• Ik weet dat velen hier graag geld zouden willen verdienen door te bloggen (Inge, je kwam gelijk in mijn gedachte met je schrijvers blog), te schrijven (Lisa, Natascha, Anna...you name it), foto's te maken (Ja Erieka, hierbij denk ik aan jou)...kortom: van je hobby je werk maken.
    Nu kwam ik laatst op Facebook een advertentie tegen van een website genaamd 'Yoors', die dit allemaal mogelijk maakt. Ah fijn, het is geen vet pot....maar in een maand tijd (vrij intensief, dat wel) op de site te hebben rondgehangen heb ik toch mooi 55 euro verdiend. Hiervoor heb ik foto's, quotes, blogs en reacties op het werk van anderen geplaatst. Vrij leuk als je bedenkt dat je dit op Instagram en Facebook ook doet, maar daar nooit een cent voor krijgt! =) Daarbij wil ik dit geld onder andere gebruiken voor treinkaartjes voor meetings!=D

    Nou leek het mij leuk om dit met meerdere Quizlet users te doen, zodat elke keer als je iets plaatst we reacties geven op elkaar. Zo krijg je en sneller inkomsten en sneller views, want sinds kort krijg je ook betaald voor het aantal pageviews wat je werft.

    Meer uitleg over de site vind je hier, in een van mijn vers geschreven blogs:

    https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-yoors-1490211046.html?Ysid=38372#comments


    Ohja...mocht je je willen aanmelden, wil je dat dan doen via mijn blog? Daar krijg ik namelijk weer een klein extraatje voor =)

    Quizlet/Yoors Gebruikers:


    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 16:39 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Hoe werkte Yoors eigenlijk voor het pageview systeem?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ga zo weer bijwerken en bijlezen, maar voor nu even een artikel van mezelf!(krul)

    https://yoo.rs/specs/blog/vijf-voordelige-effecten-van-lezen-1490397134.html?Ysid=38372


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik voel me door deze blog echt heel stom want die man heeft het over mij :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Okay, een éénsterren reactie plaatsen was misschien ook niet lief van mij, maar toch. Ik voel me echt gewoon stom want ik weet dat hij mij bedoelt, ik weet dat hij het over mij heeft, en hij haalt in een van de alinea's aan "verstandelijk beperkten kunnen niet goed lezen dus moeten we ons taalgebruik op hen aanpassen" en ik werd zo boos :')

    Edit:

    Dit zijn letterlijke citaten waardoor ik me aangesproken voel. En ik weet dat ik hem nu pageviews geef, maar idgaf. Ik ben boos xd en ontzettend kinderachtig bezig

    "Afgelopen week, bij het lezen van een bepaalde reactie op mijn blog 'aanslag in Lille', viel mij maar weer eens op dat schrijven makkelijker is dan begrijpend lezen."


    Als je zo'n blog aanmaakt, vernoem dan ook de juiste titel in je blog. Je blog heette "Aanslag in Lille !!!!" en niet 'aanslag in Lille'. En ga dan maar pas weer verder met mij afzeiken xx

    "Dit was schijnbaar een 'trigger' voor een jonge lezer om de registers open te trekken en een onzinnige discussie aan te gaan, die ik ook maar direct hebt afgekapt na de derde of vierde reactie van diens zijde."


    Ja, de clickbaittitel was een ontzettende trigger voor deze jonge lezer ja. Als je je blog niet bedoelt als 'paniekzaaierij' waarom doe je dan 'AANSLAG IN LILLE !!!!!' als titel? Haal dan op zijn minst aanslag weg, of zet er vermoedelijk voor, zoals je in de rest van je blog beweert. En een uitroeptekentje minder kan ook wel.

    "Jammer, want ik was juist bezig mij terug te trekken van alle onnodige discussie die er was op FB, maar schijnbaar komen er nu toch wat onnodige discussie zoekertjes naar dit platform."


    Joepie, ik ben een onnodig discussiezoekertje.


    "Wat voor de ene lezer eenvoudig is, kan moeilijk zijn voor een andere lezer. Mensen met een verstandelijke beperking hebben vaak moeite met lezen of schrijven. Informatie is voor hen vaak niet toegankelijk. Dit heeft tot gevolg dat zij niet volwaardig aan de samenleving kunnen deelnemen. Daarom is het belangrijk dat wij ons taalgebruik vereenvoudigen."


    Joepie, op basis van zijn blog ben ik verstandelijk beperkt.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 14:52 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben het hele weekend niet online geweest en ik heb iets van 1200 YP verdient! :D

    Adornanble schreef:
    Ik ben het hele weekend niet online geweest en ik heb iets van 1200 YP verdient! :D


    Volgens mij heb jij heel veel reacties van mij xD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    @Derks ik ben het helemaal met je eens. Die gast is een volwassen man en weet niet hoe spelling werkt :')


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Jongens, LW Almanak heeft me geblokkeerd :'D

    bella1965
    poging 2 niet gelukt zo ik hieronder lees .
    26-03-2017 | 15:05 | Reageer

    LWAlmanak
    Yep, heb nu voor de tweede x maar eens de optie BLOCK gebruikt... jammer, want daardoor was ik al aan het minderen met FB, die onzinnige discussies altijd... Pfff Dank voor je reactie.


    Ik was niet eens aan het discussieren tho. Nou ja, misschien een beetje. Maar niet als een discussie bedoeld. Ik wilde gewoon even duidelijk maken dat zijn titel niet overeen kwam met de inhoud (clickbait) maar dat kwam blijkbaar niet op hem over want oh nee hij schreef het goed maar ik begreep het gewoon verkeerd :"D


    Ben ik nu gewoon een aansteller of een zeikerd dat ik me hier best wel boos om kan maken? Nou ja, boos is een groot woord, maar voelde me wel aangesproken xD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Virtues schreef:
    @Derks ik ben het helemaal met je eens. Die gast is een volwassen man en weet niet hoe spelling werkt :')


    Nee, ik erger me kapot aan zijn schrijfstijl. Het is ook gewoon niet leesbaar dus vind je het gek dat mensen het 'verkeerd interpreteren'

    Ik was niet de enige die het opvatte als dat er een aanslag was gebeurd tho. Wel de enige die er wat van zei. Snel op zijn teentjes getrapt die man :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    haha ik moest gewoon dit reageren


    Sterrenstof
    Alle respect maar als je wil dat mensen 'begrijpend lezen', moet je er eerst voor zorgen dat het überhaupt valt te lezen.
    26-03-2017 | 15:18


    Heaven is a place that we all have

    "Deed het ook! Hoe je het went of keert: het is een aanslag. Ik wil het alleen maar even zeggen, geeft mij een interpretatie van: ik ben eigenwijs en wil mijn gelijk nog even halen. Prima, zet ik er nu een block op. Doei!"

    Nou okay, doei dan maar :'D

    Ja, ik ben eigenwijs. Nee, ik wil mijn gelijk niet halen. Je maakt een hele blog aan om te zeggen dat ik niet kan lezen, alleen maar omdat ik zei dat het geen terroristische aanslag is, en hij zegt dat hij dat nooit gezegd heeft. Komt puntje bij paaltje, beweert hij dat het een aanslag is. Wauw :')

    Blocken is een teken van onmacht, zeg ik dan maar altijd :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Melissa
    Ik heb het teruggelezen en is het niet een beetje overdreven om een blog aan te maken na aanleiding van een discussie? Dat helpt niet bepaald in het oplossen, zeg maar.
    26-03-2017 | 15:09 | Reageer


    LWAlmanak
    klopt, dat helpt ook niet. Het hielp ook niet dat die twee dagen ging door zaniken der over in de privé, vandaar deze blog, ondanks mijn negeren van zijn bericht. Nu dus maar een block op de persoon, wil het hier graag leuk houden en deze blog geeft mooie informatie (denk ik) over hoe een blog te schrijven en deels ook (zelf) te lezen. Dus twee vliegen in 1 klap...
    26-03-2017 | 15:13 | Reageer


    Melissa
    Persoonlijk denk ik dat het openbaar maken niet de beste oplossing is. Blokkeren had ook gekund zonder een openbaar blog.
    26-03-2017 | 15:18 | Reageer


    Melissa
    Bovendien kan ik ook wel begrijpen dat iemand het verkeerd interpreteert.

    "...een staat van vrees veroorzaakt (van) door een terroristische aanslag!"

    Dan wordt dat snel gezien als een aanname van een aanslag. Misschien voortaan even wachten tot iets zeker is.
    26-03-2017 | 15:21 | Reageer


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    nooit ooit fucken met de Quizletsquad ('':


    Heaven is a place that we all have

    Nefyd schreef:
    haha ik moest gewoon dit reageren


    Sterrenstof
    Alle respect maar als je wil dat mensen 'begrijpend lezen', moet je er eerst voor zorgen dat het überhaupt valt te lezen.
    26-03-2017 | 15:18


    HAHA Yas thanks

    Ik zit dus nu op m'n telefoon zijn reacties op zn blog te lezen omdat ik daar niet ben ingelogd op yoors en ik het anders niet kan zien.

    Op Melissa reageert ie: "Klopt, dat helpt ook niet. Het hielp ook niet dat die twee dagen ging door zaniken der over in de privé, vandaar deze blog, ondanks mijn negeren van zijn bericht. Nu dus maar een block op de persoon, wil het hier graag leuk houden en deze blog geeft mooie informatie (denk ik) over hoe een blog te schrijven en deels ook (zelf) te lezen. Dus twee vliegen in 1 klap..."

    Het hielp ook niet dat die twee dagen ging door zaniken der over in de privé ondanks mijn negeren van zijn bericht


    In de privé? Dat tijdschrift? Lololololololol. En twee dagen? Nee hoor. Ik heb alleen maar op zijn blog gereageerd en hij bleef daar continue op reageren. Hoezo "ondanks mijn negeren" en "In privé?" ik heb die man nooit een berichtje gestuurd lololololol


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Virtues schreef:
    (...)



    Haha LEKKER MELISSA :Y)



    Ik houd van de Quizletsquad/invasie op Yoors


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly