• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 0:46 ]


    Caution first, always.

    'Schrijf jij even een speech voor je zusje, die ze moet voordragen aan Unicef.'
    Ja, tuurlijk. Doe ik even.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Shout—out to Marie for introducing me with Riverdale it's frigging amazing.


    •

    Zero friends. Iets wat nooit verandert.


    The truth is out there.

    — " to use this as an opportunity, to hopefully, mabye; be a better version of myself "


    •

    Logica van mijn moeder: ik baal van iets dus het hele huishouden moet er last van hebben.


    26 - 02 - '16

    rip aan al die Gorillaz nummers die ik niet in mijn slaap-afspeellijst kan houden omdat ze fucking angstaanjagend klinken en ik vroeg of laat erdoor ben wakker geschrokken met een halve hartverlamming waardoor ik nu 482 trauma's heb


    Caution first, always.

    hij stuurde me een vriendschapsverzoek
    hoe heeft hij me zelfs gevonden


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ik denk dat ik verliefd begin te worden op Sleeping With Sirens.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    "Le Pen wordt geen president van Frankrijk," dixit Van Rompuy.
    Hebben we het echt nog steeds niet geleerd? Als Le Pen tegen Fillon uitkomt, is de kans dat ze wint immens, immens groot. Macron minder, als je 't mij vraagt, maar fuck iedereen die zegt dat ze 't nooit gaat worden. Srsly. Echt waar. Loop naar de maan.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik voel me zo kut lol


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Als ik in een bad sad mood ben kan ik het eigenlijk niet ook nog hebben dat je me weer mee vraagt naar dingen terwijl ik nooit wil ga alsjeblieft weg ;-;

    See the problem isn’t you, it’s me I know. I can tell, I’ve seen it time after time.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Je bent echt een ongelofelijk piskind. piss off.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil zo graag aan deze story beginnen, maar omdat ik nog geen inspiratie heb voor mn story die over een maand af moet zijn, mag ik ook niet aan deze beginnen. Ugh.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    cobblepot schreef:
    Je bent echt een ongelofelijk piskind. piss off.

    🤝


    LaAt ZiEn WiE jE bENt