• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I love these people. c:


    What would Emma do?

    Square schreef:
    inge!!! stuur dat dingdongdamned mailtje nou gewoon je hebt nog aNDERHALVE DAG


    i did the thing. i did the thing dat zeg maar misschien 5% was van wat ik vandaag zou moeten doen

    en nu wil ik me weer een week verstoppen, graag!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil niet meheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En wat heb ik gedaan? In bed gelegen tot 2 uur. Ik moet echt eens wat gaan doen met mijn leven. Maar main point is dat ik eigenlijk niet wil leven. Ik wil al die verantwoordelijkheden niet. Ik wil niet keer op keer erop geworden gewezen dat ik een grote mislukking ben. Dat ik het niet zal maken in deze wereld. Ik ben een grote failure. Stupid me.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zojuist een 2.3 ontvangen voor mijn tentamen. Godverdomme.


    Roanoke schreef:
    Zojuist een 2.3 ontvangen voor mijn tentamen. Godverdomme.


    I feel you.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Doei stufi. Hallo 40 k euro schuld.

    Nee kidding, het komt vast wel goed.

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 15:35 ]

    It's one two of those days.

    ____

    Het doet pijn om je crush over haar vriendin horen te praten, maar aan de andere kant ben ik zo blij voor haar dat ze gelukkig is.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Iemand die weet hoe je zo'n sushi driehoek ding van de AH to go fatsoenlijk open maakt? Ik snap er nog steeds niks van.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik zou me best aan willen melden als proefpersoon voor dingen, zolang ze maar niets gaan doen wat ik niet wil xd

    Ik bedoel, 6 dagen in een kliniek en dan even 2300 euro op de kop tikken vind ik niet mis. Kan het goed gebruiken.

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 15:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben bang om in dat gat te vallen. Om weer helemaal naar beneden te kukelen en de kleine stukjes van mijzelf langzaam bij elkaar moet rapen om er weer bovenop te komen....Ik wil niet weer vallen, het ging net zo goed

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 16:15 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Mensen die in een drukke bus op de buitenste stoelen gaan zitten en niet opkijken als je vraagt of je naast ze mag zitten.

    Wanneer je een chat opent met je zorgverzekering maar die lullo niet reageert.

    En het moment dat je dit verstuurd, reageert 'ie.

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 16:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeh: Een hulphond kan voor 100% vergoedt worden uit de basis verzekering. We hebben 3 soorten. Een ADL hond, een signaalhond en een blinde geleide hond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is that fair?
    I don't care


    Deep inside, I've never felt alive