• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Great. It's going great.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben echt zo gelukkig at the moment (bloos)

    Dear diary

    Awh, waarom zegt hij nu niet dat hij haast niet wakker kan blijven. Nu is ie voor de zoveelste keer in slaap gevallen tijdens het appen. Maar we maken het ook elke nacht weer veel te laat. Oopsie.

    [ bericht aangepast op 6 april 2017 - 1:44 ]

    Lol, wtf man..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom kan mijn vader niet gewoon 1 dag normaal tegen mij doen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ze WETEN dat dat één van mijn favoriete dingen is om te doen maar ze maken me niet wakker omdat ze me "uit wilden laten slapen". wie is hier nou degene die elke verjaardag zo vroeg nodig op wil staan!!!!!! fucking hell ik wilde dat gewoon samen doen maar ze denken alleen aan zichzelf

    nu moet ik tot morgen wachten (((((((-:

    Wanneer je denkt dat de ziekenhuis bezoeken wel een keer over zouden zijn, en dan mag je morgen weer. Ben daar vaste klant joh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik eet al twee weken geen snoep, frisdrank, koekjes, chips of ongezonde tussendoortjes meer en ik kom nog aan. What. The. Fack.


    Zachtjes doen als anderen slapen kan echt niet. Ik ben er zo langzamerhand spuugzat van.

    Jemig.. komen ze nu mee.
    Oke, misschien had ik niet zo laat moeten beginnen met leren want de stress slaat echt toe, maar het feit dat ik ook nog allerlei papieren mis voor de voorbereiding terwijl ik tig keer heb gevraagd aan klasgenoten of ik niet iets gemist had tijdens die lessen en vervolgens te horen kreeg dat ik niets miste maar wel belangrijke papieren achterhouden, dat vind ik gewoon echt zwaar kut.
    En de stress gaat nog een level hoger yes.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    wooow het is een jaar geleden sinds ik een afscheidsbrief schreef en mijn wekker om drie uur 's nachts had gezet om zelfmoord te plegen.
    Ik voel me echt een heel ander persoon dan toen, alles was zo anders.


    i put the fun in funeral

    Ik had één fucking job en dan laat ik mijn studieboek thuis liggen hahahahhahajfbshjeskjcdsbjk

    EN AANTEKENINGEN fuckme

    [ bericht aangepast op 6 april 2017 - 11:12 ]


    Caution first, always.

    Haha, wat is dit? Ik bracht mijn neefje op bed en hij ging gewoon slapen. Terwijl hij de hele dag al zit te huilen omdat hij verkouden is. Misschien moet ik toch maar kinderen krijgen.

    Lol, no fucking way.

    Hoe langer ik erover denk, hoe meer ik denk dat de kapperswinkel me de verkeerde haarkleur heeft verkocht. Ik heb deze kleur altijd, waarom ben ik dan nu ineens een freaking vuurtoren?!?


    The truth is out there.