• Welkom in Sharon's button shop™!




    Officiële toestemming:

    RE: Buttons

    Goedemorgen Shar,

    Onlangs heb jij ons een bericht gestuurd of je een topic mocht openen over meeting buttons.
    Wij geven jou bij deze toestemming om dit topic te openen, maar hou rekening met de volgende huisregels:

    * De buttons mogen in beperkte mate verkocht worden via Quizlet.nl
    * Quizlet.nl kan niet aansprakelijk gesteld worden voor spullen die verkocht en/of verkocht worden via de site.

    Het laatste punt betekent dat wij jou, en enkel jou, toestemming geven om gebruik te maken van het logo van Quizlet.nl
    Dus mocht jij iets maken en de user betaalt niet, zijn wij daar niet aansprakelijk voor. Ook andersom: Mocht jij iets niet maken of het gaat bijvoorbeeld verloren in de post, dan zijn wij daar ook niet aansprakelijk voor.

    De regels en de verdere uitleg kan je hier vinden.

    Wij wensen jouw heel veel plezier!

    Groetjes,
    Naomi/Crewbie







    Door de vele meetings van afgelopen jaar en de struggles met de naamstickers kwam ik op het briljante idee om buttons te gebruiken. Ik weet dat dit een meer definitieve vorm is maar daarom is deze service geen verplichting maar een collector's item voor diegene die het willen gebruiken op meetings (of stiekem gewoon iets van Quizlet willen hebben :P
    Waar wordt het gemaakt:
    Ik loop stage bij Stichting Relim, de Montage om precies te zijn. De Montage is een werkplaats voor mensen met een beperking en een afstand tot de arbeidsmarkt. Op mijn werkplaats, de Montage maken wij verschillende dingen waaronder ook buttons voor een goedkope prijs en de medewerkers hebben een leuk klusje voor tussendoor.
    Kosten:
    De kosten hiervan zijn ongeveer 0,35 eurocent tot maximaal 0,50 eurocent. Dit zijn alleen de maakprijzen en meer ga ik ook niet vragen om eerlijk te zijn. Ik vind het leuk om dit te doen en ik doe dit ook voornamelijk voor de medewerkers van de Montage.
    Verder zijn er eventuele verzendkosten van toepassing als je het direct wilt hebben dan i.p.v. te wachten op de volgende meeting.





    Regels van dit topic:

    De buttons mogen in beperkte mate verkocht worden via Quizlet.nl
    Quizlet.nl kan niet aansprakelijk gesteld worden voor spullen die verkocht en/of verkocht worden via de site.
    Dit houdt in dat ik, Sharon, HalfBloodPrince verantwoordelijk en aansprakelijk ben voor dit topic en de zaken die erin worden gedaan.
    Zodra je je inschrijft voor een button, verwacht ik van jouw een betaling of afspraak i.v.m. betaling, kom je deze niet na behoudt ik de button in bezit.
    Betaling mag je overmaken of contact geven tijdens een meeting.
    Bestellingen alleen via dit topic anders onthou ik het simpelweg niet.
    Klachten en/of ideeën in dit topic plaatsen of in een PB.
    Bestellingen zullen een keer per maand worden gedaan i.v.m. de afname van de buttons.

    JA! Ik wil een button maar wat moet ik doen?

    Heel leuk om dit te lezen, zou je het volgende willen invullen?
    ● Username:
    ● (Schuil)naam:
    ● Eventuele profielfoto (Alleen een optie als je continue switch van username):
    ● Betaalwijze (contant of overmaken):
    ● Verzenden (ja of nee)

    Bestellijst:

    Tubbietoost - Irma - betalingswijze: kan allebei
    Patholoog - Manon- betalingswijze: contant (limburg meeting)




    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 15:11 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ● Username: Debbaut
    ● (Schuil)naam: Jarne
    ● Eventuele profielfoto (Alleen een optie als je continue switch van username):
    ● Betaalwijze (contant of overmaken): Contant, we zullen sowieso wel eens meeten.:p
    ● Verzenden (ja of nee) Nee


    Queer zijn is gewoon alles

    ● Username: Tuena
    ● (Schuil)naam: Iris
    ● Betaalwijze (contant of overmaken): Als ik kan komen op de limburg meeting contant en anders overmaken
    ● Verzenden (ja of nee): Als ik op de limburg meeting kom dan via daar en anders verzenden

    Ik laat je de twijfelsituaties zo snel mogelijk weten :)


    Firm believer of all that is magic

    ● Username: Navarro Ik ga huilen, want ik wil die terug
    ● (Schuil)naam: Naomi
    ● Eventuele profielfoto:
    ● Betaalwijze: Contant, ik zie je toch wel ergens in mei of in Limburg.
    ● Verzenden: Nope


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ga komende week de bestelling plaatsen, zijn er nog gegadigden?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Ik ga komende week de bestelling plaatsen, zijn er nog gegadigden?


    Ja ik wil er wel eentje!=)
    ● Username: SPECS
    ● (Schuil)naam: Jolijn
    ● Eventuele profielfoto (Alleen een optie als je continue switch van username):
    ● Betaalwijze (contant of overmaken): contant in Maastricht
    ● Verzenden (ja of nee) Nope


    You were born original, don't die as a copy.

    ● Username: Krullie
    ● (Schuil)naam: Emma
    ● Eventuele profielfoto (Alleen een optie als je continue switch van username):
    ● Betaalwijze (contant of overmaken): Contant
    ● Verzenden (ja of nee); nee, ik zie je wel op een meeting.

    Oh ja ^^ Ik wil er twee ^^

    Heel leuk om dit te lezen, zou je het volgende willen invullen?
    ● Username: Rhyme
    ● (Schuil)naam: Danique
    ● Eventuele profielfoto (Alleen een optie als je continue switch van username):
    ● Betaalwijze (contant of overmaken): overmaken
    ● Verzenden (ja of nee) nee - komt wel een meeting denk ik. Lelystad/Almere?

    Voor de tweede heb ik maar gewoon opnieuw ingevuld

    Nummer 2:

    JA! Ik wil een button maar wat moet ik doen?

    Heel leuk om dit te lezen, zou je het volgende willen invullen?
    ● Username: Slughorn
    ● (Schuil)naam: Danique
    ● Betaalwijze (contant of overmaken): zelfde
    ● Verzenden (ja of nee): zelfde


    It's never gonna happen, Guys.