• The greatest pleasure in life
    is doing what people say what you cannot do


    If you think
    you'll regret something in the morning,
    sleep late.


    Guestlist Holy Ship!
    Username
    McCrory
    GriffeI
    Habiba
    Nerha
    GreenIight
    Sempre
    Druckley
    Necessity
    ZeIda
    Ziegler
    Granian
    Obeah
    JudithSuzann
    JinYoung
    Soco
    Guswaters

    Names:
    Naomi
    Saar
    Denise
    Jennifer
    Maaike
    Chloe
    Samuel
    Anouk
    Sanne
    Sav
    Beatrix
    ?
    Agnes
    Robin
    ?

    Karakter(s)
    Niamh & Fabian
    Esmé & Connor
    Tyler

    Tessa
    Zafira
    Victoria

    Samuel
    Kilian
    Alfie
    Noël

    Celestia & Cayson
    Isaac

    Eleonora
    Seong - Hyeon
    Gabriella
    Matthew


    Shiplist
    Characters
    XX
    Shipname
    XX


    Bold = Been there, done that.
    Rood = liefde
    Underlined = eenzijdige liefde a.k.a crush
    Italic = Ships that haven't sailed yet
    Purple = Vriendschappelijk

    [ bericht aangepast op 30 maart 2017 - 18:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 maart 2019 - 19:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sempre schreef:
    (...)

    Yesh ;D Begin jij? Ik ben nu namelijk nog even met een school opdracht bezig ;$



    Ik post dan waarschijnlijk morgen! Ik ben erg moe van de conventie waar ik ben heen geweest hahaha c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oké ik heb nog niet alles doorgelezen maar ik beloof morgen (zal tegen de middag zijn) even alles goed te bekijken en op punt te stellen.

    Btw wat betreft kamergenoten van Matthew, ik wil Matthew ook wel wat ouder maken hoor als dat gemakkelijker is kwestie van elkaar te kennen van op school

    (oh en meeten aan de bartafel is goed hoor wat mij betreft)

    [ bericht aangepast op 2 april 2017 - 23:06 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Iemand voor Gabriella? -kan morgenavond pas posten-


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.





    Relatie en indrukken lijstje van Esmé


    Meisjes:

    • Niamh Alexei O'Donnel : Niahm en Esmé zijn onafschijdelijk sinds hun geboorte. De dame doet alles voor haar tweelingzus en is dan ook haar winggirl

    • Tessa mae Sandler : Esmé en Niamh zijn opgegroeid met haar Tessa al sinds de kleuterklas. De dames kennen elkaar van binnen en buiten al kunnen ze af en toe wel eens botsen.
    • Zafira Shanti Sloan : Zafira lijkt me wel iemand waarmee Esmé het goed zou kunnen vinden
    • Victoria 'Tori' Braga : Esmé zal verzot zijn op Tori's gekleurde lokken en zal het goed met haar kunnen vinden
    • Gabriella Sachu Braun : Esmé zal haar wel mogen al kan ze niet tegen sarcasme. Echter zou ze in een dronkenbui wel durven flirten met deze blonde.
    • Celestia Mikeala Green: Esmé zal wel goede praatjes met haar kunnen maken maar op het eerste zicht zal ze haar een goodie-two-shoes vinden.
    • Eleonora Larsson : Esmé zal het niet goed met haar kunnen vinden



    Jongens:

    • Fabian Kemren Cordova : Esmé vind het een aantrekkelijke enthousiaste jongen, daar zou ze wel eens een avondje van willen genieten.
    • Samuel Lucas Drake : Esmé zou dol zijn op deze jongen en hem het liefst mee naar huis nemen om als huisdier te houden, she finds him adoreble.
    • Isaac Moore : Esmé heeft zo een vermoeden dat Isaac niet zo straight is als hij beweert, ze vind het dan ook niet zo erg dat hij op haar kamer zit en probeert soms dubbelzinnige opmerkingen te maken om zijn reactie te pijlen.
    • Noël Jonathan Ackermann : Esmé zal de jongen -zoals haast al de mannen op de boot- een aantrekkelijke spontane verschijning vinden. Ze heeft zeker iets voor Britse accenten dus zal ze toehappen zodra ze de kans heeft.
    • Kilian Charlie Morrisson : Esmé zou waarschijnlijk gauw wasted worden met deze man, al zal ze waarschijnlijk na enkele flirtpogingen wel doorhebben dat hij iets te moeilijk in elkaar zit voor haar.
    • Cayson Howell : Met deze man zou ze wel een beschuitje willen delen
    • Alfie Godfrey Banks : Alfie en Esmé zullen hoogstwaarschijnlijk botsen, ze zijn beiden arrogant open en praten graag. Echter zal Esmé hierdoor wel interesse hebben in hem omdat hij anders is dan de meeste mannen die ze kent.
    • Seong - Hyeon Moon :
    • Matthew Austin Parker : Matthew is iemand waarmee Esmé uren zou kunnen praten over random dingen.
    • Tyler Cristiano Rodriguez : Esmé zal hem een leuke verschijning vinden en is niet beschaamd om haar charmes in de strijd te gooien




















    Relatie en indrukken lijstje van Connor


    Meisjes:

    • Niamh Alexei O'Donnel : Connor vind haar wel een mooie blonde, maar weet niet zo zeker of ze zich nep zou gedragen naar hem toe
    • Tessa mae Sandler : Connor zal het nogal vaag vinden dat ze telkens vergzeld word door een 'babysit'
    • Zafira Shanti Sloan : Connor zal haar wel mogen maar het ook vreselijk irritant vinden mocht ze zich jaloers bij hem gedragen.
    • Victoria 'Tori' Braga : Hij zal haar enthousiasme wel waarderen
    • Gabriella Sachu Braun : Connor zal haar een spontane aantrekkelijke meid vinden, en zal het nogal teleurstellend vinden dat ze eerder naar de vrouwen omkijkt.
    • Celestia Mikeala Green: Connor zal haar wel mogen, daarbij vind hij dames met een tintje altijd aantrekkelijk
    • Eleonora Larsson : Connor zal haar na wat glaasjes alcohol beter waarderen dan als ze nuchter zou zijn.



    Jongens:

    • Fabian Kemren Cordova Connor zal hem zeker wel mogen, mocht hij te diep in het glas gekeken hebben zou hij nog wel durven experimenteren met Fab
    • Samuel Lucas Drake : Connor zal hem niet meteen opmerken, maar wel aardig vinden.
    • Isaac Moore : Connor vind het nogal vaag dat hij Tessa constant schaduwt, volgens mij zullen ze het dan ook niet kunnen vinden.
    • Noël Jonathan Ackermann : Connor zal hem wel 'oke' vinden.
    • Kilian Charlie Morrisson : Connor en Kilian kennen elkaar al jaren en zijn dan ook beste vrienden te noemen. Kilian is misschien wel de oudste maar daarvoor niet de oudste in gedachten. Ze hebben vroeger veel uitgestoken waar ze nu nog steeds mee kunnen lachen.
    • Cayson Howell : Connor zal hem wel oké vinden, zolang hij maar niet tegen Connor liegt over belangrijke zaken.
    • Alfie Godfrey Banks : Connor zal het waarschijnlijk niet kunnen vinden met hem waardoor discussie zou kunnen ontstaan
    • Seong - Hyeon Moon :
    • Matthew Austin Parker Connor en Matthew kennen elkaar al jaren en zijn dan ook beste vrienden te noemen ondanks de het leeftijds verschil
    • Tyler Cristiano Rodriguez : Connor en Tyler kennen elkaar al jaren en zijn dan ook beste vrienden te noemen. Tyler is één van de weinigen die Connor dan ook kan 'kalmeren' als hij een woedeuitbarsting krijgt.

    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 16:53 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand voor Eleonora? Ik kan vanavond denk ik wel reageren


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik heb Kilian wel?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik heb Kilian wel?


    Ik vind het goed! Waar zullen we ze laten meeten?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Ik vind het goed! Waar zullen we ze laten meeten?


    Ehh geen idee?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Ehh geen idee?


    Bij de dranktafel? Of gewoon ergens anders bij de hutten ofzo?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Iemand voor Gabriella?


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Bij de dranktafel? Of gewoon ergens anders bij de hutten ofzo?

    Zullen we bij de hutten doen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Zullen we bij de hutten doen?


    Ja is goed! Begin jij? Of heb je liever dat ik begin?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Ja is goed! Begin jij? Of heb je liever dat ik begin?

    Doe jij maar (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Doe jij maar (:


    Is goed! Komt het wel iets later vanavond maar het komt


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Is goed! Komt het wel iets later vanavond maar het komt

    Is goed! Ik kan vandaag toch niet posten.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.