• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 0:46 ]


    Caution first, always.

    cobblepot schreef:
    Ja, ik ben vegetarisch. Nee, ik vind het niet erg dat andere mensen wel vlees eten. Maar doe niet een mes, waar je zojuist je vlees mee hebt gesneden, bij iets wat JUIST apart wordt gedaan omdat ik geen vlees wil!


    Dat heb ik dus met varkensvlees. Ik mag dat niet door mijn allergie en als mensen hun mes in eten doen dat speciaal voor mij is, flip ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    We proberen je te helpen, sukkel. Someone needs to get laid jeez, the neeerves.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 18:20 ]

    Kepler schreef:
    (...)

    Dat heb ik dus met varkensvlees. Ik mag dat niet door mijn allergie en als mensen hun mes in eten doen dat speciaal voor mij is, flip ik.

    Snap ik helemaal! Vooral door je allergie. Plus het is gewoonweg niet respectvol, vind ik zelf.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    cobblepot schreef:
    (...)
    Snap ik helemaal! Vooral door je allergie. Plus het is gewoonweg niet respectvol, vind ik zelf.

    Nee precies. Ik doe dat ook niet bij hun al ze iets niet mogen, dan moeten ze het ook niet bij mij doen, vind ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    (...)
    Nee precies. Ik doe dat ook niet bij hun al ze iets niet mogen, dan moeten ze het ook niet bij mij doen, vind ik.

    amen.


    — Inner peace, it's hard to find. —


    — Inner peace, it's hard to find. —

    cobblepot schreef:
    Ja, ik ben vegetarisch. Nee, ik vind het niet erg dat andere mensen wel vlees eten. Maar doe niet een mes, waar je zojuist je vlees mee hebt gesneden, bij iets wat JUIST apart wordt gedaan omdat ik geen vlees wil!

    Omfg ja, precies dit :')


    Caution first, always.

    Bezorger geeft eten; "Eet smakelijk."
    "Hetzelfde..."

    Oops.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ahahahaaaaaaaaaah stop met smakken


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    You don’t know shit, shit, shit, don’t know a god damn thing about me.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 19:32 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    soms ben ik echt zo
    BEFKAVDIQRCS
    maar andere dagen zo
    SCRQIDVAKFEB


    Heaven is a place that we all have

    Ik. Haat. Dit. Kom op zeg, hoe nutteloos en langdradig kan iets zijn?

    // Ik vraag me echt af of dat niet extreem vreemd is.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Naahw, dit vind ik echt enorm leuk. C: zou wel willen dat meerdere mensen uit zichzelf zoiets zouden vragen. Maar ik ben echt heel blij hiermee. Heb ik weer een beetje het gevoel echte vrienden te hebben. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik voel me kut lol. Ik dacht dat ik duidelijk was over het gebruik van mijn naam? En dan bedoel ik niet die naam. Dit laat maar weer zien dat ik een hekel heb aan mijn stiefmoeder. I want to cry.


    This ain't no place for no better man.

    Ga ik morgen drinken
    Ga ik morgen een verantwoordelijke volwassene zijn
    Stay tuned


    i put the fun in funeral