• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 0:46 ]


    Caution first, always.

    VaIeska schreef:
    @kim
    Eerste had in nee en tweede ja ^^

    Ik had eerst ja bij de eerste, maar toen dacht ik dat het dan allemaal nog erger kan worden omdat al die haters kunnen zeggen wat ze willen zonder gevolgen.

    Woar schreef:
    (...)
    Ik had eerst ja bij de eerste, maar toen dacht ik dat het dan allemaal nog erger kan worden omdat al die haters kunnen zeggen wat ze willen zonder gevolgen.

    Ja, en ik vind gewoon heb respect voor je medemens, zo niet krijg je maar straf. Leer je het vanzelf een keer.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    (...)
    Ja, en ik vind gewoon heb respect voor je medemens, zo niet krijg je maar straf. Leer je het vanzelf een keer.

    Ja, precies. Vind ik ook. En fuck vrijheid van meningsuiting. Ze houden hun racistische opmerkingen maar voor zich.

    // Waarom is er nog geen nieuwe aflevering van the 100?

    Woar schreef:
    (...)
    Ja, precies. Vind ik ook. En fuck vrijheid van meningsuiting. Ze houden hun racistische opmerkingen maar voor zich.

    // Waarom is er nog geen nieuwe aflevering van the 100?

    Op Netflix? No idea maar volgens mij is er van niks nieuwe afleveringen want Arrow mist ook al >.>


    — Inner peace, it's hard to find. —

    cobblepot schreef:
    (...)
    Op Netflix? No idea maar volgens mij is er van niks nieuwe afleveringen want Arrow mist ook al >.>

    Nee, 123movies, ik kijk niet op netflix omdat die 4 episodes achterloopt ofzo.

    Ignore me, I'm just sharing some pics.









    Also: Hugh Jackman was effing knap toen hij jonger was.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 19:10 ]

    Ik mis mijn opa.


    Caution first, always.

    lmao ik ben dus zeg maar niet belangrijk genoeg voor je? I'll remember this next time you message me. lol/


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik ga wel in mijn grootste trui zitten, zodat ik mijn lichaam niet hoef te zien, en mezelf terugtrekken tot mijn eigen wereldje waar alles oké is en ik mezelf kan zijn zonder dat iemand er iets over kan zeggen sinds ik met niemand spreek voor de komende paar uur. toedels.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fucckkk, ik ben hier bozer over dan zou moeten :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    het wordt hier met de dag erger

    Wanneer je hond fotogenieker is dan jijzelf :'D

    hAhahahahah ffs


    26 - 02 - '16

    weet je wat echt vreselijk vies is imo
    TONIC
    EW EW EW EW EW EW


    Heaven is a place that we all have

    (toelichting: ik dronk het net en het smaakte naar vervallen pis van een kat gemengd met stof)


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb zo veel hoofdpijn

    Altijd door jou Erdogan en Turkse mensen die voor Erdogan zijn


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Nefyd schreef:
    (toelichting: ik dronk het net en het smaakte naar vervallen pis van een kat gemengd met stof)

    HAHAHA ik moest zondag op de scouts een fles van een liter leegdrinken en iewiewiew
    En de leiding doodleuk 'Ja het is toch lekker'
    Trauma's


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis