• Addams Academy
    Is there truly a way to know —
    whether it’s a curse, or a gift?

    Reeds jarenlang is Addams Academy, gelegen in Seattle, een haven voor mensen met gaven — in de volksmond ‘mutanten’ genoemd. Opgericht door Archie Addams en nu reeds gesteund door de overheid, is het instituut er om die personen die met hun Talent — steevast zo genoemd binnen de academie — problemen veroorzaakt hebben te helpen hun plaats binnen de maatschappij te vinden. Zo krijgen de weglopers, criminelen en verloren zielen er niet alleen basis middelbare school & universitaire lessen en hulp in het krijgen van controle, maar ook alle kennis die ze benodigd hebben om bij het bereiken van 25—jarige leeftijd zelfstandig de wereld in kunnen gaan.
          Voor deze personen is Addams Academy dan ook een veilige thuishaven geworden, waar ze zich geaccepteerd weten te voelen. Want ondanks de wereld ze langzaamaan begint te accepteren, zijn er ook zij die ze compleet verachten — en streven naar hun dood. Zij staan gekend als ‘de Oppositie’ en zo sluw en genadeloos als ze klinken, is Addams Academy reeds lange tijd hun doelwit.


    Regels

    • Algemene huisregels van Quizlet
    • Afwezigheid langer dan drie dagen van te voren melden
    • Maximaal twee personages per persoon
    (Wil je toch een derde personage, moet je daarvoor eerst toestemming vragen aan Fester of Horvath)
    • Wees realistisch in het creëren van je personage(s)
    • Minimaal 200 woorden per post
    • 16+ is toegestaan — mits duidelijk aangegeven
    • Ruzies enkel en alleen IC
    • Alleen Marie / Fester en Mirte / Horvath maken nieuwe topics aan
    Rollen

    • Adira Delaine — Sempre — Emotion Manipulation — 1.8
    • Adreana Ebony Reve — Paddiecakes — Umbrakinesis — 1.2
    • Ameleigh Addams — Traynor — Pain Inducement — 1.7
    • Asra Lovett — Fester — Aerokinesis — 1.8
    • Veronica Blanche Graham — Pennyworth — Hydrokinesis — 1.7
    • Yara Maria Thompson — Perffect — Visions — 1.3
    • Zara Caldwell — Brinvi — Sense Manipulation — 1.8
    • Zea Silver Storm — Prongsie — Mediumship — 1.6

    • Arthur Addams — Fester — Healing — 1.7
    • Fergus Ciar Whelan — Prongsie — Nemesis Form — 1.6
    • Leander Nerve Conall — Necessity — Enhanced Strength — 1.7
    • Neo Silas Crawford — MabeI — Puppeteer — 1.8
    • Nicholas Miller — The100 — Telekinesis — 1.7
    • Talon Woods — MabeI — Telepathy — 1.8
    • Zephaniah Cohen — Traynor — Touch of Death — 1.4


    As children we always loved superheroes — desiring to become just as brave as they are: yet when given the opportunity, it would seem. . .
    it's simply so much easier to become the villain.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 19:17 ]


    •

    Paddiecakes schreef:
    Ik heb wat mensen nodig did Dee een freak/eng vinden, omdat nja she creates darkness en ze is zelf bijna een soort schaduw. Anyone?

    Misschien ook iemand tegen wie Dee wraakgevoelens voelt vanwege... iets en die kan terroriseren met dromen? (Of misschien een groepje mensen?)

    @Mabel had je nog om een bepaalde reden vrienden in gedachten?


    Ik heb Leander wel? Maakt mij niet uit welke van de twee (of een derde optie als je die weet haha)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    @Mabel, kun je misschien een beetje uitleggen wat een "goody two shoes" betekent? Internet wil me niet 100% helpen.

    wat ik op internet vind, past namelijk helemaal niet bij Yara haha

    [ bericht aangepast op 7 maart 2017 - 11:49 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    @Necessity,

    Ik weet niet of ik al iets heb voorgesteld voor Leander... Zo niet: Ik heb Yara, haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    MabeI schreef:
    @Paddiecakes: Wel, ze liggen een beetje op dezelfde lijn met karaktereigenschappen, zoals hun sadisme en dergelijke. Plus Neo vindt haar kracht echt heel erg nuttig - niet dat hij er iets mee doet, maar hij houdt ervan de mogelijkheid te hebben.

    @Matty: jeej ^^ wil je er nog iets meer mee doen, of is vrienden en niet vrienden goed genoeg?

    Sounds good, dus misschien dat ze elkaar een beetje gebruiken/achter de hand houden?

    Necessity schreef:
    (...)

    Ik heb Leander wel? Maakt mij niet uit welke van de twee (of een derde optie als je die weet haha)

    Misschien is het tweede wel interessant? Dat de twee een keer ruzie gehad hebben over... / of omdat hij er iets uitgeflapt heeft?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @perffect: ja, je hebt gelijk, het is niet helemaal de juiste naam voor haar, maar ik moest het gisteren kort opschrijven, want mijn blad was vol (x
    Het is meer dat ze van nature een goed en onzelfzuchtig persoon is en dus niet bij Neo past.

    @Lisa: Dat kan, al is het best mogelijk dat hun relatie al gegroeid is en dat niet meer de voornaamste reden is van hun vriendschap?

    [ bericht aangepast op 7 maart 2017 - 12:04 ]


    Mhm?

    ^ oké, top!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    @Paddiecakes, dat vind ik wel een goede ^^

    @Perffect, niet dat ik weet in elk geval haha. Heb je een idee?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    @Paddiecakes, dat vind ik wel een goede ^^

    @Perffect, niet dat ik weet in elk geval haha. Heb je een idee?


    - een paar mensen die op de Academy haar familie vormen heb er al een aantal
    - een dominant persoon, waar Yara zich op het gemak bij voelt
    - iemand die haar leuk vindt, maar wat zij niet zo door heeft
    - iemand die Yara op de tenen heeft getrapt door haar tactloze oprechte opmerkingen (ze is niet bot, maar kent geen subtiliteit, dus zal bijvoorbeeld gewoon zeggen: wow jij bent brutaal. Terwijl dat voor haar geen negatieve bijklank heeft. Alleen bij mensen die ze al iets beter kent).
    - iemand voor wie of door wie ze pijn heeft geleden (vindt ze niet erg)
    - één iemand die de enige is die haar eens visioenen heeft zien hebben

    Ik heb deze nog die me wel interessant lijken bij Leander, maarr als jij nog iets speciaals nodig hebt kunnen we natuurlijk even kijken of dat bij Yara past!

    [ bericht aangepast op 7 maart 2017 - 15:25 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    MabeI schreef:
    @Paddiecakes: Wel, ze liggen een beetje op dezelfde lijn met karaktereigenschappen, zoals hun sadisme en dergelijke. Plus Neo vindt haar kracht echt heel erg nuttig - niet dat hij er iets mee doet, maar hij houdt ervan de mogelijkheid te hebben.

    @Matty: jeej ^^ wil je er nog iets meer mee doen, of is vrienden en niet vrienden goed genoeg?


    Ik heb nu nog niet echt sprankelende ideeën, maar als je wat weet, houd ik me aanbevolen!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MabeI schreef:
    @perffect: ja, je hebt gelijk, het is niet helemaal de juiste naam voor haar, maar ik moest het gisteren kort opschrijven, want mijn blad was vol (x
    Het is meer dat ze van nature een goed en onzelfzuchtig persoon is en dus niet bij Neo past.

    @Lisa: Dat kan, al is het best mogelijk dat hun relatie al gegroeid is en dat niet meer de voornaamste reden is van hun vriendschap?

    Ja is goed, dat dat het begin van hun relatie was?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Necessity schreef:
    @Paddiecakes, dat vind ik wel een goede ^^

    @Perffect, niet dat ik weet in elk geval haha. Heb je een idee?

    Wat zou hij gezegd/gedaan kunnen hebben?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wanneer komt het speeltopic ongeveer?

    Ik moet nog wat dingen toevoegen, maar heb het een paar dagen even druk (en ik ben zo moe).


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Wanneer komt het speeltopic ongeveer?

    Ik moet nog wat dingen toevoegen, maar heb het een paar dagen even druk (en ik ben zo moe).


    We hopen het vrijdag te openen, maar dat gaan we nog eens duidelijker posten.


    A girl who wonders.

    Ja sorry jongens dat het zo lang duurt voordat ik mijn personage plaats. Ik vind echter nog steeds geen geschikte foto's voor haar uiterlijk. Iemand suggesties van modellen? Lang haar is een pluspunt en ik heb zeker vier gelijkaardige foto's nodig.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Sasannach schreef:
    Ja sorry jongens dat het zo lang duurt voordat ik mijn personage plaats. Ik vind echter nog steeds geen geschikte foto's voor haar uiterlijk. Iemand suggesties van modellen? Lang haar is een pluspunt en ik heb zeker vier gelijkaardige foto's nodig.


    Man of vrouw en hou oud?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.