• ★ MELROSE HIGH ★




    STORY
    Melrose High is een middelbare school zoals geen ander. Onder de leerlingen spelen er veel zaken die bij het puberleven horen. De één streeft naar populariteit, de ander naar de beste cijfers. Er lopen werkelijk alle soorten leerlingen rond, van de cheerleaders tot de gevreesde drugdealers. De dienst wordt uitgemaakt door de succesvolle atleten van de school, zij bepalen de norm. Bezwijk jij onder de druk van medestudenten of weet jij je eigen weg te gaan op deze hectische school?


    MELROSE HIGH
    Stad: Melrose (fictief) | Omschrijving komt nog
    Staat: California
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: geel en groen
    Sportteams:
    Football: The Wolves. De jongens moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Cheerleaders: The Vipers. De meisjes moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, honkbal en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, schaakclub


    ROLLEN
    Naam • Grade • User • Status • Pagina
    Naam:
    Leeftijd:
    Grade:
    Status:
    Innerlijk: Graag meer dan alleen steekwoorden
    Uiterlijk: Probeer om geen dertigjarigen te gebruiken voor het uiterlijk van een zestienjarige
    Geschiedenis:
    Relaties: Geen toekomstige liefdesrelaties afspreken, vriendje en vriendinnetje mag wel zolang je maar geen ORPG gaat spelen
    Extra: Hobby's, clubs/sportteams, likes, dislikes etc.

    Mannen VOL
    — Isaiah Da Costa • Junior • Yugen • Wallflower • Diego Barrueco • 1.08
    — Caleb Montana • Senior • Horvath • Drugsdealer • Daniel Bederov • 1.05
    — Gus Charles Kingsley • Senior • Ziegler • Quarterback • Tim Borrmann • 1.07
    — Cristiano Ignazio Barone • Senior • Desierto • Badboy • Zayn Malik • 1.02
    — James Archibald MacTavish • Junior • PeterMaximoff • Weirdo • 1.11
    — Dallas Corey Eathons • Senior • Jughead • The athletic guy • Joe Collier • 1.11
    — Owen Cameron Green • Grade • Griffel • Geek • 1.11
    — Luke Isaac Hughes • Senior • Wemel • Rebel • 1.10
    — Osckar Chambers • Senior • Perrfect • Vreemde vogel • Olly Alexander • 1.10
    — Vincenzo Santino Alesi • Senior • Zelda • Jock • Stephen James • 1.10
    — Michael Gabriel Sherman • Senior • Griffel • Status • 1.11
    — Jeremiah Bodhi Geauxinue • Senior • Greenlight22 • Pitcher • Lucky Blue Smith • 1.10
    Vrouwen VOL
    — Kamryn Montgomery • Junior • Ziegler • The new girl • 1.11
    — Cassie Da Costa • Junior • Desierto • Cheerleader captain • 1.09
    — Stacey Sara Hale • Junior • Sunrises • Cheerleader • Baskin Champion • 1.10
    — Juniper Lia Ahearne • Senior • Marlow • Rebel • Faceclaim • 1.11
    — Roxy Sayen Pierce • Senior • Dougal • Bitch • Kimmy Schram • 1.06
    — Ayden Reynolds • Senior • McCrory • Gangbitch • 1.07
    — Aliz Nicola Harrington • Senior • Brinvi • Status • Taylor Hill • 1.10
    — Jacinta Isabelle Fray • Senior • Faolan • Dancer • 1.07
    — Libby McKenna • Senior • Ameliorate • Hippie • 1.11
    — Charlie Kate Green • Senior • Wemel • Punker • 1.11
    — Sofia Maria Edwards • Senior • Zelda • Rapper • 1.11


    REGELS
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Maximaal drie personages per persoon met verschillende geslachten en statussen
    — Geen perfecte personages
    — Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven
    — Bespreek relaties en overige zaken in de praattopics
    — Heb je een vragen? Stel ze gerust
    — Have fun!

    Let op! Op dit moment geldt er de 4 post regel. Dat wil zeggen dat je minstens 4 posten wacht nadat jezelf gepost hebt, alvorens je weer een post mag plaatsen. Dit om te voorkomen dat de RPG bij de start al meteen in een sneltreinvaart schiet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Verkeerde RPG, awkward.

    [ bericht aangepast op 12 april 2017 - 22:53 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Lucas 'Luke' Isaac Hughes
    “I seek to cure what's deep inside, frightened of this thing that I've become.”



    Ruimte en tijd? Het is anderhalf jaar geleden, als het daarom gaat tenminste… Hij gaat ook met andere meiden om en doet weet ik veel wat allemaal met ze op school. En hij kan lastig jaloers zijn als hij zo over mij praat.’ Mijn gezicht vertrok wat en ik wist nu niet zo goed wat ik nou moest antwoorden. Ik snapte haar punt, want het had geen zin om te ontkennen dat Caleb het bed in dook met Jan en alleman – en dan met name Roxy – maar ik snapte ergens wel waar Calebs jaloezie vandaan kwam.
          ‘I guess...’ zei ik dan ook vaagjes en speelde wat met mijn aansteker. ‘Ik hoop alleen–’ ik keek Aliz even aan ‘–dat je niet van mij verwacht dat ik een kant ga kiezen.’ Ik keek weer weg en zuchtte diep. ‘Want dat kan ik niet en wil ik ook niet... sorry.’ Hoewel, als het erop aankwam zou ik voor Caleb kiezen. Niets tegen Aliz, nee in tegendeel, ze was een schat van een meid, maar hij was nu eenmaal mijn beste vriend.
          ‘Ik wil geen “afscheid” nemen, ik wil gewoon met je om kunnen gaan,’ zei Aliz toen zachtjes. ‘Sorry dat ik je lastig val met al mijn drama.’ Ik glimlachte scheef naar haar en knikte langzaam.
          ‘Ik moet zeggen dat ik niet noodzakelijk blij ben met al deze drama, maar goed, daar valt nu niets meer aan te doen,’ vertelde ik. ‘En goed, geen afscheidsknuffel maar een gewone knuffel dan?’ Ik keek haar aan en opende uitnodigend mijn armen.



