• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    To Tinder or not to Tinder. That's the question.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I have died everyday waiting for you.

    Oké throwback naar vanmiddag toen mijn leraar me raar vond omdat ik het Nederlandse nieuwsbericht niet snapte en ik vroeg of hij misschien een Engelse had voor mij.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil gamen, maar moet schrijven. Oplossing: gta naar m'n ps4 downloaden en schrijven tot ie klaar is.
    *highfive's myself*


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I'd love to die.


    Hardlopen is zó niet mijn ding jongens
    niet kunnen ademen en bijna je enkel verstuiken en vervolgens bang zijn dat je morgen niet meer kan lopen
    echt respect voor mensen die dat kunnen


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yaaaas ik heb mijn naam terug


    Caution first, always.

    Ik kijk die serie niet eens en weet niet zeker of ik het ooit zal doen maar ik ben zo zo zo here voor unbury your gays EN dat bizar aethetically pleasing plaatje in een flipping graanveld waar twee grote, bebaarde, gevaarlijk uitziende volwassen mannen elkaar omhelzen, heel soft

    En puur de kennis dat een random serie ervoor heeft gekozen dat pad in te slaan als series finale maakt mijn hele dag beter. Dank je, wereld


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Roanoke schreef:
    I'd love to die.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    some half human half creature thing

    Het is de avond voor het tentamen en ik moet nog 267 powerpoint slides doornemen, maar in plaats van daarmee aan de slag te gaan, reken ik uit dat het er 267 zijn. Misschien niet de meest productieve aanpak, bij nader inzien.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik miste wel de aandacht vandaag. Maar hij heeft natuurlijk zijn eigen leven en dat is zeker niet erg. (:

    rip me in advance


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ga stuk


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I don't think it is fair of you to treat me/us this way.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.