• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben dat YouTube account eeuwig dankbaar voor het uploaden van Ed's concert van maandag.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Goeieavond dames en heren! Het is weer zo ver: een nieuwe aflevering van 'Koken met Elise.'
    Zal zij het nu eindelijk voor elkaar krijgen om een simpele pannenkoek te bakken zonder dat de keuken explodeert? We zullen het zien!

    nee joking, ik wil echt graag dingen leren maken zodat ik mn vriend kan verrassen ook al is dit maar een simpele pannenkoek maar ik ben zo fucking useless in de keuken omg


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik trek het niet meer, dit leven. Niet op deze manier.
    Elke dag in angst leven, niet kunnen eten, altijd moe zijn, bang zijn voor de toekomst...

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 17:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik alsjeblieft mijn kamergenoot haar neus er af hakken? Misschien stopt ze dan eens met dat 24/7 neus snuiven. Snuit gewoon je neus, ugh, Zoveel moeite is dat nou ook weer niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Update 1: was uit school naar de supermarkt gerend om melk te halen. Zusje heeft kennelijk 1 liter pak melk leeg gedronken in de tussentijd. Kan nu weer terug.
    Update 2: heb de melk. Let the magic begin

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 18:12 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    No. No. You are not allowed to crush on people.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Shouldn't have said yes. Should NOT have said yes.


    She's imperfect but she tries

    Sorry hoor dat mijn oog en daardoor mijn ziekenhuisafspraken haar schema in de weg liggen..
    Weetje wat, ik ga wel lekker met de bus.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik hou van mijn beste vriendin.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Update 3: krijg de dop niet van de mix. Abort mission
    Update 4: wanneer u de dop eindelijk los heeft, de melk erbij giet en begint met schudden, check dan altijd of u de FCKING DOP WEER TERUG EROP HEEFT GEDAAN <^]%|>£|¥,+?,$ aaaaaahhgr!!!

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 18:20 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    eindelijk een ouder met een rijbewijs (:

    Ciri schreef:
    Update 3: krijg de dop niet van de mix. Abort mission
    Update 4: wanneer u de dop eindelijk los heeft, de melk erbij giet en begint met schudden, check dan altijd of u de FCKING DOP WEER TERUG EROP HEEFT GEDAAN <^]%|>£|¥,+?,$ aaaaaahhgr!!!

    Wat, hahahaha ik ga stuk hier
    Jij gaat dus niet koken in de meivakantie xDxD

    wish i looked ok without make-up


    i put the fun in funeral

    @meisjewatnaastmeopdeloopbandeenboekleest, you are a smart fucking woman. I like you.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    En nu ben ik weer van gedachte veranderd. Fantastisch echt. Dit. Is. Fantastisch.


    The truth is out there.