• Zonet was de eerste aflevering van de nieuwe Samson & Gertreeks!*O*

    Wie heeft ook gekeken?:Y)

    De quote in de titel is meteen de meest memorabele scene wat mij betreft.


    Nu we toch bezig zijn:



    Vind jij de Samson Rock ook nog altijd geweldig? Dan hebben we goed nieuws voor jou. JBC pakt binnenkort uit met een nieuwe volwassen kledinglijn, met allerlei tekeningen en quotes van Samson en Gert op.


    Na het succes van de K3-jurkjes voor volwassenen ging bij Studio 100 en kledingketen JBC duidelijk een belletje rinkelen. Gert en zijn pratende hond krijgen nu ook hun eigen kledinglijn. Studio 100 en JBC zijn ervan overtuigd dat de vintagecollectie van Samson & Gert een even groot succes zal worden. "Vorig jaar, toen we de 25ste verjaardag van Samson & Gert vierden, werd duidelijk hoe gigantisch populair het duo nog steeds is, ook bij de fans van het eerste uur." zegt Studio 100. De nineties zijn terug hot bij 15- tot 25-jarigen en Samson & Gert dus ook.

    De collectie zal je in één klap terugbrengen naar je kindertijd. Hij is dan ook gemaakt voor de nostalgische millenial. De dominante kleuren zijn grijs, zwart en wit, het is de bedoeling dat vooral de grappige quotes de aandacht krijgen. Klassiekers zoals "Ik moest kloppen want de bel doet het niet" en "Moah Gertjuh", komen allemaal aan bod.

    De collectie kan je vanaf 7 april terugvinden in alle Vlaamse JBC-winkels en op www.jbc.be.

    Bron: hln.be

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 17:27 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:



    Zonet was de eerste aflevering van de nieuwe Samson & Gertreeks!*O*

    Wie heeft ook gekeken?:Y)

    De quote in de titel is meteen de meest memorabele scene wat mij betreft.

    HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH HEBBEN ZE NIEUWE AFLEVERINGEN :')))

    Dit is een 1 april grap right :')


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH HEBBEN ZE NIEUWE AFLEVERINGEN :')))

    Dit is een 1 april grap right :')


    Link naar nieuwsartikel

    Themesong:


    Dus nope, dit is heel serieus.
    De aflevering kan je herbekijken via Deze link


    Queer zijn is gewoon alles

    Nu we toch bezig zijn:



    Vind jij de Samson Rock ook nog altijd geweldig? Dan hebben we goed nieuws voor jou. JBC pakt binnenkort uit met een nieuwe volwassen kledinglijn, met allerlei tekeningen en quotes van Samson en Gert op.


    Na het succes van de K3-jurkjes voor volwassenen ging bij Studio 100 en kledingketen JBC duidelijk een belletje rinkelen. Gert en zijn pratende hond krijgen nu ook hun eigen kledinglijn. Studio 100 en JBC zijn ervan overtuigd dat de vintagecollectie van Samson & Gert een even groot succes zal worden. "Vorig jaar, toen we de 25ste verjaardag van Samson & Gert vierden, werd duidelijk hoe gigantisch populair het duo nog steeds is, ook bij de fans van het eerste uur." zegt Studio 100. De nineties zijn terug hot bij 15- tot 25-jarigen en Samson & Gert dus ook.

    De collectie zal je in één klap terugbrengen naar je kindertijd. Hij is dan ook gemaakt voor de nostalgische millenial. De dominante kleuren zijn grijs, zwart en wit, het is de bedoeling dat vooral de grappige quotes de aandacht krijgen. Klassiekers zoals "Ik moest kloppen want de bel doet het niet" en "Moah Gertjuh", komen allemaal aan bod.

    De collectie kan je vanaf 7 april terugvinden in alle Vlaamse JBC-winkels en op www.jbc.be.

    Bron: hln.be


    Queer zijn is gewoon alles

    Wauw ik herkende Alberto (Koen Crucke) eerst bijna niet. het ziet er me wel grappig uit. Ik ben benieuwd of we Octaaf de Bolle nog gaan terug zien. (Ik weet wel dat Walter Van de Velde gezegd heeft dat hij klaar is met de rol, maar ik vond hem vroeger als kind altijd wel leuk met zijn vaste uit spraak; "Dat is nu toevallig een van mijn specialiteiten. Mijn Miranda zegt dat ook altijd: Pa, zegt ze, zoals jij kan (...) zo, ja, zo (...) ik, hè?". Het zou jammer zijn om hem niet meer in de serie te zien). Gelukkig hebben we wel nog altijd Meneer de Burgemeester en Van Leemhuyzen (Meneer van Veel-luizen) .


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Marc Marie Hugberts of Huigberts als ik t goed zeg, wow. En Alberto lijkt me zoveel ouder, komt denk ik ook door het feit dat hij zoveel afgevallen is.

    En mevrouw Jeanine wordt nog altijd gemist, zo'n lieve vrouw vond ik dat altijd.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Wie heeft de tweede al gezien?*O*


    Queer zijn is gewoon alles