    18 • Senior • Bad News/Troublemaker • Outside • Aliz


    I just caught the wave in your eyes

    Kyra Skye Carpenter
    “Men in books are better.”



    Caleb stapte op mij af, of eigenlijk zwierde hij eerder op mij af. Hij was een stuk langer dan ik en ik moest mijn hoofd in mijn nek leggen om hem nog steeds aan te kunnen kijken. Het bleef even stil tussen ons terwijl hij mij in mijn ogen aankeek. Ergens vermoedde ik dat hij meer dan één paar ogen zag.
          ‘Lieve Kyra, ik ben wel eens in ergere toestand naar huis gegaan — gekropen, eerlijk gezegd. Maar je weet dat ik geen nee tegen je kan zeggen. Dus. . . We blijven. En jij gaat plezier hebben, terwijl ik wat drank zoek. En dan mag je me naar huis slepen. Dan zorg ik er meteen voor dat je niet met enge mannen mee naar huis gaat.’ Ik ademde diep in en uit.
          ‘En het is maar goed dat ik daar nu pas achterkom, want anders was dat dus nooit gebeurd,’ zei ik beslist, keek Caleb aan en zuchtte toen opnieuw behoorlijk diep. ‘Ik sta erop dat je eerst een glas water drinkt en die enge mannen mag je van mij part weghouden – ook al betwijfel ik of er überhaupt mannen zullen zijn om bij mij weg te slaan. Ik zie ze niet bepaald in de rij staan weet je,’ zei ik met een kleine glimlach.
          ‘Whoa, ik zou echt geen goede piraat zijn,’ mompelde hij grinnikend terwijl hij zijn armen uitstrekte om zijn evenwicht te kunnen bewaren. Ik kon het niet laten om zachtjes achter mijn hand te giechelen, omdat Caleb er toch wel een klein beetje komisch uitzag nu.
          ‘Captain Hook zou teleurgesteld zijn in je, Caleb,’ zei ik plagend, doelend op de ochtenden, middagen en avonden die we vroeger hadden gespendeerd met het kijken naar Peter Pan. Hij sloot zijn ogen en haalde diep adem door zijn neus.
          ‘Ga dansen.’ Caleb opende zijn ogen weer en boorde ze in de mijne. ‘Ik blijf hier, op het feest. Ik beloof het.’ Ik keek even bedenkelijk naar de pink die hij had uitgestoken, en haakte de mijne in de zijne. Vervolgens pakte ik toen zijn hand vast.
          ‘Dat klopt, want je gaat samen met mij dansen. Mooi niet dat ik me in mijn eentje voor paal ga zetten – je weet dondersgoed dat ik een rampzalig danstalent ben.’ Ik trok Caleb voorzichtig mee naar een ruimte waar ook andere mensen stonden te dansen en tot mijn grote ongenoegen draaiden ze nog steeds die verschrikkelijke technomuziek. ‘Wat vind jij nou eigenlijk van deze muziek?’



    17 • Senior • Girl next door • Athletics • Party • Caleb

    [ bericht aangepast op 13 april 2017 - 12:07 ]


    I just caught the wave in your eyes



    OWEN CAMERON GREEN

    The Nerd / Geek, at the party , With Ayden

    👓



    Ayden keek me bezorgd aan alsof ik net de zonnesteek had gekregen en streelde even mijn arm wat me enorm ongemakkelijk liet voelen. Normaal was ik dol op haar aanrakingen, maar nee nu had ik het gevoel een tweede paniek aanval te krijgen dit was zo akward voor mij. 'Maar Owen toch – waarom zou ik daarover grapjes maken.’ vervolgde ze waardoor ik haar nog met bange ogen had aangekeken al had ik het in de plagende glittering in haar ogen wel door dat ze gewoon met me aan het sollen was en de straf daarvoor was mijn dreigement om haar in het zwembad te gooien. Iets wat ik ook weer niet echt ging doen, maar gezien ik eens te veel plezier had, hadden enkele Jocks hiervan de kans genomen om me een duw te verkopen waardoor we toch beiden het zwembad in belanden.
    Dat was dus de tweede keer vandaag dat ik natte kleren had , al was ik ook helemaal kopje onder gegaan en kwam ik verward boven water terwijl ik even achter me keek naar de Jocks die me aan het uitlachen waren. Mijn blik zocht meteen als een hulpeloze puppy die van Ayden die al naar de rand toegezwommen was waardoor ik naar haar toe zwom met een verontschuldigende blik. ‘Als ik geweten had dat het een zwemfeestje zou worden, had ik me bikini wel meegenomen.’ knipoogde ze naar de lachende Jocks, waardoor het meeste gelach leek weg te sterven. En ook ik keek even met open mond naar Ayden die zichzelf bijna uitkleedde tot ze enkel in haar lingerie zat. Het is dat ik haar al vaak zo gezien had, want mocht ik hetero zijn, dan had ik mijn ogen niet van haar af kunnen .Ayden had zoveel lef en dat bewonderde ik nou zo aan haar. Vervolgens sprong ze terug het zwembad in waarna ze naar me toe zwom en zwom naar me toe waardoor ik haar een waterig glimlachje schonk. ‘Kom Owie, blijkbaar hebben we de uitnodiging voor beachparty gemist.’ Plaagde ze me even waardoor ik zacht grinnikte en zo opgelucht was dat ze het positieve er nog in zag. Echter plaatste ze haar handen even aan mijn shirt waarna ze deze nadat ik mijn leren jack veilig had gesteld , me van mijn dreifnatte doorzichtige witte shirt ontdeed ‘Dus ik denk moeten we het goede voorbeeld maar geven, nietwaar.’ vervolgde ze dan maar waarna het shirt met een plets aan de zwembadrand belande. ‘Je broek mag je zelf uit doen, tenzij je hulp nodig heb.’ Ik lachte even zacht om haar woorden en schudde even kort mijn hoofd. "Dit is al de tweede keer dat ik een poolparty krijg." zuchtte ik maar wist schamper te glimlachen, waarna ik mijn natte lokken uit mijn gezicht haalde. " Ik had wel gehoopt die woorden uit mond van een andere blondie te horen tho, maar ey you are not the only one getting attention." gniffelde ik zacht naar Ayden toen ik opmerkte dat er toch een Jock zijn blik iets te lang op mij gericht hield. Echter naast een zelfzekeheidsboost voelde ik er toch niet veel bij en wist dan ook met wat moeite mijn broek te ontdoen want het water trok alles wat mee naar beneden wat al helemaal mijn bedoeling niet was , maar na even wist ik ook mijn jeansbroek aan de zwembad rand te ploffen en besloot ik dan maar om wat met Ayden in het zwembad te dansen, iemand zou onze natte kledij nemen, zelf de domste jock niet. " Duss... Dat van net was all a joke right?" vroeg ik haar ietswat onzeker.


    [/gey]


    [ bericht aangepast op 12 april 2017 - 23:49 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    CALEB MONTANA

    Senior • 18 • Dealer • Alcoholic • Kyra @ Party

          ‘En het is maar goed dat ik daar nu pas achter kom, want anders was dat dsu nooit gebeurd. Ik sta erop dat je eerst een glas water drinkt en die enge mannen mag je van mij part weghouden — ook al betwijfel ik of er überhaupt mannen zullen zijn om bij mij weg te slaan. Ik zie ze niet bepaald in de rij staan, weet je.’
          Caleb kan niet anders dan lichtelijk met zijn kijkers rollen, vanwege Kyra’s woorden. Vroeger had Kyra het al moeilijk gevonden om te accepteren dat ze een geweldig persoon was, maar naarmate ze ouder werd kon ze geeneens bekennen dat de jongens voor haar in de rij stonden. Voorheen heeft Caleb daar als een waakhond voorgestaan, totdat ze met Kit kreeg — waardoor ze elkaar vele malen minder zagen. Alsnog sputterde Caleb destijds niet tegen, omdat hij vanaf een afstand kon zien dat Kyra daadwerkelijk gelukkig was. Dat wil zeggen, totdat die klootzak van een Kit de beslissing nam om haar te bedriegen. Mocht hij nu nog bedenken om met Kyra te praten — of zelfs maar naar haar te kijken — zou hij de eerste weken het ziekenhuis niet meer kunnen verlaten.
    [tab‘Captain Hook zou teleurgesteld zijn in je, Caleb.’
          Zachtjes grinnikend weet Caleb zijn wijsvinger als een haak te buigen terwijl hij zijn kijkers opent en Kyra opdraagt om te gaan dansen. Vroeger keken ze altijd Peter Pan samen, een feit wat op het moment ontzettend nutteloos was — maar wat hem toch terug liet verlangen naar tijden dat alles gemakkelijker was. Dit alles werd extra groot op het moment dat Kyra haar pink rond de zijne haakte om hun belofte vast te leggen.
          ‘Dat klopt, want je gaat samen met mijn dansen. Mooi niet dat ik me in mijn eentje voor paal ga zetten — je weet dondersgoed dat ik een rampzalig danstalent ben.’
          Caleb kan niets anders doen dan zachtjes knikken, hij heeft Kyra meerdere malen zien dansen en hij had iedere keer in een deuk gelegen van het lachen. Gelukkig kan Kyra er zelf ook mee lachen, dat was iets wat hij respecteerde aan haar — ze deed zichzelf niet anders of beter voor dan ze is. Gedwee laat Caleb zichzelf meesleuren naar de aangrenzende kamer, waar ze te midden van een dansende menigte komen te staan. Caleb dwingt zichzelf op Kyra te focussen, omdat hij anders gemakkelijk afgeleid is door de felle lichten en luide muziek
          ‘Wat vind jij nou eigenlijk van deze muziek?’
          ‘Perfect voor mijn dansmoves toch?!’ schreeuwt hij boven de muziek uit, waarna hij wat willekeurige bewegingen maakt met zijn armen en benen. Lachend kijkt hij weer naar Kyra, waardoor hij ziet hoe een onbekende jongeman tegen haar aan botst en ze naar voren struikelt. Direct schiet hij naar voren en vouwt één hand om haar bovenarm, terwijl hij met zijn andere hand een vlakke klap heeft tegen het achterhoofd van de jongen. Waarna die omkijkt en over zijn achterhoofd wrijft, maakt Caleb een wegwerpgebaar met zijn hoofd — en na enkele seconden van staren, gaat de jongeman zijn eigen weg.
          ‘Wat een eikel,’ mompelt Caleb zachtjes, terwijl hij zijn armen rondom Kyra’s lichaam slaat en hij voorzichtig tegen zich aantrekt, waarbij hij ervoor zorgt dat er nog ruimte tussen hen blijft zitten. ‘Waarom ben je ook zo klein,’ zucht hij dan overdreven. Zoals ze nu stonden, kon Kyra in ieder geval niet onder de voet worden gelopen. Alhoewel het vreemd was om te slowen op een techno nummer, was het deugd voor Calebs gedachten en dronkenschap. Alles leek meer te volgen als hij kalm en rustig bleef. ‘Vanavond ben jij Wendy,’ mompelt hij zachtjes in haar oor, waarna hij een grijns op zet.


