• Maar snap er nog geen hol van. Hoe dan ook ik zou het onwijs tof vinden om wat Q'ers te volgen. Dus drop je usernameding hier en ik neem een kijkje! Mogelijk iemand die kan vertellen of je foto's kan verwijderen, of moet je voor eeuwig naar je mislukte uploads kijken. :'D

    Wie heeft er nog meer pro-tips of ben (ik was) je net als ik een fervente instagram vermijder?

    Edit: Ik ben trouwens ook te volgen (hah logisch): Hier dus

    [ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 13:06 ]


    The truth is out there.

    Leuk, Ik ga je meteen volgen :'D! Mijn username is purpleoscura


    Seasons will change, but I shall remain

    Mijn naam is lindseygi

    Ik denk dat het wel helpt om op foto's van mensen te reageren en zo shout outs te doen, al doe ik zoiets zelf nooit.^^


    The soul needs autumn.

    Awesome guys, ga jullie volgen. Ik had dat van de hashtags inmiddels begrepen. Reageren lijkt me inderdaad ook goed. Thanks. (:


    The truth is out there.

    Mijn instagram is monstersandmetaphors ^^ en ik probeer een beetje aesthetics te posten. ik zal je ook even volgen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb een Bookstagram account! @dafabulousbooks


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Paddiecakes schreef:
    Mijn instagram is monstersandmetaphors ^^ en ik probeer een beetje aesthetics te posten. ik zal je ook even volgen.


    Ohh ik luvv die van jou. Instant luv.

    @wormjet: super cool ik ga volgen!


    The truth is out there.

    Nerissa schreef:
    (...)

    Ohh ik luvv die van jou. Instant luv.

    @wormjet: super cool ik ga volgen!

    Aaah thanks ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn instagram is jenijary, mijn account is afgeschermd voor onbekende gezien ik vaak foto's plaats van m'n gezin e.d, maar mocht je een verzoek sturen dan accepteer ik deze wel. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben een vermijder!
    Maar ik voel me wel sociaal soms gedwongen om het aan te maken. Dus tegenwoordig denk ik erover na om mijn 'angst' op zij te zetten en het te maken. Maar totaal geen goesting voor.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik ben een vermijder!
    Maar ik voel me wel sociaal soms gedwongen om het aan te maken. Dus tegenwoordig denk ik erover na om mijn 'angst' op zij te zetten en het te maken. Maar totaal geen goesting voor.


    Dit herken ik wel heel erg. Ik zei ook altijd manmanman waar heb ik al die dingen nou weer voor nodig maar vandaag toen ik iemand enthousiast maakte over tumblr kwam het weer op toen hij net een account op tumblr had. Toen dacht ik, ach ja het lijkt zo op elkaar laat ik het een kans geven. Ik moet zeggen het sparked mijn wil om weer te gaan fotograferen wel en dat is natuurlijk altijd leuk. Mijn blog op tumblr viel namelijk al snel dood en dit lijkt toch wat meer in trek te zijn. (;


    The truth is out there.

    ik ben onlangs een nieuwe begonnen want ik vergeet altijd mijn wachtwoord.
    ik zet er meestal zelfgemaakte typewriter-esk quotes op, m'n usernaam is 'sterrenstofjes'. (:


    Heaven is a place that we all have

    Nefyd schreef:
    ik ben onlangs een nieuwe begonnen want ik vergeet altijd mijn wachtwoord.
    ik zet er meestal zelfgemaakte typewriter-esk quotes op, m'n usernaam is 'sterrenstofjes'. (:


    Je kunt je ww toch wel opnieuw opvragen. (:

    Ik ga je volgen want cute username en belooft veel goeds.


    The truth is out there.

    Nerissa schreef:
    (...)

    Je kunt je ww toch wel opnieuw opvragen. (:

    Ik ga je volgen want cute username en belooft veel goeds.


    pff haha onderhand heb ik al zoveel accounts gehad dat ik er te lui voor ben (;

    ahh heb je teruggevolgd


    Heaven is a place that we all have

    Llywelyn schreef:
    Wel mijn enige Instagramaccount is echt mijn privéaccount dus ik zet 'm hier liever niet openbaar neer, maar leuk dat je nu ook Instagram hebt! En aangezien ik dus echt een privéaccount is, ik nooit hashtags gebruik en het ook niet openbaar staat oid, heb ook niet echt tips om een goede/grote Instagrammer te worden, vrees ik XD


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)


    Aww. Jou wilde ik nou echt volgen! Maar helemaal begrijpelijk. (:


    The truth is out there.