• Eerste editie door Metamorphoses
    Topic 1

    DE MOL OP QUIZLET

    Beste deelnemers,
    Welkom in het land van de aardbeien, de Servische Dinar en gigantische kerken (de grootste ter wereld, zelfs). Dit is waar het nieuwe seizoen van "De Mol op Quizlet" zich afspeelt, deze keer georganiseerd door Ubuntu (Leah) en Ailise (Melissa). Wij zijn op zoek naar negen actieve deelnemers en één mol: de negen moeten tijdens het spel de mol zien te ontmaskeren. Het spel zal bestaan uit zeven rondes en een finale, waarin de mol zal worden ontmaskerd. Het grootste deel van de deelnemers zal al eerder afvallen, aangezien er elke ronde een test komt over het doen en laten van de mol. De deelnemer die de minste vragen over de mol goed heeft beantwoord, valt af.
    Iedereen kan zich met het Google Formulier aanmelden tot en met zondag 29 januari. Hieruit zullen wij negen deelnemers en één mol kiezen. Bedenk goed voor jij je inschrijft of je wel actief kan blijven. Het zou echt jammer zijn als je afviel door een niet-ingezonden test.
    Graag eerst alle informatie doorlezen onder de spoilers voordat je je inschrijft en misschien wel tot gauw!


    Schrijf je hier in!


    Spelverloop
    Er zijn tien deelnemers, waarvan één mol. De negen overige kandidaten moeten aan de hand van opdrachten de mol kunnen ontmaskeren, maar let op! Je kan niemand vertrouwen, tenzij je zelf de mol bent die er alles aan zal doen zoveel mogelijk credits uit de pot te houden. (We spelen om echte Quizlet credits) Doorheen het spel kunnen de deelnemers credits verdienen door opdrachten te volbrengen of verliezen door mislukte opdrachten. De winnaar die de mol weet te ontmaskeren, krijgt de pot. Er is een maximum van twintig credits te verdienen. De mol krijgt het aantal credits dat hij/zij uit de pot heeft kunnen halen.
    De opdrachten zijn bijna allemaal in teams te volbrengen. Onderlinge samenwerking is dus vereist. Ik vraag hierbij aan de mol om opdrachten niet te saboteren door opzettelijk niet te reageren op teamgenoten. Tijdens de opdrachten is het mogelijk om jokers en vrijstellingen te verdienen. Jokers rekenen een fout antwoord bij de test juist en vrijstellingen geven je een mogelijkheid naar de volgende ronde te gaan zonder de test te hoeven invullen.
    Op het einde van elke ronde is elke deelnemer (buiten die met een vrijstelling) verplicht een test in te vullen. Vul je deze niet in, dan val je automatisch af. Deze zal gaan over de mol (denk hierbij aan uiterlijke en innerlijke kenmerken, spelgedrag). De deelnemer met de laagste score valt onherroepelijk af.
    Om meer te weten over elkaar en specifiek over de mol, is het toegelaten elkaar vragen te stellen in het topic! Vragen die specifiek aan jou gericht zijn, moet je eerlijk beantwoorden (buiten de vragen met betrekking tot je rol en de vorige opdrachten, hier mag je liegen).

    De Mol
    De Mol is de belangrijkste deelnemer uit dit spel. Hij of zij moet er namelijk voor zorgen dat de opdracht mislukt en de deelnemers dus geen credits verdienen. Dit kan door bijvoorbeeld het veroorzaken van chaos, maar ook verkeerde dingen doorgeven of iets expres niet inleveren.

    De mol moet het spel saboteren en zoveel mogelijk credits uit de pot houden, want het aantal credits die hij uit de pot weet te houden, zal hij zelf krijgen. Echter, de mol heeft ook enkele regels waaraan hij zich moet houden: Het is niet toegelaten teamleden opzettelijk te negeren, opdrachten opzettelijk niet in te leveren. De mol doet zijn best en moet op andere gebieden gaan saboteren! Het is niet toegelaten te verraden dat hij de mol is.
    Voor elke opdracht stuur ik de mol persoonlijk een bericht met specifieke regels omtrent de eerstvolgende opdracht. Ik sta in direct contact met de mol om hem bij te sturen en op de hoogte te stellen in het spel.

    Inleveren
    Inleveren doe je via een Google formulier, net zoals de aanmelding verlopen is. De link naar het formulier zal telkens onderaan staan bij de desbetreffende opdracht. Deze regel handhaaf ik bewust om verwarring te voorkomen, want privéberichtjes kunnen snel verloren gaan.
    Iedere ronde duurt dertien dagen waarvan tien dagen voor de opdracht en drie dagen om de test in te leveren. Uitstel kan niet aangevraagd worden.

    Regels
    Allereerst de huisregels van Quizlet, wie deze overtreedt, vliegt linea recta uit de wedstrijd. Ik beaam dan nogmaals dat plagiaat ten strengste verboden is. Indien ik plagiaat opmerk, wordt dit aan een moderator gemeld en zal je de wedstrijd ook moeten verlaten.
    Elkaars werk afkraken wordt ook niet getolereerd, heb respect voor elkaar.
    Verklap je rol niet, dit is zeer belangrijk in deze wedstrijd (een "ik ben niet de mol" is wel toegestaan, maar bewijs mag niet worden gegeven).
    Naamsveranderingen doorgeven in het rood en vet gedrukt.


    Spelleiders
    • Ubuntu/Leah
    • Ailise/Melissa


    Deelnemers
    • Iris/Chrysante
    • Iris/Tuena MOL
    • Sanne/Billywig
    • Sanne/Livsnjutare
    • Adsel/Aubade
    • Qing/goud FINALIST
    • Melissa/Ledecky WINNAAR
    • Saar/GriffeI
    • Famke/1kh0uv4nw0r57j3
    • Stella/Alyssandre

    De pot staat op: 8 credits

    Opdracht 1
    Voor deze opdracht zijn jullie random in twee teams verdeeld. Bij de inschrijving hebben jullie gemotiveerd waarom jullie de mol wilden zijn. Onder de spoiler staan deze tekstjes nog eend, maar dan naamloos. Het is de bedoeling dat jullie de goede tekst bij de goede persoon vinden. Maar bedenk wel of jij wil dat je team weet welke tekst van jou is.

    1. Ik wil graag de mol zijn omdat ik kick op mensen verwarren en dat klinkt een beetje raar maar ik vind het gewoon grappig.
    2. Dat is toch gewoon geweldig
    3. Ik zou heel graag de mol willen zijn, want stiekem hou ik ervan om mensen voor de gek te houden. Hoe gaaf zou het zijn dat iedereen aan het zoeken is naar de mol, maar ik ben het stiekem dan gewoon hahaha. En ook de mol zijn is puzzelen, want hoe laat je stiekem credits verdwijnen zonder dat iemand het zal merken? Ik vind het wel leuk om me in dat soort dingen te verdiepen.
    4. Eerlijk gezegd wil ik juist liever niet de mol zijn. Het idee van het spel saboteren klinkt heel spannend, maar ik weet van mezelf dat ik daar niet goed in ben. Ik zou mezelf te snel verraden en dat zou ik heel jammer vinden. Ik denk dat meer geschikt ben om kandidaat te zijn.
    5. Eigenlijk wil ik de mol niet zo graag zijn, haha. Ik denk eigenlijk dat er mensen zijn die beter kunnen liegen (hoewel dat voor mij ook geen probleem zou mogen zijn). Ik wil heel graag de mol helpen ontmaskeren, dat zou ik persoonlijk toffer vinden dan zelf de mol te zijn.
    6. idk of ik de mol wil zijn, weet je, het lijkt me echt nog fijn om te doen alsof je de mol bent terwijl dat niet zo is hahaha op zich zou ik er geen probleem mee hebben moest ik hem worden maar het hoeft niet speciaal geregeld te worden :'D
    7. Ik ben benieuwd of mensen me door zullen hebben en merken hoe ik subtiel iets kan veranderen
    8. Omdat ik sadistisch ben en het leuk vind op te saboteren >:)
    9. Omdat het de gebeurtenis enorm veel leuker maakt; dan kan je gewoon zeggen dat je de mol bent geweest in wie is de mol.
    10. Ik wil graag de mol zijn omdat het me leuk lijkt het spel zo onopvallend mogelijk te saboteren. Ik zou graag willen zien hoe de deelnemers zó hun best doen de mol te ontmaskeren, en jij daarin 'meehelpt', terwijl je ze in werkelijkheid saboteert.


    Van ieder team levert één iemand de antwoorden in via het volgende formulier:
    Klik

    Het team dat de meeste teksten aan de goede personen weten te koppelen, krijgt drie jokers die jullie onderling mogen verdelen. Twee credits gaan in de pot als beide teams alle tekstjes juist hebben. Als er per team meerdere mensen inleveren, zal het eerst ingeleverde formulier bekeken worden. Jullie krijgen zeven dagen tijd voor deze opdracht, dus tot en met 16 februari 2017 23:59.

    DE TEAMS
    Team Aleph
    Qing/Metamorphoses
    Melissa/Ledecky
    Sanne/Livsnjutare
    Sanne/Billywig
    Iris/Tuena

    Team Beth
    Iris/Chrysante
    Stella/Alyssandre
    Saar/MieczysIaw
    Famke/Victuuri
    Adsel/Yugen


    Opdracht 2
    OPDRACHT 2

    Voor deze opdracht zijn jullie verdeeld in teams van drie. Elk team zal een quiz maken over één van de volgende onderwerpen (in combinatie met Servië):
    - Algemeen
    - Voedsel
    - Politiek

    Deze quiz zullen wij beoordelen op de volgende punten:
    + x/20 Originaliteit Hoe creatief zijn jullie geweest met jullie thema?
    + x/20 Kwaliteit Hoeveel vragen hebben jullie, hoeveel mogelijke antwoorden en hoe matchen die met de mogelijke uitslagen?
    + x/10 Thema Hoe goed matcht de quiz met jullie thema?

    Hiermee kunnen jullie 50 punten verdienen.

    De overige 50 punten zijn te verdienen door op tijd in te leveren met dit schema:
    Binnen 24 uur: 50 punten
    Binnen twee dagen: 40 punten
    Binnen drie dagen: 30 punten
    Binnen vier dagen: 20 punten
    Binnen vijf dagen: 10 punten
    Later: 0 punten


    Als iedereen meer dan 50 punten heeft, worden er maar liefst vijf credits gewonnen voor de pot! Het team met de meeste punten wint ook nog eens drie jokers.

    Jullie leveren in door Melissa én mij een bericht te sturen, óf door je link in het vet én onderstreept in dit topic te zetten! Het schema voor inleveren vinden jullie hierboven, maar het uiterste is wederom zeven dagen. Let wel op: lever je op dag zes of zeven in, krijgen jullie nog steeds 0/50 en zijn de credits dus sowieso verloren! Ten laatste is dit dus 13 maart 2017, 23:59!

    DE TEAMS
    TEAM ALGEMEEN
    • Famke/doggo
    • Melissa/Ledecky
    • Sanne/Billywig

    TEAM VOEDSEL
    • Adsel/Yugen
    • Saar/GriffeI
    • Iris/Chrysante

    TEAM POLITIEK
    • Qing/Goud
    • Iris/Tuena
    • Stella/Alyssandre



    Opdracht 3
    OPDRACHT 3

    De derde opdracht klinkt wellicht makkelijker dan hij is … jullie gaan een raadsel oplossen! Het is een raadsel dat jullie allemaal kennen en waar de meesten wellicht ook het antwoord op weten. Wat is er dan de pret aan? Dat krijgen jullie te horen na het raadsel:

    Een vrouw staat in een ronde kamer met twee deuren – elke deur wordt bewaakt door één soldaat. De ene deur leidt naar Servië en de andere naar Montenegro (en uiteraard wil ze naar Servië (krul)). Eén soldaat liegt altijd en de ander spreekt altijd de waarheid. Ze mag aan één soldaat één vraag stellen – maar ze weet niet of het degene is die de waarheid spreekt of niet en ze weet ook niet voor welke deur hij staat.
    Welke vraag moet ze stellen om zeker te zijn dat ze de deur naar Servië kiest? Wat moet ze afleiden uit het antwoord?


    Makkelijk, toch? Zeker als je weet dat je het antwoord hoogstwaarschijnlijk op het internet kunt vinden. Maar, nu komt die maar, de vraag moet door maximum drie van de acht deelnemers correct beantwoord worden en door minimum vijf verkeerd. Dan gaan er drie credits de pot in. Echter, als er meer dan drie mensen correct inleveren, krijgen de eerste vier deelnemers die correct inleveren, een joker. Kiezen jullie voor de groep of kiezen jullie voor jezelf? Het is aan jullie …

    Jullie krijgen vijf dagen voor deze opdracht, dus tot en met 1 april 2017, 23.59h. (En neen, dat is geen grap. (: ) Omdat dit een tijdsopdracht is en we willen dat iedereen gelijke kansen heeft (iedereen moet dit kunnen zien – het zou anders puur berusten op wie nu als eerste online is), mogen jullie pas inleveren vanaf de tweede dag (vanaf 28 maart – vanaf acht uur ‘s ochtends).

    De test inleveren doen jullie via dit formulier!

    Veel succes!



    Opdracht 4
    OPDRACHT 4!

    De vierde opdracht is er wederom één van vertrouwen ... jullie gaan allemaal een foto nemen van een boom (een random boom, wat je wilt!) en insturen via dit formulier! Let op: de opdrachten dienen ingestuurd te worden in de volgorde zoals ze in de deelnemerslijst staat! Deze vind je hieronder nog terug. Als deze opdracht slaagt, gaan er drie credits in de pot. Echter, als de opdracht niet slaagt, krijgt degene die als eerste inlevert een vrijstelling. Vrijstellingen kunnen heel goed van pas komen, want ook deze ronde was het wederom spannend ... drie mensen hadden namelijk het minst antwoorden juist en het was wederom een kwestie van eerst inleveren! De vorige opdracht was wat makkelijker voor jullie, nu is-ie wat makkelijker voor de mol ...

    De volgorde:

    1 - Iris (Chrysante)
    2 - Iris (Tuena)
    3 - Sanne
    4 - Adsel
    5 - Qing
    6 - Melissa
    7 - Famke


    Jullie krijgen vijf (eigenlijk vier en een half, maar goed, haha) dagen om deze opdracht tot een goed of slecht einde te brengen! D.w.z.: ten laatste inleveren op 17 april 2017, 23h59!

    Veel succes!
    Opdracht 5
    EXTRA UITLEG + OPDRACHT 5

    Lieve deelnemers

    Wegens de uitschrijving van Adnane zijn Melissa en ik tot het besluit gekomen dat we de test overslaan en direct overgaan naar de volgende opdracht. De vorige opdracht is mislukt en de vrijstelling verdient door de eerste die inleverde geldt voor de volgende test. De persoon die de vrijstelling bemachtigd heeft is Famke/MingMing. Proficiat!

    Opdracht vijf is wederom een groepsopdracht! In twee groepjes van drie gaan jullie een lijstje maken van zeven punten over waarom Servië een absolute must-go is. Met de twee lijstjes samen hebben jullie dus veertien punten waarom men naar Servië moet gaan. LET OP! Deze opdracht slaagt met drie credits die de pot in gaan àls als verschillende redenen aanhalen. Dit betekent concreet dat als jullie één dezelfde reden aanhalen, de opdracht lukt en de credits binnen zijn. Geen jokers, geen vrijstellingen deze keer, MAAR er hangt wel een risico aan vast. Als jullie allemaal verschillende redenen aanhalen of minder dan dertien, mislukt de opdracht.
    Als de opdracht slaagt, verloopt alles volgens plan en volgt na deze ronde een eliminatietest. Als de opdracht echter mislukt, valt er niemand af, maar dan vallen de volgende ronde twee personen af.

    Waarom is dit nuttig? De volgende ronde is een ronde waarin jullie al jullie medekandidaten mogen ondervragen. De ronde dient speciaal daarvoor – jullie gaan dus ook rechtstreeks vragen mogen stellen aan de mol. Meer uitleg hierover volgt uiteraard. Dit betekent dat jullie meer kans hebben de mol te ontmaskeren!

    Om deze opdracht spannender te laten verlopen, zijn er twee accounts aangemaakt: DeMolOpdr5TeamA en DeMolOpdr5TeamB. Ik stuur jullie de wachtwoorden dadelijk door! ACTIVEER JULLIE LIJSTJES NIET! Jullie sturen mij persoonlijk een privébericht als jullie klaar zijn en dan neem ik zelf een kijkje! Dit doen we zodat het andere team niet zou zien welke redenen jullie aangehaald hebben om Servië te bezoeken en het dus extra spannend te maken!
    Voor de persoon met de vrijstelling: als na deze ronde geen eliminatietest volgt, geldt je vrijstelling voor de test erna. Dit zou dus de test tussen opdracht zes en zeven zijn. Dit betekent m.a.w. niet dat je rechtstreeks in de finale zit, want na opdracht zeven komt nog een finaleopdracht, uiteraard.

    Voor deze opdracht krijgen jullie zes dagen. Dit betekent tot en met 25 april, 23h59!

    Veel succes, iedereen!

    DE TEAMS
    Team A
    Sanne
    Melissa
    Iris/Chrysante


    Team B
    Iris/Tuena
    Qing
    Famke



    Opdracht 6
    OPDRACHT 6
    Zoals beloofd is opdracht zes er één waar jullie je medekandidaten een vraag mogen stellen! Anders dan bij gewone vragen in het topic, moeten deze echter niet eerlijk beantwoord worden. Wat is nu de exacte bedoeling van deze opdracht? Het is niet moeilijk!

    Jullie mogen jullie medekandidaten allemaal twee vragen stellen. Niet meer en niet minder. Eén daarvan moet onjuist beantwoord worden, de andere juist. Je mag helemaal kiezen wélke vragen je stelt, BEHALVE vragen waardoor je zeker weet welke vraag juist of fout beantwoord wordt. Technisch gezien houdt dit in dat je geen vragen mag stellen waar je voorkennis van hebt. Waarom? Stel dat je aan mij de volgende twee vragen stelt:

          1. Is jouw naam Leah?
          2. Ben jij de mol?

    Dan is het hele spel naar de vaantjes, want zo kan je gaan uitsluiten wie wel en niet de mol is.

    Met andere woorden: vragen als diegene die ik hieronder opsom mogen niet!

          1. Ben jij (naam)?
          2. Ben jij (leeftijd)?
          3. Is er telkens één vraag die je juist of fout beantwoord?
          4. Wat is het waarheidsgetrouwe antwoord op de volgende vraag?
          5. Wat is het incorrecte antwoord op de volgende vraag
          6. Hoe heb je gemold (in opdracht …)?
          7. Vragen die reeds beantwoord zijn in het topic
          8. Vragen waar je voorkennis over hebt
          9. Vragen m.b.t. de feitjes die deelnemers geven (zie hieronder voor meer uitleg)


    *”Heb je gemold (in opdracht …)?” Mag uiteraard wel. De andere vraag mag niet omdat dat te makkelijk na te gaan is.

    Als dergelijke vragen toch gesteld worden (ik zeg dergelijke, want jullie weten onderhand wel wat ik bedoel, ik kan onmogelijk alle dergelijke vragen opsommen), dan wacht je als persoon die de vraag aan zich gericht krijgt tot de persoon een andere vraag stelt om op beide vragen te antwoorden en krijgt degene die ze stelt -8/10 op de volgende test … niet aan te raden, dus. Nog eens voor de duidelijkheid: geen vragen waaruit je kunt afleiden welke vraag juist en welke vraag fout beantwoord wordt!

    Daarbovenop moet elke deelnemer een feitje geven over zichzelf. Je mag daarover liegen of de waarheid spreken. Deze feitjes zullen als vragen verwerkt worden in de volgende test. Wees dus slim en probeer goed in te schatten in welke mate de anderen je vertrouwen en hoe je dit vertrouwen mogelijks kan opkrikken/teniet kan doen. Deze feitjes mogen over alles gaan, van ik heb blond haar tot ik ben de mol. Natuurlijk liefst wat origineler dan dat zodat we er fijne vragen mee kunnen maken, maar het mag dus allemaal! Als je het bij het feitje verpest, verpest je het dus voor jezelf …

    Ik wil jullie allemaal nog even op het hart drukken dat je heel erg goed moet opletten als je de vragen beantwoord. Je kan heel snel door de mand vallen, dus let heel goed op!

    Als deze opdracht goed verloopt, gaan er twee credits de pot in. Als ik zelf twijfel bij het nakijken van de opdracht over de correctheid van de antwoorden, stuur ik jullie gewoon even een berichtje! Jullie krijgen hier zes dagen de tijd voor, dus tot 7 mei 2017, 23h59. Veel succes!

    Noot: ik geloof dat de opdracht nu vrij waterdicht is. Ik heb het meermaals gecontroleerd op gaten en volgens mij zijn ze er allen uit, maar als jullie toch nog één opmerken, laat het me aub via pb weten! Houd het fijn en probeer het alsjeblieft gewoon niet te verzieken door vragen te stellen die zo om de tuin leiden, want dat is de bedoeling niet. Ik heb hier heel veel werk in gestoken het te proberen waterdicht te maken, maar ik ben natuurlijk nooit honderd procent zeker dat ik niets over het hoofd gezien heb. Ik hoop oprecht dat jullie het fair spelen.

    Opdracht 7
    OPDRACHT 7

    First things first: mijn oprechte excuses voor de vertraging van de opdracht. De examens komen eraan, maar het lijkt bij mijn leerkrachten maar niet door te dringen dat dat een reden is om minder werk te geven. Sorry!

    Opdracht zeven is een individuele opdracht. Het is de bedoeling dat jullie allemaal een klein, aantrekkelijk tekstje schrijven met bedoeling potentiële toeristen naar Servië te lokken. Wat moet er zeker in? Eén gebouw, één Servisch culinair hoogstandje, en iets over de natuur in Servië. Voor de rest mogen jullie helemaal zelf kiezen hoe jullie het doen! Haal je beste schrijfkunsten boven en overtuig ons door op een kleurrijke manier Servië te presenteren! Het tekstje moet minstens honderd woorden en maximum honderdvijftig woorden lang zijn.

    Deze opdracht is een beetje tricky. Er zijn immers geen credits te winnen, maar wel te verliezen. Er zijn twee scenario's:
          1. Twee of meer mensen leveren foutief in
    - Er gaan twee credits uit de pot
    - De persoon die ons het meest kan overtuigen met het geschreven tekstje, ongeacht van of die zich nu wel of niet aan de voorwaarden gehouden heeft, krijgt één joker. Bedenk hierbij dat dit een verschil kan maken van eruit en niet eruit, alleen al gezien het feit dat er al relatief veel jokers in het spel zijn.

          2. Meer dan twee mensen leveren correct in
    - Er gebeurt niets. Geen credits verdwijnen uit de pot, geen credits worden toegevoegd, geen jokers in het spel.

    Lever in via dit formulier. Jullie hebben voor deze opdracht vier dagen tijd, dus tot en met 24 mei, 23.59.


