• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 0:46 ]


    Caution first, always.

    Agree schreef:
    Wel lieve schatten, dat was het dan. Nu krijg ik het toch even moeilijk.

    wat? Noooooooo :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pantaloon schreef:
    (...)

    Het is echt heel vreemd :/
    Maar... hey, je nieuwe kleurtje past wel soort van bij je dino? c:


    Full dino!

    Ik zal straks nog wel een topic maken. ^^


    What would Emma do?

    Me: adults this, adults that.
    Me: Wait. I'm an adult too ;-;


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    net bij de nieuwe kamer van mijn broer geweest en het komt nu wel heel dichtbij D:

    I just wanna tell my dad but i can't. I really can't..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    cobblepot schreef:
    I just wanna tell my dad but i can't. I really can't..

    I think you should, dat is het beste denk ik


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    cobblepot schreef:
    I just wanna tell my dad but i can't. I really can't..

    Je kan het ook opschrijven in een brief en die aan hem geven? Dan hoef je het niet uit te spreken en dan kan je wel alles erin zetten wat je kwijt wil.


    Caution first, always.

    Ben ik zo ontzettend trots en blij dat ik met mijn moeder 3 dagen naar Schotland ga, moet mijn vader met mijn stiefmoeder ons weer overtreffen door een maand later 5 dagen naar dezelfde stad te gaan. Het is misschien niet helemaal logisch om zo te denken, maar het haalt nogal het speciale randje van verdorie ONZE vakantie in ONZE favoriete stad. Klootzak.

    Aloy schreef:
    (...)

    Yes!!! Zie je nou wel dat je het kan! (hoera)

    / Ik heb wel de meest maffe droom in jaren gehad


    Thank youuu <3
    Het besef komt nu pas tho :'D


    26 - 02 - '16

    God, wat zijn die kinderen vermoeiend. Maar nu hun ouders nog. (':


    Het kan me niet schelen dat het vreselijk onlogisch is, telefoneren is doodeng en ik haat het. (no_chears)

    HERE WE GO

    Edit: deze biep biep is erg schattig maar niet heel geruststellend

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 16:15 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het kan me niet schelen dat het vreselijk onlogisch is, telefoneren is doodeng en ik haat het. (no_chears)

    HERE WE GO


    Het is echt niet onlogisch, in je eerste jaar bij journalistiek moet je vet veel bellen en in iedere klas zitten wel drie mensen die het doodeng vinden, terwijl daar nota benw voor gewaarschuwd is. Kan je nagaan hoeveel mensen in de normale populatie het eng vinden. Je bent echt niet de enige en al helemaal niet raar daardoor maar YOU GO INGE SHOW THAT TELEPHONE SOME SQUARE SPIRIT

    Loop naar de hel, echt. Nu jullie me zo hebben behandeld hoeven jullie niet meer te rekenen op een positieve beoordeling. Ik voel me namelijk alles behalve geholpen. Het laatste beetje zekerheid wat ik had, hebben jullie afgepakt. Jullie hebben me tot de bodem afgebroken en verwachten ook nog dat ik dan nog sympathie voor jullie heb. Als ik wat aangeef, of gewoon iets vraag, wordt er geen gehoor aan gegeven. Jullie zijn erger dan welke oplichter dan ook. Jullie soort hoort in de gevangenis, daar waar het licht niet komt, net als jullie oplichterspraktijken. Geld verdienen over de rug van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, ik dacht dat ik het laagste al kende, maar dit is zelfs nog lager. Jullie zijn sneu, echt fucking sneu.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 16:31 ]


    26 - 02 - '16

    Ik vraag me soms echt af wat ik hier nog doe en waarom ik maar aardig blijf.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 16:52 ]

    Komaan, je wist dat ik mee boodschappen wilde doen! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •