• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 0:46 ]


    Caution first, always.

    Krijg ik weer hoofdpijn door hem


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    ja leah
    al jaren heb je geen flauw idee wat je wilt gaan studeren
    nu is het midden maart van je laatste jaar en denk je
    "misschien is geneeskunde toch een optie????"
    daar is het nu een beetje laat voor, niet waar, dwaas kind? :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    :") rlly

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 17:03 ]


    Caution first, always.

    Woar schreef:
    Ik vraag me soms echt af wat ik hier nog doe en waarom ik maar aardig blijf.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik begin volgende maand aan mijn thuisstudie beroepsfotograaf tussen mijn andere opleiding en stage door *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Crewbie schreef:
    Ik begin volgende maand aan mijn thuisstudie beroepsfotograaf tussen mijn andere opleiding en stage door *O*


    YAY GO YOU


    Heaven is a place that we all have

    Crewbie schreef:
    Ik begin volgende maand aan mijn thuisstudie beroepsfotograaf tussen mijn andere opleiding en stage door *O*


    Go you!!


    26 - 02 - '16

    ik ben echt legit
    blij


    Heaven is a place that we all have

    Dan probeer je als volwassenen te praten en krijg je geen reactie. En dan ben je 47 jaar. Hoe heb je dit in al die tijd gedaan?!


    Whaaaaat.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik moet echt nog wat aan school doen, maar ik heb er gewoon geen zin in


    Caution first, always.

    Hahahahaha nog een afwijzing voor een baan, ik heb inmiddels het halve winkelcentrum gehad holladijeee

    Sommige mensen zijn zo retarded..
    En vrouwen krijgen dan zeker geen boete voor het hebben van een eisprong? Dat is ook een 'kind' als je haar redenering volgt, dus zou beboet moeten worden.
    *insert i don't want to live on this planet anymore*

    Woar schreef:
    Sommige mensen zijn zo retarded..
    En vrouwen krijgen dan zeker geen boete voor het hebben van een eisprong? Dat is ook een 'kind' als je haar redenering volgt, dus zou beboet moeten worden.
    *insert i don't want to live on this planet anymore*


    Feminazi's everywhere.
    Nee, dit is echt wel weer het meest belachelijke wat ik vandaag gelezen heb :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Woar schreef:
    Sommige mensen zijn zo retarded..
    En vrouwen krijgen dan zeker geen boete voor het hebben van een eisprong? Dat is ook een 'kind' als je haar redenering volgt, dus zou beboet moeten worden.
    *insert i don't want to live on this planet anymore*


    Wat. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.