• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Paddiecakes schreef:
    (...)
    Ja dat ziet er inderdaad echt super handig uit! En kan je dan ook gewoon alle hoofdstukken exporteren naar een word bestand of zo? (stel je wil het uitprinten/opsturen etc.)


    Je kunt exporteren naar word bestanden, pdf, epub, txt en wordpress. Het enige wat ik eigenlijk erin mis is google (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ciri schreef:
    (...)

    Je kunt exporteren naar word bestanden, pdf, epub, txt en wordpress. Het enige wat ik eigenlijk erin mis is google (:

    Oh dat is echt chill. Ik heb het opgezocht en het is ook gewoon een normale prijs. Ik ga er even over nadenken, thanks ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Een derde wiel zijn voelt zo waardeloos.


    26 - 02 - '16

    appelmoes geslaagd


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    En nu ga je met je Sex Ed blog bezig zonder dat je afgeleidt wordt. Hoppa, schrijven met die pootjes!

    Lekker effe schoonmaken en douchen


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    I'm so done with Q. rn.


    rip.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik word zo fucking zenuwachtig van mijn vader. Okay, het is een spannende wedstrijd maar please, spring niet de hele tijd omhoog als er iets gebeurd want ik schrik me elke keer dood.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dat zeg je al best wel lang en best wel vaak, misschien is het tijd om zelf actie te ondernemen.


    Tijd voor koffie.

    Dit is echt NIET leuk!


    16 - 09 - '17

    Geralt schreef:
    En nu ga je met je Sex Ed blog bezig zonder dat je afgeleidt wordt. Hoppa, schrijven met die pootjes!

    Nog steeds niets gedaan. Behalve seks tests. Goed bezig enzo.

    [ bericht aangepast op 2 april 2017 - 15:32 ]

    Moet meer drinken. Heb een literfles Spa op haar kamer staan. Wat doe ik? Juist. Nog steeds niiet genoeg drinken.

    [ bericht aangepast op 2 april 2017 - 15:53 ]


    chill out icarus, before you fly into a window

    Don't be surprised when I disappear.


    frustrerend. Bijna verloren omdat de flashlight niet werkte.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 2 april 2017 - 15:58 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"