• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Excuse me als ik prikkelbaar ben. Maar ik haat 1 april gewoon en helemaal sinds vannacht. Ik voelde me echt heel kut en kan nu nog niet geloven dat het een grap was.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geniaal om 1 april grappen uit te halen met je gestreste klasgenoten zo vlak voor de tentamen week. Ik ga stuk hahaha


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Kepler schreef:
    Excuse me als ik prikkelbaar ben. Maar ik haat 1 april gewoon en helemaal sinds vannacht. Ik voelde me echt heel kut en kan nu nog niet geloven dat het een grap was.

    Nee, ik begrijp het wel hoor. Die grappen zijn gewoon het ergst.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Goh, wat een gezelligheid hier in huis. Alsjeblieft heeft iemand nog een kamer vrij of iets?

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 13:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aan: de mol hier in huis

    Boodschap: Je kunt niet zomaar de laatste brownie uit de doos halen en de doos in het keukenkastje laten liggen, zodat mensen die na jou komen eerst een vrolijke pirouette draaien omdat ze zoveel cravings hebben voor chocolade, om vervolgens erachter te komen dat ze een pirouette hebben gedraaid voor een lege doos.

    Met boze groet: een Lotte met honger en een gebroken hart


    She's imperfect but she tries

    Navarro schreef:
    Goh, wat een gezelligheid hier in huis. Alsjeblieft heeft iemand nog een kamer vrij of iets?


    Ik! :3 in mijn kamer past perfect nog wel een bed of matras ofseu. C:
    Whats up though? <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als ik vraag wie aan mijn koekjes gezeten heeft en jij zegt dat jij het niet was, weet ik al dat jij het wel was.


    Fuck, ik heb mijn 14141e bericht gemist.

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 13:49 ]

    The most important thing about April fools is DanAndPhilCrafts


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Geen 1 april: m'n vriend en ik zijn een jaar bij elkaar (wedding)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ik ben blij!!!


    Heaven is a place that we all have

    hah aprilfools


    Heaven is a place that we all have

    *klikt random overal op Q om Rick tegen te komen*


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Kepler schreef:
    (...)

    Dus ik mag mijn mening niet uiten. Nice.

    He, maar ik ga wel. Heeft niemand meer last van me.


    Niemand zegt dat je je mening mag uiten. Mensen zeggen gewoon dat je niet zo onaardig hoeft te reageren tegen mensen die voor één dag meedoen met een 1-april-grap.

    Kepler schreef:
    Excuse me als ik prikkelbaar ben. Maar ik haat 1 april gewoon en helemaal sinds vannacht. Ik voelde me echt heel kut en kan nu nog niet geloven dat het een grap was.


    Oh, dat is inderdaad vervelend, ik hoop dat je, je snel wat beter voelt.

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 14:10 ]


    Tijd voor koffie.

    ahahahahah uuhhhhhhhhhhhh
    ik kom er net achter dat mijn vriendin aan onze vriendengroep heeft voorgesteld om tepelpiercings voor mijn verjaardag te kopen
    als ik vandaag niet voor de zekerheid tegen haar zei dat ik dat niet wilde had ik ze waarschijnlijk nog echt als cadeau gekregen ook

    like zelfs als ik ze wel zou willen
    je kan dat toch niet als groepscadeau voor iemands verjaardag geven aahaha


    i put the fun in funeral

    Killcampers. Fuck off.