• Ik kan twee dingen echt snel.

    Haken en typen (typing)

    En jij? Waar ben jij nu echt snel in?

    Liefs, Emma

    Jullie kunnen ook snel reageren!

    Ik kan snel typen en snel iets uit mijn hoofd leren.


    Queer zijn is gewoon alles

    ik kan snel comebacks verzinnen


    Heaven is a place that we all have

    Nefyd schreef:
    ik kan snel comebacks verzinnen


    Hahaha ik heb altijd als ik in een ruzie zit kan ik nooit een comeback bedenken maar later als de ruzie over is bedenk ik mij opeens goede comebacks. Maar wanneer ik aardig probeer te zijn komt er alleen maar sarcasme uit mijn mond haha.

    VaIeska schreef:
    dingen verpesten


    + dingen kapot maken, een gesprek omgemakkelijk maken, typen en eten


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Adornanble schreef:
    (...)

    Hahaha ik heb altijd als ik in een ruzie zit kan ik nooit een comeback bedenken maar later als de ruzie over is bedenk ik mij opeens goede comebacks. Maar wanneer ik aardig probeer te zijn komt er alleen maar sarcasme uit mijn mond haha.


    En exact this, haha. Alhoewel ik jet ook meer in het algemeen is: dan is er ergens een gesprek of situatie of idk, en praat ik zo wat gewoontjes mee zonder iets speciaal maar achteraf denk ik: hé, ik had dat ook kunnen zeggen en dat is veel logischer.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Adornanble schreef:
    (...)

    Hahaha ik heb altijd als ik in een ruzie zit kan ik nooit een comeback bedenken maar later als de ruzie over is bedenk ik mij opeens goede comebacks. Maar wanneer ik aardig probeer te zijn komt er alleen maar sarcasme uit mijn mond haha.


    Hmm, ik heb meer dat ik er opeens betere verzin als de ruzie over is.


    Heaven is a place that we all have

    Typen, lachen, lezen, dingen op het allerlaatste moment redden, traplopen, chips eten, fietsen.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Lezen en dom doen


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Lezen, Typen, rennen, Mensen boos maken, zelf boos worden, schelden, dingen vergeten.

    Typen, lezen en gamen ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Lezen, (hoofd)rekenen en songteksten onthouden


    Seasons will change, but I shall remain

    Lezen, liedjes zat zijn en eten.


    Physics is awesome

    Constant op hetzelfde knopje drukken (handig bij gamen), typen (226 aanslagen per minuut bij mijn examen, yass), nadenken. :')

    Lezen, schrijven, typen, shit snel verkloten ben ik ook heel goed in.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 12:11 ]


    The truth is out there.