• ★ MELROSE HIGH ★




    STORY
    Melrose High is een middelbare school zoals geen ander. Onder de leerlingen spelen er veel zaken die bij het puberleven horen. De één streeft naar populariteit, de ander naar de beste cijfers. Er lopen werkelijk alle soorten leerlingen rond, van de cheerleaders tot de gevreesde drugdealers. De dienst wordt uitgemaakt door de succesvolle atleten van de school, zij bepalen de norm. Bezwijk jij onder de druk van medestudenten of weet jij je eigen weg te gaan op deze hectische school?


    MELROSE HIGH
    Stad: Melrose (fictief) | Omschrijving komt nog
    Staat: California
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: geel en groen
    Sportteams:
    — Football: The Wolves. De jongens moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    — Cheerleaders: The Vipers. De meisjes moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, honkbal en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, schaakclub


    ROLLEN
    Naam • Grade • User • Status • Pagina
    Naam:
    Leeftijd:
    Grade:
    Status:
    Innerlijk: Graag meer dan alleen steekwoorden
    Uiterlijk: Probeer om geen dertigjarigen te gebruiken voor het uiterlijk van een zestienjarige
    Geschiedenis:
    Relaties: Geen toekomstige liefdesrelaties afspreken, vriendje en vriendinnetje mag wel zolang je maar geen ORPG gaat spelen
    Extra: Hobby's, clubs/sportteams, likes, dislikes etc.

    Mannen VOL
    — Isaiah Da Costa • Junior • Yugen • Wallflower • Diego Barrueco • 1.08
    — Caleb Montana • Senior • Horvath • Drugsdealer • Daniel Bederov • 1.05
    — Gus Charles Kingsley • Senior • Ziegler • Quarterback • Tim Borrmann • 1.07
    — Cristiano Ignazio Barone • Senior • Desierto • Badboy • Zayn Malik • 1.02
    — James Archibald MacTavish • Junior • PeterMaximoff • Weirdo • 1.11
    — Dallas Corey Eathons • Senior • Jughead • The athletic guy • Joe Collier • 1.11
    — Owen Cameron Green • Grade • Griffel • Geek • 1.11
    — Luke Isaac Hughes • Senior • Wemel • Rebel • 1.10
    — Osckar Chambers • Senior • Perrfect • Vreemde vogel • Olly Alexander • 1.10
    — Vincenzo Santino Alesi • Senior • Zelda • Jock • Stephen James • 1.10
    — Michael Gabriel Sherman • Senior • Griffel • Status • 1.11
    — Jeremiah Bodhi Geauxinue • Senior • Greenlight22 • Pitcher • Lucky Blue Smith • 1.10
    Vrouwen VOL
    — Kamryn Montgomery • Junior • Ziegler • The new girl • 1.11
    — Cassie Da Costa • Junior • Desierto • Cheerleader captain • 1.09
    — Stacey Sara Hale • Junior • Sunrises • Cheerleader • Baskin Champion • 1.10
    — Juniper Lia Ahearne • Senior • Marlow • Rebel • Faceclaim • 1.11
    — Roxy Sayen Pierce • Senior • Dougal • Bitch • Kimmy Schram • 1.06
    — Ayden Reynolds • Senior • McCrory • Gangbitch • 1.07
    — Aliz Nicola Harrington • Senior • Brinvi • Status • Taylor Hill • 1.10
    — Jacinta Isabelle Fray • Senior • Faolan • Dancer • 1.07
    — Libby McKenna • Senior • Ameliorate • Hippie • 1.11
    — Charlie Kate Green • Senior • Wemel • Punker • 1.11
    — Sofia Maria Edwards • Senior • Zelda • Rapper • 1.11


    REGELS
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Maximaal drie personages per persoon met verschillende geslachten en statussen
    — Geen perfecte personages
    — Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven
    — Bespreek relaties en overige zaken in de praattopics
    — Heb je een vragen? Stel ze gerust
    — Have fun!

    Let op! Op dit moment geldt er de 4 post regel. Dat wil zeggen dat je minstens 4 posten wacht nadat jezelf gepost hebt, alvorens je weer een post mag plaatsen. Dit om te voorkomen dat de RPG bij de start al meteen in een sneltreinvaart schiet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aardappel stroganoff met bechamelsaus (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    MT


    El Diablo.

