• Hooi,

    Jup, jullie kennen het allemaal: Plots staat daar het woord grasneuker in je boek Nederlands. Dit hebben we allemaal al eens meegemaakt, dus we kennen ook het moment nadat dit woord opvalt. Toen ik het aanduidde bij mijn buur kreeg ik een quasi accurate beschrijving van mezelf:

    "Weer typisch da gy dat ziet he, da boert, laat scheten, peutert in zijn neus en is nen Hollander. Pervert!"

    Ik ben het zelf met 3 van de 5 kenmerken eens.(krul) Wat vinden jullie, en hoe zouden jullie mij omschrijven?

    Groetjes,
    Jarne

    Ps, laat meteen weten wie er enkel door het woord "Grasneuker" dit topic heeft aangeklikt.:P

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 21:49 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    @Famke: hahahaha dat kwam ik daarnet ook uit
    ik heb nog op "grasneuken betekenis" en gewoon "grasneuken" gezocht
    maar het enige wat ik uitkwam was "lekker grasneuken bij omaatje in de tuin"
    dusja


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    yes yes, ik heb de link maar niet aangeklikt, want ik had zo'n sterk vermoeden dat er niet ga vinden wat ik zocht. ik ga er maar van uit dat 'grasneuker' gewoon een scheldwoord is.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wanneer iemand gewoon ruzie met me zoekt zeg ik gewoon Rot op, Vuile grasneuker c';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Eraser schreef:
    @Famke: hahahaha dat kwam ik daarnet ook uit
    ik heb nog op "grasneuken betekenis" en gewoon "grasneuken" gezocht
    maar het enige wat ik uitkwam was "lekker grasneuken bij omaatje in de tuin"
    dusja

    haha ja, en 'gerrit de grasneuker in kwadraat'


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    yes yes, ik heb de link maar niet aangeklikt, want ik had zo'n sterk vermoeden dat er niet ga vinden wat ik zocht. ik ga er maar van uit dat 'grasneuker' gewoon een scheldwoord is.


    Ik heb het wel aangeklikt en wat ik vooral te zien kreeg is een schunnig plaatje met een waarschuwing:
    WEES GEWAARSCHUWD! JE GAAT NAAKFOTO'S VAN BEKENDEN TEGENKOMEN OP ONZE SITE

    Maar toen bedacht ik me dat ik mijn kat nog geen eten had gegeven en ben ik dat maar gaan doen.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 22:40 ]


    Tijd voor koffie.

    VaIeska schreef:
    (Expliciete woorden onder de spoiler)


    Hieruit kan ik concluderen dat het niks betekent? (krul)

    Hahahahaha geweldig

    Ik vermoed eigenlijk dat grasneuker ongeveer hetzelfde als mierenneuker betekent haha.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Jammer schreef:
    (...)

    Ik heb het wel aangeklikt en wat ik vooral te zien kreeg is een schunnig plaatje met een waarschuwing:
    WEES GEWAARSCHUWD! JE GAAT NAAKFOTO'S VAN BEKENDEN TEGENKOMEN OP ONZE SITE

    Maar toen bedacht ik me dat ik mijn kat nog geen eten had gegeven en ben ik dat maar gaan doen.

    oh, ik dacht meer aan pop-up vensters of zo


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb grasneuker ingetikt en de tweede link stuurde me terug naar dit topic :')
    En ik ga voor kenmerk 1: Pervert XD
    kenmerk 2: Hollander
    kenmerk 3: Boeren XD

    [ bericht aangepast op 29 maart 2017 - 9:17 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    Ik heb grasneuker ingetikt en de tweede link stuurde me terug naar dit topic :')
    En ik ga voor kenmerk 1: Pervert XD
    kenmerk 2: Hollander
    kenmerk 3: Boeren XD


    Duss, als ik het goed begrijp leidt het woordje grasneuker je nu altijd quasi direct naar Q. Mission completed!

    En je hebt het juist.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik geloof dat het in de trant van heikneuter valt. Dat is namelijk een "scheldwoord" van Amerikanen voor Europeanen x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Grasneukerklikker hier :3


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Debbaut schreef:
    (...)

    Duss, als ik het goed begrijp leidt het woordje grasneuker je nu altijd quasi direct naar Q. Mission completed!

    En je hebt het juist.:Y)


    Hahaha, cool! En ja, het leid je naar dit topic.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Haha wauw. En ja, voor het woord grasneuker moest ik toch even reageren. :p


    It's never gonna happen, Guys.

    VaIeska schreef:
    (Expliciete woorden onder de spoiler)


    Hieruit kan ik concluderen dat het niks betekent? (krul)


    Hahaha, ik ga stuk hier omg.