• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Wauw, ik wist nota bene wat er ging komen maar steeds als ik weer op Q kom raak ik weer helemaal trippy :W

    Jammer schreef:
    (...)

    Dit. Het is maar een grapje.

    Ik vind dat het wel moet kunnen. Vandaag mag alles toch? (lol)
    Ik heb helemaal niemand gezien die dat expres deed tho'.

    Geralt schreef:
    (...)
    Ik vind dat het wel moet kunnen. Vandaag mag alles toch? (lol)
    Ik heb helemaal niemand gezien die dat expres deed tho'.


    NUU, Uk UUk nUUt.
    En precies. Laat mensen lekker.


    Tijd voor koffie.

    Geralt schreef:
    (...)
    Ik vind dat het wel moet kunnen. Vandaag mag alles toch? (lol)
    Ik heb helemaal niemand gezien die dat expres deed tho'.

    Nee ook niet gezien tho


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jammer schreef:
    (...)

    NUU, Uk UUk nUUt.
    En precies. Laat mensen lekker.

    Hhahahahm ik de pagina maar refreshen om te kijken wat er stond.
    FUK U (nerd)

    Goud schreef:
    (...)

    het is ook niet erg vriendelijk en respectvol te praten over 'sommige mensen' en daarover kritiek en commentaar te geven, terwijl het overduidelijk is over welke personen je het precies hebt
    misschien iets verdraagzamer zijn en luisteren naar de raad van onze bemiddelaars (nee geen rick roll haha)


    Ik verberg toch ook niet over wie ik het heb? En je bent wel een beetje laat met een respons op wat ik al een hele tijd geleden gezegd heb.

    Maar ik mag mijn eigen mening hebben toch? Of ben ik niet meer vrij deze te uiten, want anders kan ik net zo goed weg gaan hoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GUrUlt schrUUf:
    (...)
    HhUhUhUhm Uk dU pUgUnU mUUr rUfrUshUn Um tU kUUkUn wUt Ur stUnd.
    FUK U (nerd)
    UHUHUH HUB UK UUK STUUDS ZUUUUU URRUTUNT


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kepler schreef:
    (...)

    Ik verberg toch ook niet over wie ik het heb? En je bent wel een beetje laat met een respons op wat ik al een hele tijd geleden gezegd heb.

    Maar ik mag mijn eigen mening hebben toch? Of ben ik niet meer vrij deze te uiten, want anders kan ik net zo goed weg gaan hoor.

    Nouja, je hoeft je mening natuurlijk niet per se op internet te zetten. Al helemaal niet waar de users in kwestie het kunnen lezen. En volgens de huisregels moet je nog steeds omgaan met anderen zoals je wil dat anderen dat met jou doen. Je zou het andersom denk ik ook niet leuk vinden.

    VaIeska schreef:
    GUrUlt schrUUf:
    (...)
    HhUhUhUhm Uk dU pUgUnU mUUr rUfrUshUn Um tU kUUkUn wUt Ur stUnd.
    FUK U (nerd)
    UHUHUH HUB UK UUK STUUDS ZUUUUU URRUTUNT

    HUU UUns Up jUj. JU bUnt zU vUrvUlUnd!

    *UkU nU kUp Uk*

    Geralt schreef:
    (...)
    Nouja, je hoeft je mening natuurlijk niet per se op internet te zetten. Al helemaal niet waar de users in kwestie het kunnen lezen. En volgens de huisregels moet je nog steeds omgaan met anderen zoals je wil dat anderen dat met jou doen. Je zou het andersom denk ik ook niet leuk vinden.


    Ik mag toch zeggen dat ik het vervelend vind dat sommige users het met opzet doen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    (...)

    Ik mag toch zeggen dat ik het vervelend vind dat sommige users het met opzet doen?

    nee


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    (...)
    nee


    Dus ik mag mijn mening niet uiten. Nice.

    He, maar ik ga wel. Heeft niemand meer last van me.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is gewoon niet zo aardig om over anderen hier te praten als je weet dat zij het lezen..?
    anyways ik ga me niet bemoeien verder want eh ik heb wel betere dingen te doen atm.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik weet het nu wel. Klaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    (...)

    Dus ik mag mijn mening niet uiten. Nice.

    He, maar ik ga wel. Heeft niemand meer last van me.

    Dat hoeft nu ook weer niet, maar het is ook niet de bedoeling dat je in het LJH zonder namen te noemen gaat praten over anderen. Het is je mening uiten, maar ik kan ook niet overal zetten dat ik negers haat. Sommige dingen kan je gewoon niet zeggen. Nouja, je kan het zeker wel doen, maar je hebt ook geen zin in meldingen en waarschuwingen lijkt me. Ik zou gewoon de users in kwestie een aardig berichtje sturen met de vraag of het wat minder kan.