook niet mee bezig. Ook drank, drugs, kleding en andere ‘jonge’ problemen en verleidingen komen niet voor in haar dagelijkse leven.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    @Necessity, ik vind het goed!! Hoe lang is het geleden?? Een jaar of een paar maanden? (niet langer want dan is het meer richting dat ze nieuw is, en dan zou het denk ik haar onzekerder gemaakt hebben #huilenmaardanniethuilend)

    @Sempre, Yara is voornamelijk angstig, onzeker, nerveus.


    Een paar maanden? Hoe gaan ze er nu allebei zelf mee om dan/met elkaar daardoor?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Uhmm, als Yara hem wel heeft aangehoord met zijn woede naar de wereld toe, dan denk ik dat ze het niet zo erg vond en het een beetje op haarzelf blame-t? 'Eigen schuld, dikke bult' Maar niet dat ze dat erg vindt, want ze zou voor vrienden er altijd willen zijn, dus ze zou het zo nog eens doen.

    Misschien kan het zo zijn dat hij zich nog schuldig voelt o.i.d.? Wat past er bij jou personage?

    (en hoe hard is hard? Als in een blauw oog, of als in twee dagen ziekenhuis?)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik zoek voor Cole nog:
    - Iemand waar hij eigenlijk niet eens naar kan kijken zonder uit zijn slof te schieten (lees: iemand waar hij altijd discussies en ruzie mee heeft) - Neo
    - Iemand met wie hij goed overweg kan en bij op zijn gemak voelt - Yara
    - Een persoon (naast Yara) die hem kalm kan krijgen tijdens een uitbarsting - Dee
    - Suggesties verder?

    [ bericht aangepast op 11 maart 2017 - 20:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    Ik zoek voor Cole nog:
    - Iemand waar hij eigenlijk niet eens naar kan kijken zonder uit zijn slof te schieten (lees: iemand waar hij altijd discussies en ruzie mee heeft)
    - Iemand met wie hij goed overweg kan en bij op zijn gemak voelt - Yara
    - Een persoon (naast Yara) die hem kalm kan krijgen tijdens een uitbarsting
    - Suggesties verder?


    Ik heb Neo voor het eerste? Hij is nog wel iemand waar je zo'n hekel aan kan hebben.


    Mhm?

    MabeI schreef:
    (...)

    Ik heb Neo voor het eerste? Hij is nog wel iemand waar je zo'n hekel aan kan hebben.

    Ik vind het wel goed c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Perffect schreef:
    Uhmm, als Yara hem wel heeft aangehoord met zijn woede naar de wereld toe, dan denk ik dat ze het niet zo erg vond en het een beetje op haarzelf blame-t? 'Eigen schuld, dikke bult' Maar niet dat ze dat erg vindt, want ze zou voor vrienden er altijd willen zijn, dus ze zou het zo nog eens doen.

    Misschien kan het zo zijn dat hij zich nog schuldig voelt o.i.d.? Wat past er bij jou personage?

    (en hoe hard is hard? Als in een blauw oog, of als in twee dagen ziekenhuis?)

    Ik vind het prima dat hij zich nog schuldig voelt ^^ dat lijkt me ook wel iets voor hem haha. Verder dus vrienden?

    Hoe hard is hard? Tja, alleen een blauwe plek zal het vast niet geweest zijn als hij zich echt niet kon inhouden door zijn gave. Hoe erg wel? Geen idee. Iets gebroken? Ziekenhuis? Alleen gekneusd? ...?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Ik vind het prima dat hij zich nog schuldig voelt ^^ dat lijkt me ook wel iets voor hem haha. Verder dus vrienden?

    Hoe hard is hard? Tja, alleen een blauwe plek zal het vast niet geweest zijn als hij zich echt niet kon inhouden door zijn gave. Hoe erg wel? Geen idee. Iets gebroken? Ziekenhuis? Alleen gekneusd? ...?


    Misschien een gebroken en een gekneusde rib? Dat doet pijn met lachen en hoesten, moet ze vooral rusten en kan ze na 4 weken weer langzamerhand gaan sporten.
    (dus als het een paar maanden geleden is is het nu al weer helemaal over)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Kepler schreef:
    Ik zoek voor Cole nog:
    - Iemand waar hij eigenlijk niet eens naar kan kijken zonder uit zijn slof te schieten (lees: iemand waar hij altijd discussies en ruzie mee heeft) - Neo
    - Iemand met wie hij goed overweg kan en bij op zijn gemak voelt - Yara
    - Een persoon (naast Yara) die hem kalm kan krijgen tijdens een uitbarsting
    - Suggesties verder?

    Dee misschien voor de uitbarstingen?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Paddiecakes schreef:
    (...)
    Dee misschien voor de uitbarstingen?


    Ja leuk c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    (...)

    Ja leuk c:

    Kennen ze elkaar al lang?/Hoe zijn ze vrienden geworden?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Paddiecakes schreef:
    (...)
    Kennen ze elkaar al lang?/Hoe zijn ze vrienden geworden?


    Uhmmmm, misschien dat ze haar kracht ooit een keer per ongeluk heeft gebruikt toen hij een woede aanval had (hem in het duister zetten of zo) en dat hij haar hier eigenlijk wel dankbaar voor is xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    (...)

    Uhmmmm, misschien dat ze haar kracht ooit een keer per ongeluk heeft gebruikt toen hij een woede aanval had (hem in het duister zetten of zo) en dat hij haar hier eigenlijk wel dankbaar voor is xd

    Jaa is goed ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.