• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    'Laten we eens kijken naar wat leuke en betaalbare looks van de stijlicoon.'
    'En hier draagt ze een jurk van 4700 euro.'

    "betaalbaar"


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Een achtjarige die zich registreert op Q. Hehe, de 'minimumleeftijd' wordt zo te zien lager en lager. Maar mij hoor je niet klagen, nieuwe users zijn altijd leuk, zelfs al zijn ze piepjong. (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ga ik lekker Quizlet op zijn kop bekijken
    ik moet gewoon lekker mijn hoofd omdraaien


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Lol echt opdonderen hoor.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kom nou online, je slaapt al sinds 10 uur :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vandaag mijn eerste rijles gehad en geen brokken gemaakt. Fuck me backwards, heb me eigenlijk voor niks zo druk gemaakt.


    so chill out icarus, before you fly into a window

    Geralt schreef:
    (...)
    Hahhaa, iemand heeft het door. Hhahaha XD
    Of nou ja, iemand die het ook gedaan heeft.

    // Fucking killcampers OP


    Ik herkende mezelf echt niet meer hahaha. Nu wel weer gelukkig


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik herkende mezelf echt niet meer hahaha. Nu wel weer gelukkig

    Hahaha, ik ook niet (mezelf dan, en anderen ook amper) XD


    // Ik vind het zo leuk om naar hem te luisteren als hij met zijn familie praat en lacht <3

    Kepler schreef:
    (...)

    Ik verberg toch ook niet over wie ik het heb? En je bent wel een beetje laat met een respons op wat ik al een hele tijd geleden gezegd heb.

    Maar ik mag mijn eigen mening hebben toch? Of ben ik niet meer vrij deze te uiten, want anders kan ik net zo goed weg gaan hoor.


    sorry dat ik pas dertien jaar later antwoordde op je bericht (nerd)

    ik denk dat je heel goed weet waarover ik het heb en je mag zeker je mening hebben maar dat wilt niet zeggen dat je dan met het excuus 'dat het mijn mening is' anderen mag gaan kwetsen. als je mening anderen kan kwetsen, houd hem dan ook voor jezelf. dit is geen belemmering van vrije meningsuiting want jij zou het bijvoorbeeld ook niet fijn vinden moest iemand posten 'die ene user met haar duitse vriend is altijd snel op haar teentjes getrapt'
    dat je nu een slechte nacht achter de rug hebt, moet je ook niet meteen op anderen gaan uitwerken en het is geen excuus.
    let hier gewoon op want het kan echt wel kwetsend overkomen en jij zou dat evenmin fijn vinden.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    omg lol 'beste' openingszin ooit :W

    random guy vanop school *stuurt duim*
    'oei ik schoof uit'

    ha lol helemaal naar de ypsilon of wat


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik snap eerlijk gezegd niet wat er nou zo mis was met Kelly dr reactie? I mean, als ze zich ergens aan ergert (ergerd?) / stoort mag ze dat toch vertellen? Doen zat mensen. En ze heeft niemand specifiek aangevallen naar mijn idee.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ik snap eerlijk gezegd niet wat er nou zo mis was met Kelly dr reactie? I mean, als ze zich ergens aan ergert (ergerd?) / stoort mag ze dat toch vertellen? Doen zat mensen. En ze heeft niemand specifiek aangevallen naar mijn idee.


    Ergert. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gibbs schreef:
    Ik snap eerlijk gezegd niet wat er nou zo mis was met Kelly dr reactie? I mean, als ze zich ergens aan ergert (ergerd?) / stoort mag ze dat toch vertellen? Doen zat mensen. En ze heeft niemand specifiek aangevallen naar mijn idee.


    Same, iedereen plaatst hier dingen over anderen. Mag het dan alleen als ze het niet lezen doordat ze op deze website zitten? Beetje krom.


    Prongsie schreef:
    (...)

    Ergert. :')


    Ah, thank you! Ik heb altijd moeite met D of T haha. 😅


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I'm gonna meet my best friend this summer. Ahhh, I can't wait.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )