• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aubade schreef:
    (...)

    ohh goede leef *O*


    def!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het is zo leuk om model te staan voor m'n zusje. Vijf prachtige kapsels geprobeerd.


    •

    Aubade schreef:
    (...)

    ja ja ja ja ja ja ja

    ja

    AAH THIS FEELS SO GOOD
    I love this revival already
    Omfg


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ter Apel nu op tv op Zembla. Ben benieuwd.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    *nerveus gelach* hoe durfde ik aan mijn autisme te twijfelen als ik niet eens kan tegen een last-minute verandering die beter is voor mij? lol. hoe zielig. fml.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wees trots op me, NaNo website


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I. Fucking. Hate. Myself.
    I can't bear this any longer. I can't.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zou ik nu dan toch wel een depressie te pakken hebben? Ik ga maar eens met mijn psycholoog praten, want alle symptomen die ik lees + verhalen van mensen met depressie , komen zo bekend voor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik weet dat het met mn leeftijd en gewicht niet goed is om zoveel (zware/straffe) pillen te slikken
    maar ik heb zoveel pijn ohgod

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 23:32 ]


    Heaven is a place that we all have

    I like him even more now :3

    Mensen met een eetstoornis zouden jaloers zijn op mij, hoe snel ik af val. Ik ben juist jaloers op mensen die normale poties kunnen eten en niet na 1 hap al misselijk zijn en (als het tegenzit) alles er na een paar uur weer ongewild uitgooien.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    i just want to die
    ik kan het niet meer
    ik wil dit niet meer


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    zo van die schijnheilige mensen die beweren 'het druk te hebben/geen tijd te hebben' maar wel nieuwe dingen starten/met anderen afspreken???

    letterlijk ik had gevraagd om te blijven slapen want again ik ben een hele week thuis en je zei letterlijk ja en toen een week later nee want 'druk druk druk' want taken nederlands van trimester 1 maken (whatthefuck zelfs, we zijn nu trimester 3, lol en jij wilt geneeskunde doen succes met alles te combineren als je in het secundaire al achter loopt :'))
    en dan zie ik op je story dat je doodleuk met iemand anders afspreekt op de dag dat ik dat aan jou eerst vroeg

    va t'faire foutre echt


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Fuuuck beste concert ooit.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    M'n vriend heeft me de meest motiverende peptalk ooit gegeven vanmiddag om door te gaan met schrijven, maar het.lukt.gewoon.niet.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"