    Mt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    MT


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caleb Montana

    Senior • 18 • Dealer • Alcoholic • With Vincenzo, in Calebs car

    Caleb kan niet anders dan zachtjes kreunen als hij zijn eigen gezicht onder ogen weet te krijgen op het moment dat hij zijn kijkers op de spiegel richt. Caleb zag er nog ernstig uit dan normaal gesproken het geval was — zijn kijkers waren bloeddoorlopen met daaronder donkere cirkels en zijn lokken stonden alle richtingen op. Dat laatste kon verholpen worden, gelukkig — zo zou hij in geen honderd jaren op school verschijnen.
          Waarom had hij ook ‘ja’ geantwoord op Vincent zeggen op zijn nachtelijke uitstapjes? Alhoewel, ze hadden het opnieuw gezellig gehad tot in de late uurtjes en daardoor had hij Aliz even uit zijn gedachten kunnen zetten. Caleb had zelfs beloofd om Vincent op te halen voor school vandaag. Vanaf het allereerste moment dat hij een rijbewijs had, was Caleb Aliz’ chauffeur geworden. Alleen nu had ze een vriendje — een vriendje. Caleb kreeg al een rode waas voor zijn kijkers als hij er aan dacht, waardoor hij grommend in de cabine van zijn douche stapte en alles buiten zijn gedachten duwde.

    Voorzichtig nippend van zijn ochtend flesje vodka, heeft Caleb zijn hand losjes uit het raam bungelen. Vanmorgen had hij besloten om volledig gekleed te gaan naar zijn gemoedstoestand — wat heeft geresulteerd in zwarte jeans, een zwart t—shirt, zijn zwarte lederen jack en zwarte legerkistjes. Dressed for a funeral, as usual. Snuivend neemt hij een nieuwe slok en geniet van de brandende vloeistof die langs zijn keel naar beneden glijdt.
          Na verschillende malen op de toeter te hebben geduwd, zucht Caleb wanneer hij Vincent naar buiten ziet strompelen vanuit het flatgebouw. Zijn beste vriend zag er niet veel beter uit dan hijzelf, maar alsnog liep hij met de air van een geboren verleider. Caleb stoot een zachte grinnik uit, waarna hij zijn sigaret uit het raam werpt en wacht totdat Vincent is gaan zitten.
          ‘Schat, wat zie jij er verschrikkelijk uit.’
          Caleb laat zijn voet hard neerkomen op het gaspedaal en geniet van de wind die door z’n lokken glijdt terwijl ze richting hun verdoemenis glijden — oftewel, school.
          ‘Ben je gisteren meteen naar huis gegaan of heb je die chick nog opgezocht?’


    •

    MT


    Bowties were never Cooler

    mt


    Everything is illuminated by the light of our past.

    MT.


    She was always looking for more..

    MT.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MT


    I just caught the wave in your eyes



    Vincenzo Santino Alesi


    Ik probeerde me te focussen op het ontbijt wat voor mijn neus werd neergezet, ei met bacon en wat melk. Het aanzicht liet me al bijna kokhalzen maar mijn moeder zou het niet accepteren als ik dit opzij zou schuiven dus sneed ik het stukjes en schoof ik het langzaam naar binnen.
    ‘Ik kan echt niet meer hoor,’ mompelde ik en schoof het bord opzij waarbij ik de vragende en gekwetste blik van mijn moeder negeerde.
          Deze avond was erg gezellig geweest maar erg verstandig niet– iets waar de meeste het wel mee eens zouden zijn. Ik was gelukkig niet de enigste die vandaag met een after op school zou zitten en had gisteravond zoals gewoonlijk Caleb meegevraagd. Die jongen leek wel altijd beschikbaar te zijn als het ging om een feestje of alcohol.
    ‘Ga naar school jongen,’ hoorde ik mijn moeder zeggen waardoor ik haar een verbaasde blik gunde maar wijselijk mijn mond hield en de stoel hard naar achter schoof.
    Vervolgens klonk er getoeter wat zelfs op het balkon te horen was, als er iemand om deze tijd de hele buurt wakker wou maken dan zou het Caleb wel zijn. Nu klonk niet alleen het getoeter maar ook mijn moeder die in het Italiaans een paar scheldwoorden over haar lippen liet rollen, bang dat zo mijn vader werd wakker gemaakt en hij niet in een goed humeur zou zijn.
          Haastig trok ik mezelf op en fixte mijn haar, ik had nog hetzelfde aan als gisternacht want ik was dan ook nog maar net thuis.
    Terwijl ik zocht naar mijn jas en mijn sleutels kwam ik tot de ontdekking dat mijn telefoon weg was, hopend dat ik hem bij Caleb heb achtergelaten en dat ik hem niet was kwijtgeraakt. Net zoals mijn moeder had ik vloekend het huis verlaten en zuchtte toen ik Caleb zag die een zachte grinnik uitstootte toen ik de deur had geopend.
    Hij was volledig in het zwart gekleed maar erg verbaasd was ik daar niet door, dat was hij minstens vaak.
    Ik schoof de zonnebril die ik voor het kleine stukje lopen had opgedaan op mijn hoofd en keek hem even aan, ‘schat, wat zie jij er verschrikkelijk uit.’
    Een moe lachje rolde over mijn lippen en ik schudde mijn hoofd, ‘en anders jij wel,’ kaatste ik terug.
          Caleb had immers gelijk op het gaspedaal gedrukt en ik begon verveeld met de radio te kloten op zoek naar een goed nummer, wat we beiden zouden kunnen waarderen. ‘Ben je gister meteen naar huis gegaan of heb je die chick nog opgezocht?’ Ik glimlachte enkel bij zijn woorden en keek snel even op en haalde nonchalant mijn schouders op. ‘Ik wou haar alleen nog even leren kennen,’ zei ik lachend zodat hij de rest zelf mocht invullen, het meisje was in ieder geval te dronken om nog meer uit ons afspraakje te halen of… misschien had ik wel iets teveel op, het was in ieder geval wazig.
    ‘Hoe zit het met jou? Hoe voel je, je?’ Ik blikte even op het flesje ‘water’ maar besloot niks te zeggen, ik had ontiegelijk veel dorst maar wist zelf ook wel dat negen van de tien keer het geen tapwater was.
          Toen ik de radio had opgegeven haalde ik een pakje sigaretten uit mijn zak en stak er een in mijn mond, ‘ik ben mijn telefoon trouwens kwijt, Caleb, heb jij hem toevallig?’ Mompelde ik en knoeide wat met de aansteker om hem aan te krijgen, ‘ik hoop niet dat iemand anders hem in handen heeft gekregen,’ sprak ik en meende dat oprecht, er stonden nogal wat pikante dingen op en was erg gericht op mijn privacy dus ik had liever dat hij ergens stuk uit mijn zak was gevallen of dat hij bij Caleb lag.
    Ik stopte mijn sigaretten terug in mijn zak en haalde een pakje met wiet eruit die ik op het dashboard gooide, 'dit heb ik voor ons geregeld, na school, of heb je al andere plannen?'











    Everything is illuminated by the light of our past.

    mt!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    LIBBY MCKENNA

          Deze ochtend zit ik met de hele familie aan het ontbijt. Mijn handen heb ik over mijn opgetrokken knieën geslagen, terwijl ik kijk naar mijn vader en mijn kleine zusje aan de andere kant van de tafel. Ze zitten samen in de krant te lezen. Met z'n drieën zitten we lekker relax, terwijl mijn moeder om ons heen rent en zich klaar probeert te maken voor haar werk.
    "Ivar, onthoudt dat je school moet bellen voor Lou, hij ligt nog steeds onder de dekens, breng hem anders wat water of zo. Archie moet ook op tijd de deur uit. Ik moet nu echt gaan." School is nog maar net weer begonnen en uiteraard is mijn jongste broer Lou alweer 'ziek'. Lachend kijk ik toe hoe mijn vader een slappe poging doet om ma te ontstressen en haar uiteindelijk uit het huis krijgt. Dan ga ik mezelf ook maar eens klaarmaken om op tijd de bus te kunnen halen.
          Even later kijk ik vermoeid toe hoe het landschap aan me voorbij vliegt. Mijn hoofd rust tegen het raam aan en wiegt zacht op en neer. Voor mij is het een gewoonte om met de bus naar school te reizen. Omdat auto's het milieu vervuilen, heb ik beloofd mijn rijbewijs nooit te gaan halen. Thank God voor de bus, want anders zou ik geen andere keuze hebben dan carpoolen, of lopen, of iets anders onaangenaams en afhankelijks.
          Zodra de bus stopt, hang ik de tas met mijn gitaar - welke ik tijdens de reis altijd goed tussen mijn benen klem zodat hij niet omvalt - om mijn schouders heen. De thermosbeker met thee houd ik in mijn handen geklemd. Voordat ik uitstap, zwaai ik nog even vriendelijk naar de chauffeur.
          Als ik de school binnenstap, loop ik regelrecht af op het lokaal waar de schoolband repeteert. Daar zet ik mijn gitaar neer, gezien dat het niet echt heel handig is om die de hele tijd bij me te dragen. Ik heb niet veel zin om meteen naar de kantine te vertrekken, dus blijf ik een paar minuten tokkelen. Ik ben bezig met iets wat nog helemaal in de kinderschoenen staat, de tekst wilt maar niet komen. Uiteindelijk zorgt dat er dan ook voor dat ik mijn gitaar ietwat gefrustreerd in een standaard plaats en de deur uitloop. Deze ruimte is de enige ruimte waarin ik mijn kostbare bezit alleen durf te laten, behalve de rest van de schoolband komt er toch niemand.
          De volgende halte is mijn kluisje, waar ik wat boeken verwissel. Daarna loop ik eindelijk de kantine in, waar ik rondkijk of ik al een bekend gezicht zie. Er zijn echter nog niet ongelofelijk veel mensen op school aanwezig, dus besluit ik uiteindelijk maar in kleermakerszit op een zeer ongemakkelijke en duidelijk goedkope stoel plaats te nemen. Terwijl ik op iemand wacht, wie dan ook, leg ik mijn handen op mijn knieën en sluit ik mijn ogen. Ik probeer me te concentreren op één van de liedjes die ik aan het schrijven ben. Het duurt niet lang voordat ik in alle rust een bepaald deuntje opnieuw en opnieuw begin te neuriën.

    Senior • Seventeen • Schoolband • Hippie • On her way to school


    She was always looking for more..

    Lucas 'Luke' Isaac Hughes
    “I seek to cure what's deep inside, frightened of this thing that I've become.”



    Op een hoge snelheid – een asociaal hoge snelheid – reed ik op mijn motor richting school. Waarom ik zoveel haast had wist ik eigenlijk niet want nou ja: 1.) ik was – voor de verandering – eens een keertje keurig op tijd vertrokken en 2.) ik zou er geen slapeloze nachten van krijgen als ik toch te laat zou komen. Daarbij zag het gros van de docenten op Melrose mij hoogstwaarschijnlijk liever vertrekken dan in hun les verschijnen. Ik stopte voor een stoplicht dat net op rood was gesprongen.
    Ik was niet echt aan het opletten en werd wakker geschud door een herhaaldelijk getoeter achter mij. Fronsend keek ik om naar een auto die achter mij stond. De man achter het stuur zat wilde gebaren naar me te maken terwijl zijn mond verwoed open en dicht ging. Volgens mij zat hij mij uit te schelden. Het feit dat hij – en dit was zelfs zichtbaar door zijn autoruit heen – rood aanliep bevestigde dat vermoeden. Ik lachte schamper en draaide me weer terug om. Het stoplicht was inmiddels groen. Aha. Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. Sommige mensen moesten soms echt een chill pill nemen. Ik scheurde weg, na uiteraard eerst mijn middelvinger naar hem opgestoken te hebben. Kort keek ik om en zag dat hij nog steeds voor het stoplicht stond. Waarschijnlijk was het stoplicht weer op rood gesprongen. Wat was het leven toch soms ook heerlijk vermakelijk.
    Eenmaal op school wilde ik net mijn motor parkeren, toen ik vanuit mijn ooghoek vaag iets zag aankomen. Gealarmeerd en intuïtief keek ik opzij, om te zien dat iemand recht op mij af aan het rijden was met een auto. Gelukkig zat ik nog op mijn motor en kon ik de auto ontwijken. In mijn hoofd maakte ik me al klaar om een scheldkanonade af te vuren op de desbetreffende persoon. Het was te vroeg in de ochtend om niet chagrijnig te doen. Ik zette mijn motor weg een stukje verderop en zette mijn helm af. Ik liep richting de auto en boog wat voorover zodat ik door het raampje van de bestuurder kon kijken.
          ‘What the f– Aliz?’ Verbaasd keek ik het meisje aan, mijn scheldpartij compleet vergetend. ‘Als je wilt dat ik voor je val, kun je dat ook op een andere manier doen, weet je?’ grapte ik.



    18 • Senior • Bad News/Troublemaker • Parkinglot • Aliz

    [ bericht aangepast op 8 maart 2017 - 22:23 ]


    I just caught the wave in your eyes