• The greatest pleasure in life
    is doing what people say what you cannot do


    If you think
    you'll regret something in the morning,
    sleep late.


    Guestlist Holy Ship!
    Username
    McCrory
    GriffeI
    Habiba
    Nerha
    GreenIight
    Sempre
    Druckley
    Necessity
    ZeIda
    Ziegler
    Granian
    Obeah
    JudithSuzann
    JinYoung
    Soco
    Guswaters

    Names:
    Naomi
    Saar
    Denise
    Jennifer
    Maaike
    Chloe
    Samuel
    Anouk
    Sanne
    Sav
    Beatrix
    ?
    Agnes
    Robin
    ?

    Karakter(s)
    Niamh & Fabian
    Esmé & Connor
    Tyler

    Tessa
    Zafira
    Victoria

    Samuel
    Kilian
    Alfie
    Noël

    Celestia & Cayson
    Isaac

    Eleonora
    Seong - Hyeon
    Gabriella
    Matthew


    Shiplist
    Characters
    XX
    Shipname
    XX


    Bold = Been there, done that.
    Rood = liefde
    Underlined = eenzijdige liefde a.k.a crush
    Italic = Ships that haven't sailed yet
    Purple = Vriendschappelijk

    [ bericht aangepast op 30 maart 2017 - 18:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 maart 2019 - 19:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Het heeft iets langer geduurd dan gepland (lang leve gecrashte computers en virussen -_- ) maar Kilian bestaat nu ook ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Het heeft iets langer geduurd dan gepland (lang leve gecrashte computers en virussen -_- ) maar Kilian bestaat nu ook ^^



    Yay ! ;D

    Ik maak vanavond een relatie/indrukkenlijsjte voor mijn rollen dus als iemand suggesties heeft, laat maar horen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hii ^^


    El Diablo.

    Hello. I’m FAB!
    Relatielijstje




    Vriendengroep/kamergroep

    (besproken worden)
    Samuel
    Victoria
    Zafira

    Impressies

    Esmé
    Easy on the eyes and easy in bed. Wellicht als Fab een drankje te veel op heeft en ze haarzelf aan hem opdringt, zouden ze in bed kunnen belanden.

    Tessa
    Het eerste wat Fab op zou vallen, is dat ze wel een knap meisje is. Zolang ze echter maar niet ongeduldig naar hem gaat gedragen of een discussie uitlokt, zal hij haar kunnen mogen.

    Isaac
    He is pretty and he isn’t what he says he is. But I don’t have the nerve to try something with him, cuz them I might gonna end up in a wheelchair. Therefore, he is kinda boring.

    Gabriella
    (komt zodra innerlijk heeft)

    Eleonora
    Fab zou Eleonora te up thight vinden. Hij zou ongetwijfeld nog wel eens vragen – als ze nuchter is – of ze de kurk in haar bibs vandaan kan halen. Echter zal hij geen nee zeggen tegen een potje love making, als ze dronken is en meer kan verdragen.

    Celestia
    Fab vind het leuk dat Cel qua innerlijk, nogal mannelijk is. Ze draait nergens om heen en komt ook vaak te laat. Echter zou afspraken met elkaar maken om ergens elkaar te ontmoeten nooit werken. Ze zouden beide elkaar mislopen omdat ze allebei te laat komen.

    Noël
    Fab zou Noël enorm waarderen. Puur omdat hij geen drama schopt en gewoon lol wilt maken and zero emotional talk. Wie weet wat voor kattenkwaad ze nog kunnen uitgaan halen op de cruise.

    Seong – Hyeon
    (komt zodra innerlijk heeft)

    Cayson
    Ondanks dat Cayson niet opvalt, zou Cayson, Fab wel opvallen. Puur omdat hij hem een enthousiaste luide jongen lijkt, die tenminste niet op ieder slakje een emmer zout legt.

    Alfie
    Zolang Alfie maar niet mensen naar beneden gaat halen, zal Fab niet veel problemen met hem hebben. Zal hij dit wel doen, zal hij meer afstand met de jongen maken. Less drama, more action.

    Kilian
    Fab wilt Kilian graag vermijden. Puur omdat hij net een mommy is – laat Fab die nou net thuis achtergelaten hebben in plaats van mee naar de boot. Fab wilt gewoon roekeloze lol maken zonder dat Kilian in zijn nek hijgt.

    Connor
    Cute face, nice bum. Too bad he is such a hot head. Fab zou wel naar de jongen loeren, maar zal snel turned off raken als de Connor veel gevechten gaat uitlokken.

    Matthew
    (even vragen of ze hem zo wilde houden)

    Tyler
    Fab zou graag popcorn eten met Tyler als er drama losbreekt en gewoon de show kijken. Echter zou Fab al snel van de drama moe worden en gewoon even gaan pitten – waar hij op rekent dat Tyler hem daarna wel wakker maakt als er weer party time is.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Gabriella is done c:


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Zou de definitieve kamerindeling misschien in de op kunnen? :x


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hello iedereen! Fijne 1 april ( en vakantie aan diegene die paasvakantie hebben c; )

    Gezien we niet veel reactie horen op het praattopic vroegen we ons af of jullie vandaag of toch liever morgen het speelttopic hebben? De 1 april grap is wel leuk enzo maar we weten niet zeker of mensen hierdoor zin hebben op de rpg'en met omgedraaide foto's of de kans dat hun post nogal veel U'tjes bevat :')

    En daarbij don't be shy hahah we willen graag dat iedereen zich fijn voelt bij deze rpg !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb vandaag sowieso geen tijd dus voor mij maakt het eigenlijk weinig uit. Echt leesbaar is het ook niet met al die U's. Ik kom morgen wel terug :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik heb vandaag sowieso geen tijd dus voor mij maakt het eigenlijk weinig uit. Echt leesbaar is het ook niet met al die U's. Ik kom morgen wel terug :')


    Haha I understand :'D oh en de definitieve kamerindeling staat op pagina
    1 ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb het denk ik liever morgen want word nu al gek van die onleesbare stukken & omgedraaide foto's.
    Ookal zou die vandaag worden geopend, dan zal ik pas morgen iets posten.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Morgen vind ik prima! Al die u's en omgedraaide foto's zijn geen pretje.
    En ik zal later vandaag even kijken voor relaties enzo c:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    hahah idd is good Y'all speeltopic zal morgen open gaan wanneer ik thuis ben gekomen c; have fun today guurls <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Degenen van Connor, Matthew en Tyler: wat zijn de relaties van onze personages (als kamergenoten zijn ze dus samen gekomen). Hoe hebben ze elkaar leren kennen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    MT


    Everything is illuminated by the light of our past.