    Cassandra "Cassie" Morgan Da Costa
    17 • Junior • Cheercap • @Home with Jem • Outfit


    Hij kuste me even terug waardoor er een kleine glimlach op mijn lippen ontstond. 'Als we nou gewoon gaan even kijken en als er niks aan is kunnen we net zo snel weer weg gaan. Gewoon even ons gezicht laten zien.' zei hij en ik knik lichtjes. Ja oké, dat moest eigenlijk ook wel. Met een 'status' die wij twee hebben wordt er zowat verwacht dat je op elk feest je gezicht laat zien. 'Je hebt je net zo mooi opgetut, het zou jammer zijn als we dat allemaal weer verpesten.' Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd. 'We kunnen ook op date, is het niet voor niks geweest.' plaag ik en knipoog speels, waarna ik opsta en me even uitrek. Ik loop naar mijn stoel waar mijn spijkerjasje over gedrapeerd is en doe hem aan, waarna ik een klein zwart tasje over mijn schouder sla.
    'Maar goed... Let's go!' glimlach ik en pak zijn handen waarmee ik hem van het bed trek. Ik geef hem even de tijd om zijn spullen te pakken en pak ondertussen zelf de aangebroken zak chips. Vervolgens loop ik mee naar de auto waar ik plaats neem op de bijrijdersstoel. 'Volgens mij is Isaiah al richting het feest.' zeg ik en kijk hem even aan. Ik eet nog wat chips terwijl ik de radio aanzet en ga kort door de zenders heen, waarna ik uiteindelijk maar blijf hangen op een zender met de 'populaire' nummers van dit moment, iets beters is er toch niet. Daarnaast luister ik toch naar alles. Ik zing zachtjes mee met de tekst en kijk weer naar Jem, waarna ik hem zachtjes por en lach. 'Wanneer is je volgende wedstrijd?'


    El Diablo.

    DALLAS COREY EATHONS

    Senior • The athletic guy • 19 • kitchen of Will’s house • Aliz Charlie

    Dallas stoot een lachje uit wanneer ze hem vermeld dat hij op moet passen voordat zij hem gek maakt met haar gekwebbel. Echter, was het daar al lang al te laat voor geweest. Hoewel Dallas niet snel schrikt, deinst hij iet wat terug wanneer zij haar vinger in zijn zij port, iets waar Dallas tot zijn grote irritatie niet goed tegen kan.
          ’En ze mag dan wel oud zijn, ze is badass as fuck. Ze kan drie patronussen produceren, Dallas. Drie!. Ze zou jou met haar kleine teen alleen nog aan kunnen, dus jij bent eerder de oude taart hier. Misschien moet ik je voortaan zo maar noemen, in plaats van Cowboy.’
          Dallas schud zijn hoofd glimlachend terwijl hij een comeback probeert te formuleren. ‘Al, wanneer ze haar voet naar me zou willen uitsteken krijgt ze het al in haar rug om vervolgens nog haar teen te breken ook. Nee, dat zou ik haar niet aan doen.’
          Dallas weet haar met een lichte grijns aan te kijken wanneer zij over zijn bijnaam begint. ‘Het maakt me niet uit hoe je me noemt, een bijnaam laat zien dat iemand speciaal voor je is.’ Hij weet haar een knipoog te schenken en vervolgens over vorig weekend te beginnen wanneer hij zich comfortabel tegen het aanrecht heeft gemaakt.
          ’Oh, houd je mond toch over dat!’ Aliz gaf hem een duw terug. ‘Ik was dronken en jij doet aan atletiek, niet bepaald eerlijk. Als we nog een keer gaan, dan bind ik je benen aan elkaar, of ik wil een voorsprong.’ Dit keer is het niet een klein lachje die hij uit zijn mond weet te produceren, maar klinkt Dallas zijn laag klinkende lach die iets luider is dan hij zelf had verwacht.
          ’Wen er maar aan.’ Zegt ze nadat haar telefoon tevoorschijn is gekomen en haar mondhoeken omhoog gleden, iets wat een vragende blik bij Dallas op zijn gezicht creëert. Voordat hij zijn blik over haar scherm laat glijden, kijkt hij haar even kort aan om vervolgens van haar gezicht af te lezen dat het oké is. “Oude Cowboy Taart”. Een glimlach verschijnt op zijn gezicht en hij kijkt al snel weer van het scherm weg wanneer zij een berichtje krijgt.
          Terwijl Aliz haar aandacht richtte op haar mobiel, wist Dallas zijn glas naar binnen te klokken. Normaliter haalde hij zijn lage lach niet uit de kast, iets wat hem liet weten dat hij al zeker de fase ‘nuchter’ achter zich had gelaten. Binnen enkele seconden wist Aliz hem te vermelden dat ze wat frisse lucht nodig had en zo terug zou komen. Hij haalde zijn schouders op en wist haar na te kijken. Dallas had geen twijfels over het feit dat het vast iets met het berichtje te maken zou hebben die ze zojuist had ontvangen, maar hij zou haar er op dit moment niet over vragen. Ze zal het hem vanzelf wel vertellen wanneer ze daar behoefte aan heeft.

    To Jacinta: Jacyy, waar hang jij eigenlijk rond?


          Dallas zat met zijn gedachte bij zijn mobiel en keek vrij droog op wanneer hij gekuch hoorde, gezien hij niet zeker was of het nu voor hem was of niet. De wit blonde lokken van de jongedame voor hem, herkende hij al snel en voordat hij bewust door had wat hij deed, zette hij zijn beker op het aanrecht neer en vouwde hij zijn armen over elkaar. Zo zou hij toch met geen mogelijkheid enkele schade weten aan te brengen, zou je zeggen?
          ’Hey, Das, ik wilde je nog even bedanken voor die honkbal van vanmiddag – in mijn gezicht. Mooie slag maar eh – wel een beetje uit.’
          Een glimlach verscheen op zijn gezicht bij het horen van een bijnaam die hij niet heel vaak voorbij hoorde komen en hij kon het niet laten om een lachje uit te stoten. ‘Uit of niet, het was een mooie bal. Wie zegt trouwens dat ik ‘em niet met opzet jouw kant op richtte? Misschien was het wel allemaal zo gepland.’
          Dallas schonk haar een knipoog om vervolgens haar wang te bestuderen en kort met zijn vingertoppen aan wist te raken. Het zag er gelukkig niet blauw uit, dat zou er nog bij moeten komen. Hij gedroeg zich als een onhandige ezel bij de jongedame voor hem, misschien kwam het wel door haar engelachtige haren.
          Zijn blik gaat van zijn vingers naar haar ogen en laat vervolgens zijn hand zakken. ‘Dus, wat mag het zijn?’ vraagt Dallas vervolgens met zijn hand zwevend boven de flessen drank alsof hij een tentoonstelling presenteert. Ze zal vast voor iets zoets gaan of sterks, daar ziet hij Charlie wel voor aan.



    [ bericht aangepast op 13 april 2017 - 12:32 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Kyra Skye Carpenter
    “Men in books are better.”



    Perfect voor mijn dansmoves toch?!’ antwoordde hij schreeuwend boven de muziek uit, waarna hij wat willekeurige bewegingen maakte met zijn armen en benen. Ik schoot in de lach en schudde mijn hoofd. Ik kon niet dansen – maar Caleb kon er ook weinig van. Zeker nu hij dronken was. Caleb moest ook lachen om zijn gestuntel – en ik deed vrolijk mee. Ik moest me inhouden om niet nu ter plekke mijn befaamde robot-move te doen. Plotseling botste er iemand tegen mij op en verloor ik mijn evenwicht – waardoor ik voorover viel. Ik zag de grond al dichterbij komen en een zachte, geschrokken gil verliet mijn mond. Automatisch kneep ik mijn ogen dicht en wachtte ik op de harde verwelkoming van de vloer – maar die bleef uit. Een sterke hand vouwde zich om mijn bovenarm en ik opende verward mijn ogen weer. Dronken of niet, Calebs reflexen waren nog bijzonder goed en hij had me weten op te vangen. Caleb verkocht de boosdoener een klap tegen zijn achterhoofd – die verontwaardigd omkeek. Ik opende mijn mond om me te verontschuldigen, maar Caleb maakte al een wegwerpgebaar met zijn hoofd en de jongen droop af.
          ‘Wat een eikel,’ mompelde Caleb zachtjes, terwijl hij zijn armen rondom mijn lichaam sloeg en hij mij voorzichtig tegen zich aantrok. Ik knikte langzaam en keek naar hem op.
          ‘Ja... maar had je 'm nou echt moeten slaan? Straks had hij jou teruggeslagen,’ zei ik en mijn gezicht vertrok wat bij het idee.
          ‘Waarom ben je ook zo klein,’ zuchtte hij vervolgens overdreven en ik keek hem quasi-beledigd aan. Ik ging op mijn tenen staan en plaatste mijn handen op zijn schouders, zodat ik niet om zou vallen – en zodat ik hem stiekem wat naar beneden kon duwen.
          ‘Waarom ben je ook zo lang,’ sprak ik hem na en ik porde hem vervolgens in zijn zij. We zagen er vast apart uit, want twee mensen die op een upbeat techo nummer gingen slowen was ook gewoon wel een beetje apart.
          ‘Vanavond ben jij Wendy,’ mompelde hij zachtjes in mijn oor en hij keek mij grijnzend aan. Ik grinnikte en sloeg mijn armen losjes om zijn nek – terwijl ik nog steeds met hem slowde op een geheel willekeurig ritme.
          ‘In dat geval ben jij vanavond Peter Pan,’ deelde ik hem mede en keek toen even bedenkelijk. ‘Of Superman, gezien je me daar toenet wel mooi had opgevangen.’



    17 • Senior • Girl next door • Athletics • Party • Caleb


    I just caught the wave in your eyes

    KAMRYN FLORÈNCE FALLON MONTGOMERY
    Junior ★ 16 ★New girl ★ Sofia ★ Party ★ Dress



    ‘Ik dacht dat er geen druk op mij stond maar blijkbaar kook ik voor de koningin?’ lachte Vince als antwoord. Kamryn kon het niet laten om ook even te lachen. Ze keek hem streng, maar lachend aan. 'Eindelijk iemand die mij herkent als de ware royal die ik ben,' zei ze melodramatisch, maar ze kon het niet laten om meteen weer te giechelen.
          ‘al hoe wel, jij zal vast niet opkijken als je zo genoemd wordt' voegde Vince eraan toe. Kamryn knikte als bevestiging. 'Mijn vader noemde me zijn prinsesje, hoe cliché het ook is,' zei Kamryn. Ze dacht kort aan haar vader. Hoewel ze het verschrikkelijk vond wat hij had gedaan, miste ze hem ontzettend. Ze miste alles aan New York, maar voornamelijk het leven dat ze had.
          ‘Begrijp me niet verkeerd, je bent misschien een diva– maar wel een diva waar ik mijn best voor zou doen,’ De woorden van Vince trokken Kamryn uit haar gedachten. Ze streek een rode pluk van haar haren achter haar oor en keek hem aan. Ze vroeg zich af of hij dat meende. Waarschijnlijk zei hij dat letterlijk tegen ieder meisje en ergens boeide haar dat niet. Ze was niet van plan om verliefd te worden, dus wat plezier kon geen kwaad. Het kwam zeer onverwacht dat hij zijn lippen op die van haar drukte. Kamryn schrok ervan en maakte een klein hupje. Toch kon ze het niet laten om hem terug te kussen. Ze voelde zich erg aangetrokken tot hem, dus ze zag het kwaad er niet van in.
          Pas toen ze zijn hand omhoog voelde glijden op haar been, landde ze weer op de aarde. Acuut brak ze de kus af en schoof ze zijn hand van haar been af. Een glimlach rustte op haar gezicht, maar ergens was er ook een stukje irritatie in te vinden. Ze keek hem van top tot teen aan. 'Luister, je bent misschien wel aangenaam voor het oog, maar dat betekent niet dat ik meteen mijn kleren uitgooi voor je,' sprak ze kalm. Ze sprong van het muurtje af en schoof haar schoenen weer over haar blote voeten heen. 'En ik heb dorst,' grijnsde ze. Ze stak haar hand uit naar hem. 'Ga je mee of blijf je hier alleen zitten?'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ROXY SAYEN PIERCE
    "I like to make people who hate me, hate me even more."


    18 • SENIOR • BITCH • PARTY • MICAH

    'Ik ben er ook nog, if you need to,' zegt hij en ik grijns naar hem. 'Maar hoe gaat het verder met je? Al plannen voor de toekomst?' Ik grinnik weer.
          'Denk jij echt dat ik vooruit plan? Dat ik me morgen überhaupt nog kan herinneren na een feestje?' Ik neem een trek van de sigaret en schud mijn hoofd lachend. Ik denk niet dat ik morgen nog weet wat ik vandaag heb uitgespookt, en misschien is dat maar goed ook.
          Ineens komt een ander meisje bij ons staan en ze legt haar arm om Micah heen. Ik zie Alison staan en ik rol kort met mijn ogen. Ik heb weinig contact met haar, maar ze mag mij niet echt en dat betekent vrijwel automatisch dat ik haar ook niet echt zie zitten. Och, het zal wel. Ze komt hier toch voor Micah en niet voor mij, wat ik ook niet zo heel erg vind. 'Hebben jullie al gedanst?' vraagt ze en Micah gaat er meteen op in door te zeggen dat hij niet danst. Ik grijns weer een keer. 'Maar ik denk dat Roxy wel goed kan dansen, of niet soms?' voegt hij eraan toe.
          'Kom op, watje, laat jezelf eens een keer gaan.' Ik neem nog een trek van de sigaret en druk deze dan uit in een asbak. Ik kijk hem plagend aan en haal mijn schouders op. 'Daar kom je alleen achter als je meedoet, maar ja, dat wil je niet,' zeg ik schouderophalend. Ik gniffel weer eventjes en zet me af van het tafeltje waar we bij staan. 'Nou, als jullie me willen excuseren, ik heb een feestje te vieren en als jullie niet gaan dansen, moet ik mezelf maar vermaken, niet?' Ik steek mijn hand naar ze op en laat de twee alleen, terwijl ik de tuin in loop en om me heen kijk. Zouden Caleb of Juni er zijn? Ik verveel me rot en ik weet wel dat ik me met die twee zou kunnen vermaken.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.



    Vincenzo Santino Alesi

    in the middle of the party • charlie, dallas, kamryn



    Ze had gelachen en om eerlijk te zijn had ik dat haar nog niet zien doen vandaag. ‘Mijn vader noemde me zijn prinsesje, hoe cliché het ook is.’
    Toen ze haar, haar achter haar oor streek ondernam ik pas actie en had mijn lippen teder op die van haar gedrukt.
          Ik had niet verwacht dat ik hier met Kamryn zou zitten zoenen maar zo zie je maar. Toen ik mijn hand wat verder op haar been liet glijden voelde ik de kus die acuut werd afgebroken. Ik kon het niet laten om even geïrriteerd te zuchten aangezien mijn pleziertje abrupt van me werd afgenomen alsof een lolly van een kind werd afgepakt.
          ‘Luister, je bent misschien wel aangenaam voor het oog, maar dat betekent niet dat ik meteen mijn kleren uitgooi voor je,’ ze sprak kalm en ik zag hoe haar blik van top tot teen over mij heen ging iets waardoor ik wat bewuster werd van mijn houding en mijn rug rechtte.
          ‘Kamryn. . .’ Mompelde ik enkel en keek toe hoe ze van het muurtje afsprong. ‘En ik heb dorst,’ grijnsde ze en ik tuitte mijn lippen even terwijl ik haar bekeek en naar de hand die ze vervolgens naar me uitstak. ‘Ga je mee of blijf je hier alleen zitten?’
    Mijn telefoon die trilde had ik uit mijn zak gevist en had koppig mijn hoofd geschud op haar aanbod, ‘ga jij maar alvast, dan zie ik je zo wel,’ voegde ik er aan toe en keek even naar haar op nadat ik een glimlach forceerde en een knipoog.
          Ik kon mezelf echter wel voor mijn kop slaan toen ik het sms’je van Jacinta zag maar ook Kamryn had zich niet verroerd, verdomme.
    Bijtend op mijn lip en peinzend staarde ik naar het sms’je voor ik van het muurtje afsprong en mijn hand losjes op haar onderrug liet rusten maar haar losliet toen we naar binnen liepen naar de dranktafel.
          Ondertussen had ik mijn lippen nog naar haar oor gebracht en haar wat naar mij toegedraaid, ‘weet je zeker dat je niks wilt uitgooien vanavond?’ Ik grijnsde lichtjes, hopend op het antwoord wat ik in mijn gedachten had.
          ‘Wat wil je drinken?’ Vroeg ik aan Kamryn terwijl ik een fles sterke drank pakte zonder een antwoord af te wachtte en het in het bekertje te goten.
    ‘Je ziet er uit als iemand die wel tegen wat kan, of niet?’ Ik knipoogde vluchtig voor ik voor mezelf ook een bekertje pakte en hetzelfde er in goot.
          Langzaam aan kreeg ik de bekende naast ons in zicht en trok Kamryn zachtjes naar me toe terwijl ik naast Dallas plaats nam. ‘Hé vriend,’ ik klopte hem even op zijn schouder en gaf Charlie een licht knikje. Haast lichtelijk gefrustreerd beet ik op mijn wang en fronste, ‘wat een vreemde maar gezellige combinatie. . .’ Sprak ik met een geforceerde glimlach, ‘hebben jullie Kamryn al ontmoet?’
    Voor ik mezelf in de hand had duwde ik Kamryn zachtjes wat naar voren als teken dat ze zichzelf moest voorstellen en kneep even onbeschaamd in haar achterste.
          ‘Ik had niet gedacht dat jij zou komen Dallas,’ voegde ik er vervolgens nieuwsgierig aan toe en draaide mijn hoofd richting de wat langere jongeman, ‘ik hoor namelijk af en toe wat dingetjes.’
    Ik boog wat dichter naar hem toe, ‘geloof me, drank en vrouwen zijn niet de oplossing voor jou Dallas, zeker niet als je moeder in z'n toestand is. . .’ sprak ik op een wat zachtere toon.
    Ik rechtte mijn rug weer en nam een slok van mijn drankje terwijl ik Dallas bleef aankijken en mijn schouders ophaalde, 'ik vind het echt rot voor je.'

    To: Jacinta
    Please. . . ik heb enkel oog voor jou, geloof me– dat zou ik je niet aan doen, als je wil kunnen we zo wel even praten, daarbij ben ik helemaal voor jou hierheen gekomen dus stel me alsjeblieft niet teleur? haha je weet hoe leuk ik je vind toch?



    Everything is illuminated by the light of our past.

    KIT CASTIEL KENNEDY

    Senior • Alternative/Rebel • 18 • Inside > Outside • Juniper

    Kit zijn ogen glijden door de ruimte op zoek naar bekenden, terwijl hij de rode beker tegen zijn lippen aan zet en het vloeistof naar binnen laat gaan. Hij had Alison de hele avond nog niet gezien, maar zij zou zich sowieso wel redden. Over het algemeen was hij niet echt beschermend over zijn zus, tenzij er echt iets aan de hand zou zijn of in de buurt van hun ouders – maar misschien heeft dat meer te maken met de relatie tussen Kit en hen.
          Hij heeft maar een moment nodig om de lange donkerblonde lokken van Kyra te herkennen wie haar gezicht zijn kant op heeft staan. Het duurt echter wat langer voordat hij de jongeman, tegen wie zij haar lichaam redelijk dicht heeft aangedrukt, heeft geïdentificeerd. Caleb.
          Kit was zich er van bewust dat Caleb, de persoon die met zijn rug naar hem toe stond, het totaal niet op hem was gesteld – iets wat overduidelijk te maken had met het feit dat Kit een zoen met een ander had gedeeld dan Kyra tijdens hun relatie. Al kan Kit nu niet daadwerkelijk zeggen of Caleb hem daarvoor wel heeft gemogen. Hij had in ieder geval niet zo’n hekel aan Caleb, ondanks het gedrag wat hij afgelopen maanden heeft weten te vertonen.
          Zijn bruine poelen kruisen die van Kyra en hoewel hij de neiging heeft om naar haar toe te gaan, blijft hij met zijn rug tegen de muur aan staan. Hij zou haar iets te drinken willen aanbieden of gewoon een praatje maken, niet om zijn excuses nogmaals aan te bieden. Dat zou niets voor Kit zijn, hij laat het op zijn beloop komen – Kyra heeft daar verder ook niets aan. Daarbij is hij zich er van bewust dat Caleb er nu ook niet op staat te springen om hem te zien. Vandaar dat Kit haar alleen een glimlach schenkt en zijn beker kort naar haar ophoud.
          Iemand weet hem echter aan te stoten, wat hem enigszins kriegelig laat voelen en zijn ogen, die een kleine glim van paniek bezitten, naar de dichtstbijzijnde deur laat zoeken. Kit merkt dat zijn spieren zich hadden aangespannen, maar al snel weet hij te relaxen na het zien van de open deur. Een opgeluchte zucht rolt over zijn lippen waarna hij het overgebleven vloeistof achterover giet.
          Kit brengt zichzelf in beweging en loopt tussen de mensen door richting de achterdeur, waar hij een lange en slanke jongedame in het vizier weet te krijgen. Zijn hand glijd kort door haar lange donker bruine haren heen om vervolgens zijn lippen dicht bij haar oor te brengen. ‘Junip, I am dying for a cigarette en jij gaat mee.’
          Hij laat zijn hand langs haar rug glijden om vervolgens zijn vingers om haar onderarm te vouwen en haar achter zich aan te trekken. Kit had lucht en een sigaret nodig.


    [ bericht aangepast op 13 april 2017 - 17:09 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Charlotte 'Charlie' Kate Green
    “Cutting class for the thrill of it – getting drunk on the past we were livin' in.”



    Uit of niet, het was een mooie bal. Wie zegt trouwens dat ik ‘em niet met opzet jouw kant op richtte? Misschien was het wel allemaal zo gepland.’ Ik trok mijn wenkbrauw naar hem op en grinnikte zachtjes. Hij schonk mij een knipoog en liet toen zijn ogen bestuderend over mijn gezicht glijden, waarna hij kort mijn wang aanraakte met zijn vingertoppen.
          ‘In dat geval – ik heb wel eens betere flirttechnieken gezien, Eathons,’ zei ik en schonk hem op mijn beurt een vette knipoog. Hij verplaatste zijn blik naar mijn ogen en hij liet zijn hand weer langszij vallen.
          ‘Dus, wat mag het zijn?’ Ik blikte bedenkelijk naar de flessen drank achter Dallas en zag dat zijn hand even bleef zweven boven een fles tequila.
          ‘D–’
          ‘Hé vriend.’ Ik had willen antwoorden, maar werd onderbroken door een stem die ik eigenlijk niet had willen horen dit feestje. Mijn blik kruiste die van Vince en hij begroette mij met een licht knikje – althans, voor zover je dat een begroeting kon noemen dan. ‘Wat een vreemde maar gezellige combinatie. . .’ sprak hij met een geforceerde glimlach en ik glimlachte net zo geforceerd terug, ‘hebben jullie Kamryn al ontmoet?’ Ik keek even kort naar het roodharige meisje en er verscheen een frons op mijn gezicht bij het zien van haar outfit.
          ‘Ja, we hebben elkaar al ontmoet – vanochtend, weet je nog? Ik wist niet dat je ook al vergeetachtig was, Vince,’ zei ik koeltjes en keek Kamryn serieus aan. ‘Je weet toch wel dat het nog lang geen carnaval is, hè?’ Vince had haar ondertussen wat naar voren geduwd en ik kreeg nog net mee hoe hij in haar kont kneep. Ik rolde met mijn ogen en keek even naar Dallas. Die werd echter al bezig gehouden door Vince en gezien ik echt geen behoefte had om small talk te maken met miss Ginger, keerde ik me maar naar mijn beste vriend toe, de dranktafel. Mijn oog viel op een fles bacardi en ik pakte de fles op.
          ‘Zeg Vince,’ zei ik en draaide me weer naar het gezelschap toe, ‘heb je toevallig ooit wel eens gehoord van karma?’ vroeg ik en keek hem koeltjes aan. Ik speelde wat met de fles en draaide toen langzaam de dop ervan af. ‘Zo niet... dan nu wel.’ Ik hield de fles boven zijn hoofd, draaide 'm om en goot de inhoud ervan over hem heen. Toen de fles leeg was zette ik deze met een harde klap neer op de dranktafel en ik keek hem boos en enigszins dreigend aan. ‘Laat. Mijn. Broertje. Voortaan. Met. Rust. Klootzak,’ siste ik hem toen toe. Ik balde mijn handen tot vuisten en had zo erg de neiging om hem ook nog een klap te verkopen. ‘En mocht ik te horen rkijgen dat je hem toch weer hebt lastig gevallen, dan weet ik je te vinden en wordt er niet enkel wat rum vergoten.’



    17 • Senior • Tough cookie Punker • Goalgetter @ Soccer team
    Party • Dallas, Kamryn, Vince


    I just caught the wave in your eyes

    Jeremiah 'Jem' Bodhi Geauxinue

    Sometimes, to stay sane you have to go a little crazy

    18 Jaar | Baseball | At Cassie's place| With Cassie


    Hoewel het idee van thuisblijven samen met Cassie Jem nog altijd wel erg aanlokkelijk leek besloot het tweetal zich toch maar naar het feest te begeven. Ergens had Jem het gevoel als of ze geacht werden om hun gezicht even te laten zien, niet enkel tegenover Jamie die hij dus had beloofd er te zijn. Ook had Jem het gevoel dat het koppel het hoorde te doen tegenover de rest van de school. Jem had een hekel om dit ge zeggen, maar hij en Cassie hadden toch wel iets van een status op school. Iets wat Jem waarschijnlijk vooral aan Cassie te danken had die de captain van de cheerleaders was. Persoonlijk kon Jem de gehele status niet zoveel schelen of iemand nou populair was of niet kon hem nooit zoveel schelen. Zolang men een beetje dergelijk in de omgang was maakte je Jem al blij.
    In de auto was Cassie druk bezig met het opzoeken van een juiste radiozender, maar toen ze deze eenmaal had gevonden hoorde Jem de jongedame zachtjes mee zingen met de liedjes. Kort wierp Jem een blik op zijn vriendin, ze was schattig wanneer ze zo mee zong. 'Wanneer is je volgende wedstrijd?' vroeg Cassie hem gepaard met een por. 'Hé, de rijder niet aanraken we hadden wel in een groot ongeluk kunnen komen.' overdreef Jem, Jem zijn grootste hobby was nou eenmaal overdrijven, maar hij sprak zijnw oorden wel uit met een lach. Jem dacht graag dat hij wel een goede rijder was een por bracht hem ook weer niet direct van zijn stuk. 'Volgende week woensdag.' zei Jem, sinds honkbal nooit de belangrijkste sport van de school was werden de wedstrijden ook altijd op woensdagen of donderdagen geplaatst. Football was meestal op vrijdag, maar honkbal trok niet genoeg mensen dus dat moest maar op één van de andere dagen, maar ja Jem was het wel gewend.
    Erg ver naar Will, de jongen van het feest, zijn huis was het niet. Het duurde dan ook niet erg lang voordat Jem en Cassie bij het huis aankwamen en Jem snel naar haar kant van de auto toe liep om deze -als de gentleman die hij was- voor de jongedame te openen. 'Laat het me weten wanneer je klaar bent hè.' zei Jem, hij zou haar met alle plezier weer naar huis toe rijden wanneer ze er klaar voor was.
    Samen met Cassie liep Jem uiteindelijk naar binnen toe, ze waren zeker fashionably late, het feest was inmiddels al op volle gang en de eerste mensen leken al druk bezig te zijn met aan elkaar frunniken. Een korte zucht rolde over Jem zijn lippen, konden mensen hun PDA niet thuis laten, hoewel dan was het ook niet echt meer PDA. Jem had zijn hand in die van Cassie laten glijden om de jongedame niet kwijt te raken tussen alle mensen. Jem liep langs de mensen als of hij ook maar een idee had waar hij heen ging, in werkelijkheid had Jem geen flauw idee waar hij vrienden zou kunnen vinden, maar als hij dezen niet zou vinden was het ook geen drama. Dan zou hij een dansje maken met Cassie.
    Uiteindelijk kwam Jem met Cassie uit in de achtertuin waar Jem al een paar mensen in het zwembad zag liggen, wat betekende dat het tweetal echt aan de late kant was. Jem zijn ogen gleden over het tweetal wat in het zwembad lag, Owen en Ayden. Kort zwaaide Jem naar het tweetal, maar zijn ogen bleef toch net iets langer hangen op de jongen. Damn Owen zag er goed uit.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.




    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt