• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    me *vraagt netjes twee weken geleden al of vriendin volgende week wilt komen slapen omdat m'n pa in het ziekenhuis ligt dan en ik alleen thuis ben*
    vriendin *zegt ja en plant om uit te gaan*

    me *vraagt eergisteren of de plannen nog doorgaan*
    vriendin *zegt dat ze geen tijd meer heeft want moet nog taken maken die TRIMESTER 1 eigenlijk al af moesten zijn*
    you did great job because het is nu al trimester 3 echt geweldig dat je nu tot die conclusie komt

    me *ziet dat vriendin uit is met iemand anders*

    'vriendin'

    niet eens gevraagd waarom m'n pa in het ziekenhuis ligt of hoe het met mij/hem gaat
    wereld draait om jou mh ja zo zie je wie er voor je is in de moeilijke tijden en wie was er voor jou als jij het moeilijk had?? echt stank als dank


    like heel m'n klas is zo
    thanks
    daarom wil ik gewoon stoppen met school
    als het erop aankomt is er niemand die er voor me is
    wat heb ik aan jullie gewoon waardeloos 'vriendinnen' lol

    blij dat ik met school kap


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    lol ik hoop dat ze zich bij jou niet lamzuipt en onrespectvol wegloopt en je zit uit te schreeuwen

    fuck it i hate people


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vind dit echt zo fijn en kan niet wachten op de eerste date :3

    Hahahahaha, oh jongens. Dat was echt niet oké.


    Tijd voor koffie.

    Goud schreef:
    me *vraagt netjes twee weken geleden al of vriendin volgende week wilt komen slapen omdat m'n pa in het ziekenhuis ligt dan en ik alleen thuis ben*
    vriendin *zegt ja en plant om uit te gaan*

    me *vraagt eergisteren of de plannen nog doorgaan*
    vriendin *zegt dat ze geen tijd meer heeft want moet nog taken maken die TRIMESTER 1 eigenlijk al af moesten zijn*
    you did great job because het is nu al trimester 3 echt geweldig dat je nu tot die conclusie komt

    me *ziet dat vriendin uit is met iemand anders*

    'vriendin'

    niet eens gevraagd waarom m'n pa in het ziekenhuis ligt of hoe het met mij/hem gaat
    wereld draait om jou mh ja zo zie je wie er voor je is in de moeilijke tijden en wie was er voor jou als jij het moeilijk had?? echt stank als dank


    like heel m'n klas is zo
    thanks
    daarom wil ik gewoon stoppen met school
    als het erop aankomt is er niemand die er voor me is
    wat heb ik aan jullie gewoon waardeloos 'vriendinnen' lol

    blij dat ik met school kap


    Uh wat, dat is gewoon asociaal en zo iemand verdien je niet in je leven.

    /Rick, waar ben je nou :c

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 1:30 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Breaking-up pranks zijn NIET leuk. Ik haatte 1 april al, maar nu nog meer.

    Trauma for life.

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 3:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw. Ik krijg NIEUWE reacties op mn story, maar dr staat bij dat t van een decennium geleden is? Wtf zo oud is de story niet eens. :')

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 4:23 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Wauw. Ik krijg NIEUWE reacties op mn story, maar dr staat bij dat t van een decennium geleden is? Wtf zo oud is de story niet eens. :')


    Zeker een 1 aprilgrap
    En bij mij staat dat ik een poll 3 jaar geleden heb gemaakt maar ik ben 1 maand geregistreerd

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 8:19 ]


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    bff_bestfriend schreef:
    (...)

    Zeker een 1 aprilgrap
    En bij mij staat dat ik een poll 3 jaar geleden heb gemaakt maar ik ben 1 maand geregistreerd


    Bij mij staat laatst online 3 decennia geleden. Volgens mij ben ik toch echt online als ik dit schrijf. Ik vind het wel grappig!


    Once I'll find the sun in the shadow

    Als ik op mijn profiel ga zie ik elke keer iets anders bijvoorbeeld: ik heb een quiz gemaakt die ik 3 weken geleden heb gemaakt staat er dat ik hem 4 jaar geleden heb gemaakt


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    bff_bestfriend schreef:
    Als ik op mijn profiel ga zie ik elke keer iets anders bijvoorbeeld: ik heb een quiz gemaakt die ik 3 weken geleden heb gemaakt staat er dat ik hem 4 jaar geleden heb gemaakt


    Wauw, laatst online is bij mij nu weer 0 sec geleden.
    Jammer, ik vond dat decennia wel leuk staan:P


    Once I'll find the sun in the shadow

    shadowstander schreef:
    (...)

    Wauw, laatst online is bij mij nu weer 0 sec geleden.
    Jammer, ik vond dat decennia wel leuk staan:P


    Ik zal zeggen het staat elke keer anders


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Aan iedereen: het is 1 april, lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik voel me zoooooo kut. Wat een kutzooi is morfine.


    The truth is out there.

    Prongsie schreef:
    Aan iedereen: het is 1 april, lol.


    Ik denk dat Rutger iets heeft gedaan met Quizlet want er zijn soms.U's
    En bijvoorbeeld ik ben een maand geregistreerd maar er staat dat je 3 jaar niet online bent of dat je een Quiz van 3 weken hebt maar er staat dat je hem 6 jaar geleden hebt gemaakt


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden