• Ik weet dat velen hier graag geld zouden willen verdienen door te bloggen (Inge, je kwam gelijk in mijn gedachte met je schrijvers blog), te schrijven (Lisa, Natascha, Anna...you name it), foto's te maken (Ja Erieka, hierbij denk ik aan jou)...kortom: van je hobby je werk maken.
    Nu kwam ik laatst op Facebook een advertentie tegen van een website genaamd 'Yoors', die dit allemaal mogelijk maakt. Ah fijn, het is geen vet pot....maar in een maand tijd (vrij intensief, dat wel) op de site te hebben rondgehangen heb ik toch mooi 55 euro verdiend. Hiervoor heb ik foto's, quotes, blogs en reacties op het werk van anderen geplaatst. Vrij leuk als je bedenkt dat je dit op Instagram en Facebook ook doet, maar daar nooit een cent voor krijgt! =) Daarbij wil ik dit geld onder andere gebruiken voor treinkaartjes voor meetings!=D

    Nou leek het mij leuk om dit met meerdere Quizlet users te doen, zodat elke keer als je iets plaatst we reacties geven op elkaar. Zo krijg je en sneller inkomsten en sneller views, want sinds kort krijg je ook betaald voor het aantal pageviews wat je werft.

    Meer uitleg over de site vind je hier, in een van mijn vers geschreven blogs:

    https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-yoors-1490211046.html?Ysid=38372#comments


    Ohja...mocht je je willen aanmelden, wil je dat dan doen via mijn blog? Daar krijg ik namelijk weer een klein extraatje voor =)

    Quizlet/Yoors Gebruikers:


    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 16:39 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Monochopsis schreef:
    (...)

    Veel berichten plaatsen, daar reacties op krijgen en ik reageer wel eens op dingen van anderen ^^
    '

    Je maakt dan natuurlijk ook erg goede content :3 Je foto's zijn altijd prachtig :)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Iemand die toevallig mijn 'Wat is Yoors' blog nog wilt delen? Ik moet nog 18 views voor ik 250 views heb!<3


    Damn, lifegoals!

    Ik wil woensdag, als ik precies een week op Yoors zit, een blog aanmaken met mijn favoriete blogs en daar ga ik die van jou in delen :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Damn, lifegoals!

    Ik wil woensdag, als ik precies een week op Yoors zit, een blog aanmaken met mijn favoriete blogs en daar ga ik die van jou in delen :)


    Jaja 8D En wooh, dat zou fijn zijn!=3 Moet er nu nog 14 ='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Volgens mij is Vincie eindelijk aan het leren. =') Het is opvallend stil hier.....


    Nee, een vriendin van mij wilde even 'een kwartiertje' skypen over dutch comic con vandaag. Turned out to be 1,5 uur


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Nee, een vriendin van mij wilde even 'een kwartiertje' skypen over dutch comic con vandaag. Turned out to be 1,5 uur


    Heb je wel weer een mooi blog onderwerp: Dutch Comic Con =P


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Heb je wel weer een mooi blog onderwerp: Dutch Comic Con =P


    Maar ik ben er zelf nog nooit geweest, haha. EN IK MOET NOG 98 PAGINA'S ECONOMIE LEREN kut

    Ik heb al wel heel veel inspiratie voor blogonderwerpen tho.

    - Review Lyra Rembrandt Polycolor
    - Review Caran D'Ache Fancolor
    - Review Koh-I-Noor potloden
    - Review Derwent Graphic 6
    - Review Twinmarkers Action (ook al hebben andere mensen die ook al gedaan)
    - Review Lyra Polycrayons
    - Een vergelijkingsblog waarin ik dan al het bovenstaande met elkaar vergelijk
    - Een appreciationblog van mijn afgelopen zomervakantie naar de Sächsische Schweiz
    - Een lijstje met mijn favoriete muziek
    - Een blog met mijn Wicked fanmerchendise (allemaal zelfgemaakt) (moet een trui nog pimpen maar die heb ik de komende twee weken nodig voor koor dus stiekem is het best fijn dat ik daar nog geen tijd voor heb gehad) (dus tegen de tijd dat ik tijd heb voor die blog heb ik die trui ook gepimpt)
    - Een blog met waarom je minstens 1x in je leven naar Taizé geweest moet zijn
    - Een blog met mijn favoriete boeken
    - Een aantal DIY-blogs waarvan ik al gewoon foto's op m'n laptop heb staan en basically alleen nog de 'handleiding' hoef te schrijven
    - Een blog over mijn dag stage bij RTL nieuws die ik nog moet gaan lopen dus die kan ik nu nog niet eens schrijven
    - Een blog over mijn dromen en in hoeverre ik die al aan het volgen ben
    - Een blog over waarom zingen in een koor leuk is
    - Een blog waarom het niet stom is om naar een kerk te gaan terwijl je niet gelovig bent (opgevoed)
    - Een blog over mijn cosplay naar Elfia en waarom Elfia zo leuk is
    - Een blog over waarom het helemaal niet zo erg is om te blijven zitten
    - Een blog over waarom ik kritiek belangrijk vind
    - Een blog over waarom ik meedoe aan schrijfwedstrijden (die schrijf ik pas na 1 mei want dan weet ik mijn uitslag van Write Now)


    En ik heb nog veel meer ideeën waar ik nu even niet zo 123 op kan komen maar waar ik van de week al wel aan gedacht had.
    Ja. Ik heb voorlopig genoeg ideeën om over te bloggen. I love bloggen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Maar ik ben er zelf nog nooit geweest, haha. EN IK MOET NOG 98 PAGINA'S ECONOMIE LEREN kut

    Ik heb al wel heel veel inspiratie voor blogonderwerpen tho.

    - Review Lyra Rembrandt Polycolor
    - Review Caran D'Ache Fancolor
    - Review Koh-I-Noor potloden
    - Review Derwent Graphic 6
    - Review Twinmarkers Action (ook al hebben andere mensen die ook al gedaan)
    - Review Lyra Polycrayons
    - Een vergelijkingsblog waarin ik dan al het bovenstaande met elkaar vergelijk
    - Een appreciationblog van mijn afgelopen zomervakantie naar de Sächsische Schweiz
    - Een lijstje met mijn favoriete muziek
    - Een blog met mijn Wicked fanmerchendise (allemaal zelfgemaakt) (moet een trui nog pimpen maar die heb ik de komende twee weken nodig voor koor dus stiekem is het best fijn dat ik daar nog geen tijd voor heb gehad) (dus tegen de tijd dat ik tijd heb voor die blog heb ik die trui ook gepimpt)
    - Een blog met waarom je minstens 1x in je leven naar Taizé geweest moet zijn
    - Een blog met mijn favoriete boeken
    - Een aantal DIY-blogs waarvan ik al gewoon foto's op m'n laptop heb staan en basically alleen nog de 'handleiding' hoef te schrijven
    - Een blog over mijn dag stage bij RTL nieuws die ik nog moet gaan lopen dus die kan ik nu nog niet eens schrijven
    - Een blog over mijn dromen en in hoeverre ik die al aan het volgen ben
    - Een blog over waarom zingen in een koor leuk is
    - Een blog waarom het niet stom is om naar een kerk te gaan terwijl je niet gelovig bent (opgevoed)
    - Een blog over mijn cosplay naar Elfia en waarom Elfia zo leuk is
    - Een blog over waarom het helemaal niet zo erg is om te blijven zitten
    - Een blog over waarom ik kritiek belangrijk vind
    - Een blog over waarom ik meedoe aan schrijfwedstrijden (die schrijf ik pas na 1 mei want dan weet ik mijn uitslag van Write Now)


    En ik heb nog veel meer ideeën waar ik nu even niet zo 123 op kan komen maar waar ik van de week al wel aan gedacht had.
    Ja. Ik heb voorlopig genoeg ideeën om over te bloggen. I love bloggen.


    Daar staan best een aantal ideeën tussen die ik wel van je zou willen lezen =3
    Van RTL nieuws zou je ook een dagelijkse/wekelijkse blog kunnen doen, denk dat mensen dat wel gaaf vinden ^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Daar staan best een aantal ideeën tussen die ik wel van je zou willen lezen =3
    Van RTL nieuws zou je ook een dagelijkse/wekelijkse blog kunnen doen, denk dat mensen dat wel gaaf vinden ^^


    Ja, ik loop er helaas maar een dag stage omdat ik van school niet meer dagen vrij mag om stage te lopen haha lang leve de middelbare school

    Oeh, nice! Welke? Dan wissel ik die een beetje af met de anderen haha zodat er niet opeens een hele shitload aan artikelen is die niemand boeit en een hele shitload die iedereen wel boeit maar ze dan niet lezen xD

    IK HEB GEWOON GEEN BLOG GEPLAATST OP 25/3 WOW


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Van sommige dingen waar ik een 'mijlpaal' bereikt heb, heb ik de Yoors nog niet gekregen :c

    en van een paar dingen moet ik nog 1 view (bij een aantal quotes) om een mijlpaal te bereiken haha. Bij m'n introductiepagina nog 8 tot de 50 whoopwhoop.

    Op zo'n dag dat ik geen blog heb kunnen plaatsen (maar wel alles heb kunnen lezen oeps dat was ook niet de bedoeling) vind ik 't wel grappig om een beetje de pageviews in de gaten te houden haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Maar ik ben er zelf nog nooit geweest, haha. EN IK MOET NOG 98 PAGINA'S ECONOMIE LEREN kut

    Ik heb al wel heel veel inspiratie voor blogonderwerpen tho.

    - Review Lyra Rembrandt Polycolor
    - Review Caran D'Ache Fancolor
    - Review Koh-I-Noor potloden
    - Review Derwent Graphic 6
    - Review Twinmarkers Action (ook al hebben andere mensen die ook al gedaan)
    - Review Lyra Polycrayons
    - Een vergelijkingsblog waarin ik dan al het bovenstaande met elkaar vergelijk
    - Een appreciationblog van mijn afgelopen zomervakantie naar de Sächsische Schweiz
    - Een lijstje met mijn favoriete muziek
    - Een blog met mijn Wicked fanmerchendise (allemaal zelfgemaakt) (moet een trui nog pimpen maar die heb ik de komende twee weken nodig voor koor dus stiekem is het best fijn dat ik daar nog geen tijd voor heb gehad) (dus tegen de tijd dat ik tijd heb voor die blog heb ik die trui ook gepimpt)
    - Een blog met waarom je minstens 1x in je leven naar Taizé geweest moet zijn
    - Een blog met mijn favoriete boeken
    - Een aantal DIY-blogs waarvan ik al gewoon foto's op m'n laptop heb staan en basically alleen nog de 'handleiding' hoef te schrijven
    - Een blog over mijn dag stage bij RTL nieuws die ik nog moet gaan lopen dus die kan ik nu nog niet eens schrijven
    - Een blog over mijn dromen en in hoeverre ik die al aan het volgen ben
    - Een blog over waarom zingen in een koor leuk is
    - Een blog waarom het niet stom is om naar een kerk te gaan terwijl je niet gelovig bent (opgevoed)
    - Een blog over mijn cosplay naar Elfia en waarom Elfia zo leuk is
    - Een blog over waarom het helemaal niet zo erg is om te blijven zitten
    - Een blog over waarom ik kritiek belangrijk vind
    - Een blog over waarom ik meedoe aan schrijfwedstrijden (die schrijf ik pas na 1 mei want dan weet ik mijn uitslag van Write Now)


    En ik heb nog veel meer ideeën waar ik nu even niet zo 123 op kan komen maar waar ik van de week al wel aan gedacht had.
    Ja. Ik heb voorlopig genoeg ideeën om over te bloggen. I love bloggen.


    Haha, jezus wat een lijst. I can relate though. (zip)
    Ik heb de dingen vet gemest die mij wel zouden interesseren c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Derks schreef:
    Van sommige dingen waar ik een 'mijlpaal' bereikt heb, heb ik de Yoors nog niet gekregen :c

    en van een paar dingen moet ik nog 1 view (bij een aantal quotes) om een mijlpaal te bereiken haha. Bij m'n introductiepagina nog 8 tot de 50 whoopwhoop.

    Op zo'n dag dat ik geen blog heb kunnen plaatsen (maar wel alles heb kunnen lezen oeps dat was ook niet de bedoeling) vind ik 't wel grappig om een beetje de pageviews in de gaten te houden haha


    Mijlpalen? What did I miss?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rohrer schreef:
    (...)

    Haha, jezus wat een lijst. I can relate though. (zip)
    Ik heb de dingen vet gemest die mij wel zouden interesseren c:


    EN DIT IS DUS NOG LAAAAAAAAANG NIET ALLES WAT IK IN MIJN HOOFD HAD

    Ah yas cool je hebt de taizé blog vetgemest. Daar heb ik niet veel voor nodig en die wilde ik dus sowieso al als volgende blog oid gaan schrijven :Y)
    (voor al die reviews moet ik m'n potloden opzoeken, foto's maken etc etc. Super leuk, maar dat wacht maar tot de meivakantie. Ik twijfel of ik m'n elfia blog al voor of pas na Elfia ga schrijven hmm)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 0:39 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Rohrer schreef:
    (...)

    Mijlpalen? What did I miss?



    Oh ja, je YP's worden bij pageviews niet per stuk bij je saldo bijgeschreven zozegmaar, maar dit gebeurt na 'mijlpalen' van 10 views, 25 views, 50 views, 100 views etc etc etc.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    EN DIT IS DUS NOG LAAAAAAAAANG NIET ALLES WAT IK IN MIJN HOOFD HAD


    Hahahaha :'D
    Ik wil nog allemaal interieur dingen doen en fashion dingen. Maar ik heb een verbod op mijn rekening gezet tot na mn examens D:
    Dus het worden maar even allemaal nieuwsdingen en Nederlands betogen/beschouwingen :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Derks schreef:
    (...)


    Oh ja, je YP's worden bij pageviews niet per stuk bij je saldo bijgeschreven zozegmaar, maar dit gebeurt na 'mijlpalen' van 10 views, 25 views, 50 views, 100 views etc etc etc.


    Oooooohhh, damnit. Ik ga pageviews innen, ik heb heel veel 18s enzo. Bleh.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]