• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Gibbs schreef:
    (...)

    Ah, thank you! Ik heb altijd moeite met D of T haha. 😅


    Denk gewoon aan de tegenwoordige tijd. Er komt nooit een d als er geen d al in de stam zit:

    Ik word, maar hij wordt > derde persoon enkelvoud (er staat al een d, er komt een t achter)
    Ik loop, maar hij loopt.

    Ik zou er anders een ander werkwoord van maken waar je de 't' gewoon hoort. Dus zeg in plaats van 'wordt' eens 'fietst', dan weet je dat die t daar staat. Dus: geen d in de stam is geen d in de vervoeging. ^^

    Lesje grammatica van Matty op zaterdagavond.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Edgecomb schreef:
    (...)

    Same, iedereen plaatst hier dingen over anderen. Mag het dan alleen als ze het niet lezen doordat ze op deze website zitten? Beetje krom.


    wat is daar nu krom aan?
    het is juist krom dat er opzettelijk over users negatieve dingen gezegd worden (soms omslachtig) zodat ze het kunnen lezen en dus zelf heus wel weten dat het over hen gaat


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goud schreef:
    (...)

    wat is daar nu krom aan?
    het is juist krom dat er opzettelijk over users negatieve dingen gezegd worden (soms omslachtig) zodat ze het kunnen lezen en dus zelf heus wel weten dat het over hen gaat

    Ja, agree. I mean niemand zal het leuk vinden als ik nu indirect over iemand ga praten op een negatieve manier. Hallo daarvoor is het lucht je hart niet.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Goud schreef:
    (...)

    wat is daar nu krom aan?
    het is juist krom dat er opzettelijk over users negatieve dingen gezegd worden (soms omslachtig) zodat ze het kunnen lezen en dus zelf heus wel weten dat het over hen gaat

    Inderdaad, dan zouden we allemaal over andere users kunnen praten met en zonder naam en er nooit commentaar op mogen krijgen, omdat het krom is dat het wel over bekenden mag en niet over users die ook in het ljh zitten.

    'De persoon met die afbeelding van die game is echt vervelend.'
    Denk dat er dan heel veel ruzie komt. Persoonlijk zou ik het écht niet pikken als ik merk dat iets over mij gaat.

    Maar even random tussendoor: ik wil nu best graag een story schrijven over iemand die zich identificeert als grasmaaier, en volledig in die rol kruipen. Hoe voelt zo iemand zich als hij/zij over gras loopt? Voelt hij zich seksueel aangetrokken tot grasmaaiers? Hoe werkt zoiets?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Prongsie schreef:
    (...)

    Denk gewoon aan de tegenwoordige tijd. Er komt nooit een d als er geen d al in de stam zit:

    Ik word, maar hij wordt > derde persoon enkelvoud (er staat al een d, er komt een t achter)
    Ik loop, maar hij loopt.

    Ik zou er anders een ander werkwoord van maken waar je de 't' gewoon hoort. Dus zeg in plaats van 'wordt' eens 'fietst', dan weet je dat die t daar staat. Dus: geen d in de stam is geen d in de vervoeging. ^^

    Lesje grammatica van Matty op zaterdagavond.


    Ah thanks, weer wat geleerd! Ik verklein het woord altijd maar dan is er vaak toch een D terwijl ik zelf dan denk dat het toch een T moest zijn bij het woord waar ik moeite mee heb en dan twijfel ik hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Geralt schreef:
    (...)
    Inderdaad, dan zouden we allemaal over andere users kunnen praten met en zonder naam en er nooit commentaar op mogen krijgen, omdat het krom is dat het wel over bekenden mag en niet over users die ook in het ljh zitten.

    'De persoon met die afbeelding van die game is echt vervelend.'
    Denk dat er dan heel veel ruzie komt. Persoonlijk zou ik het écht niet pikken als ik merk dat iets over mij gaat.

    Ja maar dat is dus wel wat hier eens gebeurd. Is allemaal heel normaal of zo.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    "Je kunt pas 17 nov 1976 - 6:16 een nieuwe naam kiezen."

    o...nee...

    Ciri schreef:
    Maar even random tussendoor: ik wil nu best graag een story schrijven over iemand die zich identificeert als grasmaaier, en volledig in die rol kruipen. Hoe voelt zo iemand zich als hij/zij over gras loopt? Voelt hij zich seksueel aangetrokken tot grasmaaiers? Hoe werkt zoiets?

    What did i just read? (nerd)

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 22:43 ]

    Geralt schreef:
    (...)
    What did i just read?


    Ik wil iets orgineels doen, dont judge.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ciri schreef:
    Maar even random tussendoor: ik wil nu best graag een story schrijven over iemand die zich identificeert als grasmaaier, en volledig in die rol kruipen. Hoe voelt zo iemand zich als hij/zij over gras loopt? Voelt hij zich seksueel aangetrokken tot grasmaaiers? Hoe werkt zoiets?

    pls do that


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Peredvizhniki schreef:
    "Je kunt pas 17 nov 1976 - 6:16 een nieuwe naam kiezen."

    o...nee...


    Je kunt pas 5 maart 1972 - 4:05 een nieuwe naam kiezen.

    orip


    Heaven is a place that we all have

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ah thanks, weer wat geleerd! Ik verklein het woord altijd maar dan is er vaak toch een D terwijl ik zelf dan denk dat het toch een T moest zijn bij het woord waar ik moeite mee heb en dan twijfel ik hahaha


    Verkleinen hoeft niet. ^^
    Bedenk gewoon dat wr geen d komt als er geen d in de stam staat. Worden > word = wel een d dus eventueel een t erachter.
    Betekenen > beteken = geen d dus eventueel alleen een t.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ciri schreef:
    (...)

    Ik wil iets orgineels doen, dont judge.

    Hhaha, ik dacht al XD

    Nefyd schreef:
    (...)

    Je kunt pas 5 maart 1972 - 4:05 een nieuwe naam kiezen.

    orip

    Ugh 24 januari 2013 pas, met een rickroll erbij


    LaAt ZiEn WiE jE bENt