• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yeey geen internet
    Fucking Ziggo

    Het is er al weer

    [ bericht aangepast op 6 april 2017 - 15:44 ]

    Ennnn weer te weinig gegeten top


    Caution first, always.

    Goud schreef:
    (...)

    de roze! (nerd)


    Ik ben niet fab genoeg voor de roze. (kitty)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mojtabai schreef:
    (...)

    Ik ben niet fab genoeg voor de roze. (kitty)



    ik vind roze bij iPhone 5S het mooiste maar ik weet niet welke jij gaat nemen #maarjijbentfabgenoegvooralles


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goud schreef:
    (...)


    ik vind roze bij iPhone 5S het mooiste maar ik weet niet welke jij gaat nemen #maarjijbentfabgenoegvooralles


    De 6 of 6s. Ik heb nu de iPhone 5s namelijk and I want an upgrade hehe. Maar ja kleur struggles. #omgdankjewel


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oh God, please just stay away.


    What, kinderen moeten al in groep 4 verplicht gebruik maken van een powerpoint voor een spreekbeurt of boekverslag....????
    En mn buurvrouw snapt er erg weinig van, dus mag ik het oplossen voor haar kids, yaay.


    Stenenlikker

    Hahaha, mijn tante komt zo eten en dat gaat echt bonje worden als ze haar bek ook maar één keer open trekt naar mij. Ik zal haar eens even flink de waarheid vertellen en het kan me geen ene flikker schelen.

    Pizzaaaaaa.


    The truth is out there.

    Me: omg yes, weer een kilo afgevallen
    Mam: en vanavond eten we friet.
    Me: ... maar....


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Er zit meer vet dan vlees op dit stuk vlees.

    "Dag juf!"
    *kinderen zwaaien bij het hek en kijken hoe je wegrijdt*

    Zo lief ^^ - ik hou van mijn stage

    [ bericht aangepast op 6 april 2017 - 17:37 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Pls, Russ, geef lied :'c


    Caution first, always.

    Oja, ik moet maar geen kleding en eten kopen als ik op mezelf woon, geen internet en tv nemen, geen schoolkosten/zorgkosten betalen en dan 'kan je prima het huurhuis betalen'
    - tante.

    Van welk verdomde geld dan? Want dan krijg ik ook geen stufi.

    [ bericht aangepast op 6 april 2017 - 17:45 ]

    Ik ben benieuwd naar die 14 gevonden boeken die compleet in encrypted geschreven zijn door één persoon. Al geloof ik niet dat de boeken echt de wereld kunnen veranderen als ze decoded zijn, maar wil heel graag weten waar het over gaat.