    Finaleopdracht
    FINALEOPDRACHT

    Lieve deelnemers

    Excuses voor de vertraging! Had gisteren onverwacht nabespreking van mijn eindexamen toneel, dus dat is er tussen gekomen. In de laatste opdracht mogen jullie één van de enige dingen doen die jullie deze wedstrijd nog niet gedaan hebben (en nee, 't is niet zingen, sorry (krul)): dichten! Nu, niet zomaar dichten - je gedicht moet rijmen. Dwangrijm is absoluut toegestaan. Daarnaast moet het een hommage zijn aan Servië - het zijn immers jullie laatste virtuele dagen in dit prachtige land! Als laatste voorwaarde, moet het gedicht een sonnet zijn (een gewoon sonnet, geen Shakespeareaans. Dit gaat dus als volgt: strofe van vier verzen, strofe van vier verzen, (volta), strofe van drie verzen, strofe van drie verzen.. De volta is niet noodzakelijk.). Je zet je gedicht online en stuurt mij de link via een privébericht. Ik vraag aan de mol niet te mollen door me direct een bericht te sturen met een verkeerde link. Er zijn genoeg andere manieren om te mollen! Als dit lukt, gaan de laatste twee credits de pot in! Jullie hebben hiervoor vijf dagen tijd, dus tot en met zes juni, 23h590.

    Veel succes met jullie laatste opdracht!
    Hey

    Ik vind het prima, maar enkel als jullie de wedstrijd echt afwerken en goed onderhouden :Y) Maar daar twijfel ik niet aan ^^

    Groetjes
    Qing

    [ bericht aangepast op 12 juni 2017 - 17:37 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 april 2017 - 9:42 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zag plots in mijn mail een bericht over credits van jou! Oh wauw, ik dacht echt dat Qing ging winnen. :o
    Maarrr aangezien ik niks met credits doe en Qing de laatste opdracht volledig gemaakt heeft ga ik ze doorstorten. (:
    Omgggg, ik ga straks uitgebreider reageren! ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    oh lol, ik heb de hele tijd op iris gezeten, en zat op het aller laatst op melissa. oeps


    LaAt ZiEn WiE jE bENt



    Nou hallo ,

    De Mol hier. Ik vond het onwijs leuk om de mol te kunnen zijn deze wedstrijd en ondanks dat ik misschien niet de beste mol was heb ik er zeker van genoten.
    Gefeliciteerd Melissa , dat je mij hebt ontdekt en de meeste antwoorden juist had over mij.
    Onwijs veel bedankt aan de makers van deze wedstrijd en aan alle deelnemers en iedereen die meeleefde tijdens deze wedstrijd.
    Ik heb genoten.

    Liefs Iris
    aka de Mol

    [ bericht aangepast op 11 juni 2017 - 19:58 ]


    Firm believer of all that is magic

    Klaver schreef:
    oh lol, ik heb de hele tijd op iris gezeten, en zat op het aller laatst op melissa. oeps


    Ja, dat had ik gemerkt, haha. Toen ik opdracht zeven aan het verbeteren was dacht ik "FAMKE WTH DID YOU DO???" Ik dacht écht dat het een spannende eindrace tussen jou en Melissa ging worden, maar toch niet, haha. Jullie zaten allebei al heel lang op Iris.

    @Melissa: met een verschil van twee punten ben je gewonnen. Niet zo super veel, maar de rondes voordien had je over het algemeen wel stukken beter gescoord dan de rest van de deelnemers (met uitzondering van Famke, want zij scoorde ook telkens goed). Dus Qing, 't was niet geheel verwacht, maar super goed gedaan! Het bleef voor mij ook spannend tot het laatste moment, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wist het Iris, ik wist het met dat raadsel :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zat al heel de tijd op Iris haha


    Heaven is a place that we all have

    Lol, pas in de finale ben ik vol voor Iris gegaan :'D maar ik wist amper wat dus heb ik grotendeels moeten gokken hahhaha

    uiteindelijk vond ik het wel obvious dat ze de mol was, maar langs de andere kant vond ik het weer té obvious dus ja (nerd)

    Ik hoef de credits niet, trouwens! (: Ik heb er genoeg, hoor (;


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goud schreef:
    Lol, pas in de finale ben ik vol voor Iris gegaan :'D maar ik wist amper wat dus heb ik grotendeels moeten gokken hahhaha

    uiteindelijk vond ik het wel obvious dat ze de mol was, maar langs de andere kant vond ik het weer té obvious dus ja (nerd)

    Ik hoef de credits niet, trouwens! (: Ik heb er genoeg, hoor (;


    Te laat. :Y) Nee echt, ik sta erop. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ubuntu schreef:
    (...)

    Ja, dat had ik gemerkt, haha. Toen ik opdracht zeven aan het verbeteren was dacht ik "FAMKE WTH DID YOU DO???" Ik dacht écht dat het een spannende eindrace tussen jou en Melissa ging worden, maar toch niet, haha. Jullie zaten allebei al heel lang op Iris.

    @Melissa: met een verschil van twee punten ben je gewonnen. Niet zo super veel, maar de rondes voordien had je over het algemeen wel stukken beter gescoord dan de rest van de deelnemers (met uitzondering van Famke, want zij scoorde ook telkens goed). Dus Qing, 't was niet geheel verwacht, maar super goed gedaan! Het bleef voor mij ook spannend tot het laatste moment, haha.


    Jippieee! *O*
    Ik ben zelfs op Iris' blog antwoorden gaan zoeken. (nerd)

    Oh, de reden dat ik zo vroeg op Iris zat was voornamelijk voorgevoel, haha. En toen ik er maar in bleef dacht ik dat het wel nog eens kon kloppen. :'D

    [ bericht aangepast op 11 juni 2017 - 21:17 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ubuntu schreef:
    (...)

    Ja, dat had ik gemerkt, haha. Toen ik opdracht zeven aan het verbeteren was dacht ik "FAMKE WTH DID YOU DO???" Ik dacht écht dat het een spannende eindrace tussen jou en Melissa ging worden, maar toch niet, haha. Jullie zaten allebei al heel lang op Iris.

    @Melissa: met een verschil van twee punten ben je gewonnen. Niet zo super veel, maar de rondes voordien had je over het algemeen wel stukken beter gescoord dan de rest van de deelnemers (met uitzondering van Famke, want zij scoorde ook telkens goed). Dus Qing, 't was niet geheel verwacht, maar super goed gedaan! Het bleef voor mij ook spannend tot het laatste moment, haha.

    ja rip :-(


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ledecky schreef:
    (...)

    Jippieee! *O*
    Ik ben zelfs op Iris' blog antwoorden gaan zoeken. (nerd)

    Oh, de reden dat ik zo vroeg op Iris zat was voornamelijk voorgevoel, haha. En toen ik er maar in bleef dacht ik dat het wel nog eens kon kloppen. :'D


    Op mijn blog zelfs fantastisch


    Firm believer of all that is magic

    Congrats! C: verdiende winnaares en natuurlijk ook Een applausje voor Qing c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    pffft in de beginpost mag er achter mijn naam wel 'FINALIST' komen hoor (joehoe)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2017 - 17:29 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ^nou, omdat jij 't bent. en nou je feedbacklijstje invullen (A)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    omdat je het zo lief vraagt (cat)

    Wat was je algemene impressie van deze wedstrijd?
    lastige mhh :/ ik denk wel gewoon goed? (: Hier en daar wel enkele 'gaten', maar ondanks wel echt top bedacht en geregeld.
    Wat vond je positief aan de wedstrijd en waarom?
    Jullie stonden open voor feedback en dat is wel fijn (:
    Wat vond je negatief aan de wedstrijd/wat kon beter en waarom? (de kritiek die in het topic gegeven is mag hier nogmaals vermeld worden, maar nieuwe dingen zijn ook welkom)
    Het is wel al eens gezegd, maar gewoon het tempo, dat was het lastigste.
    Stel dat er nog een wedstrijd komt (ik zeg niet dat het er komt en àls het komt, zal het sowieso pas begin 2018 zijn) – raden jullie mij dit af of aan? (Er zal dan sowieso rekening gehouden worden met de nu gegeven feedback.)
    Hangt er gewoon vanaf of je het zelf wil en ziet zitten. (: Ik zou niet weten wat wij daarin af of aan te raden hebben.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys