• Eat, Sleep, Rave, Repeat
    Dit is een RP van McCrory en GriffeI. Geïnspireerd en gekopieerd door de cruise festival HolyShip!
    Deze rp mag niet gekopieerd worden voor andere doeleinden of sites.

    Holy Ship!
    Holy ship is een rave cruise. Jaarlijks komen er veel mensen op af om 24/7 te feesten met de beste DJ's van de wereld. Dit jaar is het dan ook hetzelfde als anders. De cruise zal weer vertrekken met de vetste DJ's. De zeven daagse reis zou gaan van Miami naar de Bahama's, met maar een regel verplicht. Party at the boat and live like you've never ben alive before.

    Party hard, make mistakes, laugh endlessly.
    Do things you are afraid to do because after all,
    You Only Live Once

    Reserveringen:
    Er kunnen verschillende kamers geboekt worden:
    - Inside
    - Oceanvieuw
    - Balcony
    - Penthouse w/ balcony

    Deze kamers kunnen met twee tot maximaal vier gedeeld worden. Iedere kamer ziet er zo uit. Als je met zijn vieren reserveert kun je echter alleen maar vier aparte bedden in een kamer hebben. De tweepersoonsbed is dan ook alleen voor mensen die met zijn tweeën hebben gereserveerd en betaalt. Je moet dan ook 21 jaar of ouder zijn als je de cruise betreed. Jonger is niet toegestaan. Dit komt omdat je vrijuit je drank kunt pakken van tafels. De reis is dan ook all-inclusive met onbeperkt eten en drank. Je kunt dan ook bij iedere kamer roomservice krijgen. Je kunt je rit wel zo luxe maken als je wilt. Zoals iedere dag champagne op de kamer, noem maar op. Sterke dranken zitten dan ook niet in het all-inclusive bedrag begrepen. Deze kun je wel kopen op de cruise. Drugs is dan ook niet toegestaan op de cruise. Hier word streng op gecontroleerd. Wel zullen er, vanuit het bedrijf zelf, drugsdealers aanwezig zijn die 'legaal' handelen.
    Zowel de eerste als de laatste dag verblijf je de hele dag en nacht op de cruise. De dagen ertussen mag je de bahama's op, zolang je maar voor het avonduur terug bent. Feesten gebeurt ook alleen maar op de cruise. Als je na zes uur ook niet op de boot ben, zal je er de hele avond niet op kunnen.



    Trust me.
    You can dance..
    Vodka

    Guestlist:
    [Naam • User • Faceclaim • Pagina]

    Meisjes:

    • Esmé Candice O'Donnel • GriffeI • 1.2
    • Niamh Alexei O'Donnel • McCrory • 1.2
    • Tessa mae Sandler • Nerha • 1.1
    • Zafira Shanti Sloan • GreenIight • 1.2
    • Victoria 'Tori' Braga • Sempre • 1.3
    • Gabriella Sachu Braun • Soco • 1.4
    • Celestia Mikeala Green • Granian 1.3
    • Eleonora Larsson • Judithsuzann • 1.4



    Jongens:

    • Connor Ezra Quill • GriffeI • 1.2
    • Fabian Kemren Cordova • McCrory • 1.1
    • Samuel Lucas Drake • Druckley • 1.4
    • Isaac Moore • Obeah • 1.2
    • Noël Jonathan Ackermann • Ziegler • 1.2
    • KilianCharlie Morrisson • Necessity • 1.3
    • Cayson Howell • Granian • 1.3
    • Alfie Godfrey Banks • ZeIda • 1.2
    • Seong - Hyeon Moon • Jinyoung • 1.4
    Guswaters • 1.4
    • Tyler Cristiano Rodriguez • Habiba • 1.4


    Invullijstje:
    • Naam:
    • Leeftijd: (21+)
    • Nationaliteit:
    • Voorkeur kamer (Dames, Heren of gemengd vriendengroep / er zouden groepjes van 4 gemaakt worden voor kamer reserveringen. Deze komen online te staan vóór de praattopic open gaat, zodat je nog ruim van te voren dingen kunt bespreken.)
    • Uiterlijk: (Met een duidelijke beschrijving van het uiterlijk)
    • Innerlijk: (geen steekwoorden. Hoeft geen lap tekst te zijn, maar gelieve uit te schrijven, wat is recessief, wat is dominant?)
    • Geschiedenis:
    • Relaties: (Onthou, niet iedereen kent elkaar! naast het vriendengroepje waar je in zit)
    • Extra (wat is er nog handig te weten over je personage likes/dislikes)



    Regels:
    • In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    • Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    • Je bent beschikbaar om minimaal een keer per week te posten.
    • Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    • Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    • Maximaal twee personages per persoon van verschillende geslachten, persoonlijkheden en statussen.
    • Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    • Wees ook origineel in iemands verhaal. Niet iedereen heeft iets heftigs meegemaakt, er zijn ook kleinere problemen.
    • Alleen McCrory, en GriffeI maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    • 16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    • Sluit niemand buiten.
    • Bespreek relaties en dergelijke zaken in het praattopic.
    • Mocht er veel animo zijn voor deze RP kan je op de reserveringslijst zodat je mee kan doen als iemand anders zich afmeld. Inspringen is makkelijk!
    • Vragen kunnen altijd gesteld worden aan mij, McCrory (a.k.a Naomi) of GriffeI (a.k.a. Saar)


    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 16:47 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Naam: Celestia Mikeala Green.


    "I don't believe in saints
    They never make mistakes"

    | Flirts with anyone whose slightly her type|


    "Nobody's perfect I confess
    But she's perfect enough"


    • Then and Now
    F A M I E L I E X
    [Father] || Kevin Noah Green
          Age; 56
          Connection; Unbreakable
          Status; Alive
    [Mother] || Isla Jessica Green (Née McOrsson)
          Age; 51
          Connection; Worse than anything
          Status; Alive

    G E S C H I E D E N I S X
    Cel is geboren en opgegroeid in New York, of eigenlijk erbuiten, in een villawijk. Cel haar moeder, Isla was namelijk een golddigger die een relatie is aangegaan met Kevin vanwege zijn fortuin. Uit dit huwelijk is Celestia onstaan. Cel gaf op jonge leeftijd dan ook veel te veel om status, omdat haar moeder daar heel erg op gefocused was Cel was op jongere leeftijd dan ook echt een bitch, die alleen maar omging met populaire mensen die erbij horen. Eenmaal op de middelbare school kreeg Cel een vriendin die minder populair was, waardoor Cel erachter kwam dat status niet alles was.

    P L A C E X O F X B I R T H X
    New York


    • Uiterlijk
    — Grootte • 1.67
    — Lichaamstype • Vol slank
    — Figuur • Slank met duidelijke rondingen
    — Huidskleur • Bruin
    — Gezichtsvorm • Ovaal
    — Expressief gezicht • Ja
    — Wenkbrauwen. • Bruin, verzorgd
    — Oogkleur • Bruin
    — Bril of lenzen • Geen van beide
    — Neus • Vrij breed
    — Lippen • Zacht roze, vol
    — Haarkleur • Donker bruin
    — Haartype • Krullend, dik, ontembaar
    — Haarstijl • Lang, meestal los, soms stijlt ze het
    — Stem • Vrij hoog
    — Accent • Amerikaans
    — Kledingstijl • Vrij vrouwelijk
    — Favoriet kledingstuk • High waisted shorts
    — Accessoires • Een ketting met een halve maan eraan.
    — Tatoeages • Deze en deze op haar bovenbeen.
    — Littekens • Kleintjes over haar hele lichaam
    — Piercings • Geen


    • Extra:
    L I K E S X Extreme sports, being outside, travel, ,bonfires, sex, dancing, animals, alcohol, loud music,
    D I S L I K E S X People who don't take chances
    V O E R T U I G E N X
    T A L E N T S X
    A L L E R G I E Ë N X Cel is allergisch voor Katten
    A N G S T E N X Bindingsangst
    G E H E I M E N X Cel heeft nog nooit een serieuze relatie gehad
    V E R S L A V I N G E N X
    S P O R T S X
    T I C S X
    A R T S X

    • Voorkeur kamer
    Gemengde vriendengroep
    • Bijnaam
          Cel

    • Thuisplaats:
          New York

    • Shortcut

    • Leeftijd: 22
    • Geslacht: Vrouwelijk
    • Geboortedatum: 22 Maart
    • Nationaliteit: Amerikaans
    • Geloof: Geen.
          — Geloof vanuit thuis: Geen
    • Seksualiteit: Sexual, just sexual
    • Moedertaal: Engels
          — Gesproken talen: Engels, Frans, Spaans



    • Innerlijk:
    List
    Impulsive
    Know-it-all
    impatient
    Blunt
    Indecisive
    Characteristics
    Flirt
    Enthusiastic
    Spontaneous
    Daring
    Trustworthy


    Cel is een ware enthousiasteling, een echt mensen-mens. Ze is altijd in voor een feestje, of iets leuks doen en heeft een hekel aan alleen moeten zijn. Zelfs als is het een onwijs slecht idee, meestal doet Cel er toch wel aan mee, puur omdat ze impulsief is en wat te doen wil hebben. Cel is dan ook ongelofelijk snel verveeld over het algemeen en is niet goed in stil zitten.
    Ze is een ras flirt en flirt met iedereen die ook maar een beetje haar type is, wat haar vaker in de problemen brengt dan ze toe wil geven. Cel heeft namelijk nog nooit een vaste relatie gehad door de combinatie van flirten met iedereen en het feit dat mensen haar niet willen delen en niet op haar willen wachten. Cel is goed in mensen op haar laten wachten, omdat ze niet snel een diepgaande connectie met iemand legt waar ze een relatie op wil baseren. Zelf haat ze het echter om te moeten wachten op mensen. Ze is zeer ongeduldig en dit zal je dan ook aan alles merken. Ook is Cel alles behalve een goede leugenaar, haar gezicht spreekt namelijk boekdelen.Dit maakt op zich niet veel uit, want Cel zegt meestal toch namelijk precies wat ze denkt.



    "She's got her secrets
    Yea I got mine too."



    "I don't care about what you did
    Only care about what we do."

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 22:05 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    GreenIight schreef:
    Btw het is GreenIight met de hoofd letter i, nu kom je op het profiel van iemand anders. ;'D


    Misschien wil ik je wel foppen (cat) Je moet eerst me een beloning geven voor ik je zomaar gratis credits geef. c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    McCrory schreef:
    (...)

    Misschien wil ik je wel foppen (cat) Je moet eerst me een beloning geven voor ik je zomaar gratis credits geef. c;





    Is dat beloningig genoeg voor mijn extra credits

    Anders ziet iedereen me hier vooreeuwig als 13 jarig Justin Bieber

    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 23:05 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    (...)




    Is dat beloningig genoeg voor mijn extra credits

    Anders ziet iedereen me hier vooreeuwig als 13 jarig Justin Bieber


    Oh u lil pepperoni slice of mineeeee<33333 U kno me too wel. Me and pizza are married for decades now ^^. ennnn nee je bent Taylor Swift remember. JB is te cool #beliebersince1secago


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    McCrory schreef:
    (...)

    Oh u lil pepperoni slice of mineeeee<33333 U kno me too wel. Me and pizza are married for decades now ^^. ennnn nee je bent Taylor Swift remember. JB is te cool #beliebersince1secago


    Wowowowow you cheating with pizza shizzle ik denk dat ik de pizza terug wil. Nee man geen Tswift die heeft een veel te dramtisch leventje met haar miljoenen ex-vriendjes


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    (...)




    Is dat beloningig genoeg voor mijn extra credits

    Anders ziet iedereen me hier vooreeuwig als 13 jarig Justin Bieber


    the akward moment that i know too much cartoons, that I even know out of wich cartoon that slice of pizza comes :x




    en btw iedereen we need boys hahaha :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: Cayson Howell.


    "I've lost control and I don't want it back
    I'm going numb, I've been hijacked"

    | I am not even secretly hurt deep down inside, I'm just a casual asshole. |


    "It's better to burn than to fade away
    It's better to leave than to be replaced"


    • Then and Now
    F A M I E L I E X
    [Father] || Arion Jason Howell
          Age; Died at 45
          Connection; Good
          Status; Deceased
    [Mother] ||Fiona Howell (Née Carter)
          Age; 50
          Connection; Good
          Status; Alive

    G E S C H I E D E N I S X
    TEXT ENZO

    P L A C E X O F X B I R T H X
    Portsmouth


    • Uiterlijk
    — Grootte • 1.89
    — Lichaamstype • Gespierd
    — Figuur • Slim waist, broad shoulders
    — Huidskleur • Blank, bruint snel
    — Gezichtsvorm • Scherpe kaaklijn
    — Expressief gezicht • Nee
    — Wenkbrauwen. • Donker, vrij dik
    — Oogkleur • Bruin
    — Bril of lenzen • Geen
    — Neus • Vrij breed, iets scheef, is ooit gebroken geweest
    — Lippen • Dun, lichtroze
    — Haarkleur • Bruin
    — Haartype • Dik, niet snel vet
    — Haarstijl • Just got out of bed look
    — Stem • Husky
    — Accent • Brits
    — Kledingstijl • Casual
    — Favoriet kledingstuk • Tanktops/leather jackets
    — Accessoires • Geen
    — Tatoeages • Geen
    — Littekens • Geenn
    — Piercings • Geen


    • Extra:
    L I K E S X
    D I S L I K E S X
    T A L E N T S X
    A L L E R G I E Ë N X Aardbijen.
    A N G S T E N X Hoogtes
    G E H E I M E N X Cay probeert geheim te houden dat hij ook op mannen valt.
    V E R S L A V I N G E N X
    S P O R T S X
    T I C S X
    A R T S X
    • Voorkeur kamer
    Gemengde vriendengroep
    • Bijnaam
          Cay

    • Thuisplaats:
          London

    • Shortcut

    • Leeftijd: 23
    • Geslacht: Mannelijk
    • Geboortedatum: 11 maart
    • Nationaliteit: British
    • Geloof: Geen
          — Geloof vanuit thuis: Katholiek
    • Seksualiteit: Heterobiseksueel
    • Moedertaal: Engels
          — Gesproken talen: Engels


    • Sterrenbeeld:
          Vissen



    • Innerlijk:
    List
    Flirty
    Loud
    Spontaneous
    Characteristics
    Responsible
    Liar
    Self-critical

    Cay is het soort jongen dat vrij snel opgemerkt is, vanwege het feit dat hij aardig loud en aanwezig kan zijn. In een kamer zal je hem dan vaak ook overal overheen horen, al is dit niet altijd zijn bedoeling, hij heeft gewoon een luide stem. Wel is hij nou eenmaal zeer aanwezig. Hij wil altijd meedoen met spelletjes, of met gesprekken, al weet hij wel wanneer hij ongewenst is.
    Wat hij niet weet is hoe hij eerlijk moet zijn vaak. Cay heeft vaak de neiging om over kleine dingen te liggen, of om kleine dingen achter te houden. Dit gaat meestal zelfs niet express, maar het zit gewoon in hem. Vooral het achterhouden gaat vaak per ongeluk, omdat Cay nou eenmaal niet zo een prater is als het om gevoelens gaat. Hij wil het niet persé achterhouden, maar heeft gewoon niet zelf de neiging om erover te beginnen.


    "So I say damn your kiss and the awful things you do
    You're worse than nicotine."



    "Your love's a fucking drag
    But I need it so bad."

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 22:11 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    GriffeI schreef:
    (...)

    the akward moment that i know too much cartoons, that I even know out of wich cartoon that slice of pizza comes :x




    en btw iedereen we need boys hahaha :'D


    When pizza is your only bae

    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 23:20 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Zo, le basis staat, morgen maak ik zo hopelijk af, wat een werk toch altijd weer, zo'n rol maken


    We've lived in the shadows for far too long.


    VICTORIA "TORI" BRAGA
    ««« I keep you my dirty little secret.. »»»

    • VICTORIA • A girls' name is pronounced vic-TOR-ee-ah. It is of Latin origin, and the meaning of Victoria is "conqueror".
    • BRAGA • The origin could be pre 5th century Celtic and Portugese from the tribal name 'Bracari'. This name also derives from the Latin 'bracae'

    LEEFTIJD:
          Tori is 21 en verjaart op 17 mei.

    GESLACHT:
          Vrouw

    NATIONALITEIT:
          Tori is opgegroeid in Australië en is op latere leeftijd naar Amerika verhuisd.

    GESCHIEDENIS:
          Nadat Tori naar Amerika is verhuisd voelde ze zich al snel niet op haar plek. Ze wist dat ze apart was; dat was ze immers altijd al geweest. Maar in Amerika vond ze het lastig om er echt bij te horen. Het scheelde dat ze op den duur bevriend raakte met Suzanne, een meisje dat een paar jaar hoger zat. Dankzij deze dame kwam Tori in aanraking met wiet en een wereld ging voor haar open.
          Tori volgt geen opleiding meer maar werkt in een kruidenwinkel en is niet echt druk bezig met haar toekomst. Ze gaat voornamelijk veel feestjes af en soms als ze geluk heeft mag ze zelf draaien.


    KAMER:
          Ik denk dat een gemengde vriendengroep wel het beste bij Tori past, wellicht zijn er personen die daar interesse in hebben? (:
    ««« LIFE MAY NOT BE THE PARTY WE HOPED FOR.. »»»

    INNERLIJK:
    — Chill
    — Naïve
    — Chaotic
    — Stoner
    — Free spirited
    — Open minded
    — Vague
    — Secretive
    — Shallow
    — Clumpsy
    — Laid back
    — Funny
    — Unfocused
    — Not serious in any way
    — Flirty
    — Absent minded
    — Artsy
    — Confident

    TOELICHTING:
          Al zolang ze het zich kan herinneren heeft Tori zich af gezet voor al het normale. Ze is vrije geest en houdt er niet van om dingen te doen op dezelfde manier als de rest. Ze kwam al op haar veertiende in aanraking met marihuana, iets wat een wereld voor haar open heeft gedaan. Ze vond het heerlijk om naar muziek te luisteren wanneer ze een jointje had gebruikt en begon het steeds meer te gebruiken.
          Momenteel is het meer de vraag of Tori niet gerookt heeft dan wel, maar echt storend voor haar omgeving is het niet. Tenzij je iets dringends moet weten want dan kan het even duren voor ze goed en wel een reactie geeft. Ze heeft een onwijze hekel aan mensen die haar mood verpesten en kan dan ook erg grimmig uit de hoek komen.
          Over het algemeen is Tori nogal vrij. Zowel in denkwijze als in manier van doen, ze geniet met volle teugen van het leven en is altijd in voor de gekste dingen. Ook op het gebied van seks is ze heel open-minded en ze vindt het stiekem geweldig om mensen ongemakkelijk te laten voelen door ietswat vulgair uit de bocht te komen.
          Mocht je over serieuze dingen willen praten dan kun je beter opzoek gaan naar een andere gesprekspartner; wat dat betreft is Tori echt een klein kind. Ze neemt niets serieus en als ze zegt dat ze niet over haar toekomst na wil denken dan betekent dat ook precies dat. Ze heeft echt een grondige hekel aan alles wat te maken heeft met formaliteit en carrières opbouwen. Haar focus ligt namelijk op heel iets anders; het hier en nu.
          Tori vertrouwt mensen heel erg snel en geeft ook als het even kan, kans na kans na kans. Ze is best wel naïef te noemen en is nogal makkelijk tot dingen over te halen aangezien ze zelf niet echt een sterke wil heeft. Dit is immers ook hoe ze is begonnen met het roken van wiet, hoewel ze daar volgens haar zelf alleen maar gelukkiger door is geworden.


    UITERLIIJK:
    LICHAAMSVORM: Slank, Tori heeft maar weinig rondingen maar dat boeit haar niet heel erg veel.
    LENGTE: Ze is 1 meter 67 lang.
    HAAR: Haar haren zijn van nature lichtblond maar ze heeft er altijd minstens vijf verschillende kleuren in zitten.
    OGEN: Tori's ogen zijn lichtblauw, maar ze draagt ook zo nu en dan gekleurde contactlenzen voor de fun.
    HUIDSKLEUR: Ze heeft een blank huidskleur
    KLEDINGSTIJL: Grunge is toch wel de stijl waarin ze zich het beste thuis voelt.
    TATOEAGES/PIERCINGS: Ja, ze heeft meerdere tatoeages en ook een aantal piercings.


    ««« BUT WHILE WE ARE HERE, WE MIGHT AS WELL DANCE »»»

    RELATIES:



    EXTRA:
    SEXUALITY: Biseksueel
    LIKES: Weed, being stoned, music, dancing, making love, drugs, unicorns, making music
    DISLIKES: Alcohol, irritating persons, serious conversations, personal conversations, people who ruin her flow.
    FEARS: Get stuck in an office job
    DREAM: To become a DJ

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 23:17 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Kan ik Dane Johnson vast fc'en?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hmm, ik twijfel of ik een man of vrouw wil. Wat hebben jullie nog nodig? ^^


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Jinyoung schreef:
    Hmm, ik twijfel of ik een man of vrouw wil. Wat hebben jullie nog nodig? ^^


    Heya! leuk dat je mee wilt doen ^^ Allebei mag ofc. We lopen gelijk. Waar heb je meer inspi voor? ^^ & we kunnen nog altijd mannen gebruiken

    en Necessity ofc C:

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 15:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 maart 2019 - 19:41 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    McCrory schreef:
    (...)

    Heya! leuk dat je mee wilt doen ^^ Allebei mag ofc. We lopen gelijk. Waar heb je meer inspi voor? ^^ & we kunnen nog altijd mannen gebruiken

    en Necessity ofc C:


    Ahh, I don't know. Doe maar een man dan! (:

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 maart 2019 - 19:40 ]


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    ^Is goodie dan zet ik je erbij ^^ & als je toch nog wilt veranderen mag dat ook nog c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya