• Hoi hoi, heeft er iemand nog leuke gekke vintage markten waar ze goede ervaringen hebben gehad? Ik ben op zoek naar nogal wat foute kleding maar draagbaar haha dus misschien iemand die een markt heeft met veel leuke gekke truien etc

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 13:51 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ooh mt ik weet zo geen markten die er altijd zijn, maar in Groningen is (volgens mij) jaarlijks Klein Berlijn en dat schijnt heel leuk te zijn! verder heeft iedere stad wel leuke vintage en tweedehandswinkels, maar ik ken eigenlijk alleen die in Groningen!

    MT, ik zoek ook nog tweedehandswinkels en markten in mijn buurt c:
    Google gaf alleen maar kutte resultaten.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ja same! En klein berlijn klinkt iig heel leuk, er is 25 en 26 maart toevallig ook in Amsterdam 1 kilo voor 15 euro markt, lijkt me ook heel leuk maar i want more!!! Haha
    en qua winkels is er natuurlijk episode en rondom amsterdam zijn er nog veel vintage winkels maar ik vind die altijd erg duur. . .


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ZeIda schreef:
    Ja same! En klein berlijn klinkt iig heel leuk, er is 25 en 26 maart toevallig ook in Amsterdam 1 kilo voor 15 euro markt, lijkt me ook heel leuk maar i want more!!! Haha
    en qua winkels is er natuurlijk episode en rondom amsterdam zijn er nog veel vintage winkels maar ik vind die altijd erg duur. . .


    ja vintage is wel gauw erg duur. maar dat is ook wel begrijpelijk aangezien het meestal van erg goede kwaliteit is, haha. en mooi!
    je kunt trouwens ook op facebook lid worden van Vintage Marketplace, daar staat ook regelmatig leuks op, maar dan komen er natuurlijk ook nog eens verzendkosten bij op :0