• The greatest pleasure in life
    is doing what people say what you cannot do


    If you think
    you'll regret something in the morning,
    sleep late.


    Guestlist Holy Ship!
    Username
    McCrory
    GriffeI
    Habiba
    Nerha
    GreenIight
    Sempre
    Druckley
    Necessity
    ZeIda
    Ziegler
    Granian
    Obeah
    JudithSuzann
    JinYoung
    Soco
    Guswaters

    Names:
    Naomi
    Saar
    Denise
    Jennifer
    Maaike
    Chloe
    Samuel
    Anouk
    Sanne
    Sav
    Beatrix
    ?
    Agnes
    Robin
    ?

    Karakter(s)
    Niamh & Fabian
    Esmé & Connor
    Tyler

    Tessa
    Zafira
    Victoria

    Samuel
    Kilian
    Alfie
    Noël

    Celestia & Cayson
    Isaac

    Eleonora
    Seong - Hyeon
    Gabriella
    Matthew


    Shiplist
    Characters
    XX
    Shipname
    XX


    Bold = Been there, done that.
    Rood = liefde
    Underlined = eenzijdige liefde a.k.a crush
    Italic = Ships that haven't sailed yet
    Purple = Vriendschappelijk

    [ bericht aangepast op 30 maart 2017 - 18:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 maart 2019 - 19:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hmmm even denken voor Tori. Qua relaties is het dus alleen de vriendengroep maar wellicht als ontmoetingen met nieuwe mensen:
    - Wanneer ze eindelijk haar wiet heeft gescoort bij een van de drugsdealers vanuit de cruise zelf, kan ze wellicht iemand tegen komen die of haar bekritiseert, of met haar mee wil roken.
    - Waarschijnlijk zal ze tijdens het dansen vast iemand erbij trekken, dus eh, ja, dat kan ook iemand zijn.
    - Oh en wellicht dat ze een 'downing the most wine/beer/other alcoholic beverage in 5 minutes' wedstrijd met iemand aangaat.
    - Iemand die een groot fan blijkt te zijn van dezelfde DJ
    - ..?

    Qua impressies ehm ja. Ik heb eigenlijk niet heel erg veel zin om een lijst te maken. De meeste mensen zal ze wel chill vinden lijkt me. :'D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik antwoord op alles als ik thuis ben!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Je bent trouwens niet verplicht om nu bij je vriendengroep te zitten. Sommige zijn er al eerder dan ander. Je kan dus al met andere aan het mingelen zijn ^^ niks is verplicht oki's peepz c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Necessity schreef:
    Degenen van Connor, Matthew en Tyler: wat zijn de relaties van onze personages (als kamergenoten zijn ze dus samen gekomen). Hoe hebben ze elkaar leren kennen?



    Even denken, ze zijn alledrie van LA ( of grotendeels toch) als ik me niet vergis c: Misschien kunnen we doen dat ze jeugdvrienden zijn van vroeger op naar dezelfde school gingen in highschool en vaak naar feestjes gingen etc c;

    Dus misschien dat toen Connor zijn extra ticket wilde verkopen ze zo weer aan de praat geraakt kunnen zijn? c:




    Sempre schreef:
    Hmmm even denken voor Tori. Qua relaties is het dus alleen de vriendengroep maar wellicht als ontmoetingen met nieuwe mensen:
    - Wanneer ze eindelijk haar wiet heeft gescoort bij een van de drugsdealers vanuit de cruise zelf, kan ze wellicht iemand tegen komen die of haar bekritiseert, of met haar mee wil roken.
    - Waarschijnlijk zal ze tijdens het dansen vast iemand erbij trekken, dus eh, ja, dat kan ook iemand zijn.

    - Oh en wellicht dat ze een 'downing the most wine/beer/other alcoholic beverage in 5 minutes' wedstrijd met iemand aangaat.
    - Iemand die een groot fan blijkt te zijn van dezelfde DJ
    - ..?

    Qua impressies ehm ja. Ik heb eigenlijk niet heel erg veel zin om een lijst te maken. De meeste mensen zal ze wel chill vinden lijkt me. :'D



    een van deze misschien voor Connor of ésme? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GriffeI schreef:
    (...)

    Even denken, ze zijn alledrie van LA ( of grotendeels toch) als ik me niet vergis c: Misschien kunnen we doen dat ze jeugdvrienden zijn van vroeger op naar dezelfde school gingen in highschool en vaak naar feestjes gingen etc c;

    Dus misschien dat toen Connor zijn extra ticket wilde verkopen ze zo weer aan de praat geraakt kunnen zijn? c:


    Ik vind het goed ^^ Al is Kilian 25, Connor 24, Tyler 23 en Matthew 21. Dus klasgenoten zijn ze niet geweest. Al hoeft dat natuurlijk niet te betekenen dat ze niet bevriend zijn geweest (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ga nu Fab schrijven die bij Sam is & dan heb ik Niamh over voor mensen die willen c'; en mensen kunnen ofc sam & fab joinen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    GriffeI schreef:
    (...)


    een van deze misschien voor Connor of ésme? c:


    Ehm zeg het maar haha, mij maakt het niet uit (;


    When time and life shook hands and said goodbye.





    In deze diner serveren we u 24/7 de lekkerste snacks die je je maar kunt bedenken en dat voor een aardig prijsje. Pop’s heeft de beste hamburgers en milkshakes waar je ‘U’ tegen zegt. Met zijn retrolook en nog steeds werkende jukebox word je even terug gebracht naar de jaren 50 en kun je chillen tot s’avonds laat.
    Echter is niet alles binnen en buiten deze shop rozengeur en maneschijn en dat moet je maar eens vragen aan de locals. Waar ligt Pop’s Chock’lit shoppe zeg je? Wel deze is gelegen in het rustige stadje Riverdale. Niet alles in deze stad kun je legaal noemen, maar voor deze mensen is het hun thuis. Een thuis vol geheimen waarvan de meesten deze ook niet in het daglicht willen brengen.

    ROLLEN


    INVULLIJSTJE

    • Naam:
    • Leeftijd: (19- 29)
    • Status in de stad
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk
    • Geheim
    • Geschiedenis:
    • Relaties:
    • Extra (wat is er nog handig te weten over je personage likes/dislikes)


    In deze rpg willen we het vooral rond pops en zijn klanten houden , die elk hun eigen leventje leiden met hun geheimen. Deze rpg is gebaseerd op de gelijknamige netflix serie, maar speelt zich af voor de eventementen. 2014 om precies te zijn. Hierdoor willen we ook de originele personages of mogelijke connecties met hen niet toelaten in deze rpg. Dit betekend ook Faceclaims.
    Jullie zijn verder vrij en laat jullie creativiteit stromen! Wel willen jullie je eraan herinneren dat je het ook wel realistisch moeten houden. Je personage kan dus niet iemand vermoord hebben of weeskind zijn die op zichzelf leeft etc. We willen jullie dus ook verzoeken niet te extreem te gaan zodat het voor iedereen nog leuk blijft dus als je een ideetje hebt maar weet niet of het mag, vraag het gerust aan ons in Gb! Wees origineel and have fun!


    REGELS
    • In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    • Je schrijft een post van minimaal 200 woorden.
    • Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    • Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    • Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    • Maximaal twee personages per persoon van verschillende geslachten, persoonlijkheden en statussen.
    • Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    • Wees ook origineel in iemands verhaal. Niet iedereen heeft iets heftigs meegemaakt, er zijn ook kleinere problemen.
    • Alleen Blossems, en GriffeI maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    • 16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    • Sluit niemand buiten.
    • Bespreek relaties en dergelijke zaken in het praattopic.
    • Vragen kunnen altijd gesteld worden aan ons
    n kunt vinden.










    WELCOME TO RIVERDALE
    Hoewel Pop’s één van de weinige lichtpuntjes is gelegen in het onbekende Amerikaanse stadje is het zeker niet de enige dat er te zien is. Deze stad kun je zo goed als in 4 opdelen. Zo heb je de Townhall in het Noordelijke centrum van de stad net zoals de dure shoppingstraat, de Roving Eye en de Pembrooke appartementen voor de rijkelui. Ietswat naar het oosten van het Centrum vind je de Riverdale High School en het Carson College waar de meesten na hun highschool gaan om te studeren Evenals the Sherrifstation en de gemiddelde woonwijken.
    Naar het Westen heb je het befaamde Evergreen forest en Sweetwater River en voor wie naar het zuiden trekt is beter gewaarschuwd. Dit is het territorium van de Southside Serpents waar je ook de beruchte Whyte Wyrm bar hebt waar je de meest illigale dingen zult tegenkomen. Dus you better watch out...Niet ver daarvan toe heb je de armere wijken en het trailer park en had je de Twiligh drive in al is deze al een eindje gesloten.









    [ bericht aangepast op 7 april 2017 - 20:50 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GriffeI schreef:
    (...)

    Hmm ik zie Esmé wel mee roken c:

    Connor zou dan eerder op de dansvloer getrokken worden


    Hm, Esmé doen dan? Ik denk dat Tori pas later de dansvloer onveilig gaat maken hahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Is er iemand waar ik Zafira (morgen) heen kan sturen?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    Is er iemand waar ik Zafira (morgen) heen kan sturen?


    Ik heb Matthew, (maak straks zijn rol volledig af)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)

    Ik heb Matthew, (maak straks zijn rol volledig af)


    All right zullen we ze bij de dranktafel laten meeten ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Sempre schreef:
    (...)

    Hm, Esmé doen dan? Ik denk dat Tori pas later de dansvloer onveilig gaat maken hahaha



    Is goed! :3

    Zin om hen te laten meeten dan? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GriffeI schreef:
    (...)


    Is goed! :3

    Zin om hen te laten meeten dan? :3


    Yesh ;D Begin jij? Ik ben nu namelijk nog even met een school opdracht bezig ;$


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Okeeeee voor mensen die nog mensen zoeken ik heb Niamh en anders laat ik haar iemand wel als russian roulette lastig vallen muhahah x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya