• ★ MELROSE HIGH ★




    STORY
    Melrose High is een middelbare school zoals geen ander. Onder de leerlingen spelen er veel zaken die bij het puberleven horen. De één streeft naar populariteit, de ander naar de beste cijfers. Er lopen werkelijk alle soorten leerlingen rond, van de cheerleaders tot de gevreesde drugdealers. De dienst wordt uitgemaakt door de succesvolle atleten van de school, zij bepalen de norm. Bezwijk jij onder de druk van medestudenten of weet jij je eigen weg te gaan op deze hectische school?


    MELROSE HIGH
    Stad: Melrose (fictief) | Omschrijving komt nog
    Staat: California
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: geel en groen
    Sportteams:
    Football: The Wolves. De jongens moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Cheerleaders: The Vipers. De meisjes moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, honkbal en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, schaakclub


    ROLLEN
    Naam • Grade • User • Status • Pagina
    Naam:
    Leeftijd:
    Grade:
    Status:
    Innerlijk: Graag meer dan alleen steekwoorden
    Uiterlijk: Probeer om geen dertigjarigen te gebruiken voor het uiterlijk van een zestienjarige
    Geschiedenis:
    Relaties: Geen toekomstige liefdesrelaties afspreken, vriendje en vriendinnetje mag wel zolang je maar geen ORPG gaat spelen
    Extra: Hobby's, clubs/sportteams, likes, dislikes etc.

    Mannen VOL
    — Isaiah Da Costa • Junior • Yugen • Wallflower • Diego Barrueco • 1.08
    — Caleb Montana • Senior • Horvath • Drugsdealer • Daniel Bederov • 1.05
    — Gus Charles Kingsley • Senior • Ziegler • Quarterback • Tim Borrmann • 1.07
    — Cristiano Ignazio Barone • Senior • Desierto • Badboy • Zayn Malik • 1.02
    — James Archibald MacTavish • Junior • PeterMaximoff • Weirdo • 1.11
    — Dallas Corey Eathons • Senior • Jughead • The athletic guy • Joe Collier • 1.11
    — Owen Cameron Green • Grade • Griffel • Geek • 1.11
    — Luke Isaac Hughes • Senior • Wemel • Rebel • 1.10
    — Osckar Chambers • Senior • Perrfect • Vreemde vogel • Olly Alexander • 1.10
    — Vincenzo Santino Alesi • Senior • Zelda • Jock • Stephen James • 1.10
    — Michael Gabriel Sherman • Senior • Griffel • Status • 1.11
    — Jeremiah Bodhi Geauxinue • Senior • Greenlight22 • Pitcher • Lucky Blue Smith • 1.10
    Vrouwen VOL
    — Kamryn Montgomery • Junior • Ziegler • The new girl • 1.11
    — Cassie Da Costa • Junior • Desierto • Cheerleader captain • 1.09
    — Stacey Sara Hale • Junior • Sunrises • Cheerleader • Baskin Champion • 1.10
    — Juniper Lia Ahearne • Senior • Marlow • Rebel • Faceclaim • 1.11
    — Roxy Sayen Pierce • Senior • Dougal • Bitch • Kimmy Schram • 1.06
    — Ayden Reynolds • Senior • McCrory • Gangbitch • 1.07
    — Aliz Nicola Harrington • Senior • Brinvi • Status • Taylor Hill • 1.10
    — Jacinta Isabelle Fray • Senior • Faolan • Dancer • 1.07
    — Libby McKenna • Senior • Ameliorate • Hippie • 1.11
    — Charlie Kate Green • Senior • Wemel • Punker • 1.11
    — Sofia Maria Edwards • Senior • Zelda • Rapper • 1.11


    REGELS
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Maximaal drie personages per persoon met verschillende geslachten en statussen
    — Geen perfecte personages
    — Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven
    — Bespreek relaties en overige zaken in de praattopics
    — Heb je een vragen? Stel ze gerust
    — Have fun!

    Let op! Op dit moment geldt er de 4 post regel. Dat wil zeggen dat je minstens 4 posten wacht nadat jezelf gepost hebt, alvorens je weer een post mag plaatsen. Dit om te voorkomen dat de RPG bij de start al meteen in een sneltreinvaart schiet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    is deze rpg nog join-able??


    Little do you know

    Is er al gereageert door Owen of Ayden?


    Bowties were never Cooler

    Don't let it dieeeeee. D:


    That is a perfect copy of reality.

    Als het goed is wacht ik op Yu, met Charlie.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Iemand voor Juni straks?


    That is a perfect copy of reality.

    Willen we eigenlijk Caleb ook vervangen oid? Niet lullig bedoeld tegenover Mirte, maar Caleb speelde een beste grote rol voor meerdere personages, dus we kunnen lastig doen alsof hij nooit bestaat heeft :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik post asap met Charlie en Kyra! Zit nu alleen op een plek zonder bereik en beperkte wifi


    I just caught the wave in your eyes

    Ravenpuff schreef:
    Willen we eigenlijk Caleb ook vervangen oid? Niet lullig bedoeld tegenover Mirte, maar Caleb speelde een beste grote rol voor meerdere personages, dus we kunnen lastig doen alsof hij nooit bestaat heeft :')


    Hoe zou je dat dan willen doen? Met geheel nieuwe personage of..?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ravenpuff schreef:
    Willen we eigenlijk Caleb ook vervangen oid? Niet lullig bedoeld tegenover Mirte, maar Caleb speelde een beste grote rol voor meerdere personages, dus we kunnen lastig doen alsof hij nooit bestaat heeft :')


    Persoonlijk vind ik het nogal lullig dat Caleb een 'grote' rol speelde. Het is een rpg iedereen heeft een meerderwaardige rol


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik bedoelde enkel dat hij met best wel wat mensen een goede en hechte band had, dus groot in die trant :')

    En idk really Jennifer, maar van meerdere mensen zouden veel posts tor nu toe nutteloos zijn als Caleb er nooir geweest is. I mean, zonder Caleb waren Dallas en Vince bv niet in een gevecht beland. Ik denk dat hethet handigst als het gewoom een NPC wordt?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hallo peeps —
    Ik hoorde dat er wat onduidelijkheid was rondom Caleb na mijn vertrek van Q., vandaar een korte terugkomst hier voor wat opheldering.
    Ik zou liever niet hebben dat Caleb een NPC wordt in de RPG. Ik heb hem in twee RPG's gebruikt en mijn personages zijn toch echt wel mijn kindjes (dat zullen veel van jullie begrijpen). Vandaar dat ik liever niet heb dat eventuele acties van hem in de toekomst bestuurd worden door een ander dan ikzelf.

    Als oplossing heb ik daarom het volgende in kaart gezet voor Caleb: op het moment dat Caleb en Roxy alleen waren, zette Caleb zijn telefoon weer aan omdat hij toch benieuwd was naar de reactie van Aliz. Echter, werd zijn telefoon overspoeld door sms'jes en voicemails van zijn vader — zijn moeder heeft een hartinfarct gehad en zijn vader had een ticket geregeld op de eerste vlucht richting Tokyo. Caleb is halsoverkop vertrokken en heeft alleen Dallas en Vince een bericht gestuurd. Dat richting Dallas was gedetailleerd (wat er was gebeurd en dat Caleb voor onbepaalde tijd weg zou zijn). Dat richting Vince was vaag (dat Caleb weg moest naar zijn ouders vanwege 'problemen', meer niet). Caleb heeft Roxy wat vaags toe gemompeld en heeft vervolgens het feestje verlaten.

    Hopelijk hebben jullie hier respect voor. Het spijt me voor eventuele verwarring. Mochten er vragen zijn, enkelen van jullie hebben mijn mobiele nummer. Ik plaats mijn Q. account weer op inactief.

    Edit: code vergeten te sluiten.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 19:44 ]


    Poor Luke, krijgt niet eens een berichtje van zijn beste vriend. :"D


    That is a perfect copy of reality.

    ^ my thoughts, haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oké peeps — dit is de laatste keer, haha. Gisterenavond was ik aan het schrijven met Caleb (jaja, ik ben dan wel van Q. gegaan maar ik schrijf nog steeds) en toen bedacht ik mezelf dat hij veel meer personen zou berichten over het nieuws (helemaal nu hij halverwege dronken en stoned is). Dus hierbij een korte aanvulling in de vorm van SMS'jes/whats'appjes:

    >> Aliz
    Word naar Tokyo gehaald door m'n ouders. Weet niet voor hoe lang. Ik meld me zelf af voor de SAT's.

    >> Dallas
    Dall — m'n ma heeft een hartinfarct gehad. Still alive, maar in slechte conditie. Ik word naar Tokyo gehaald door m'n vader — weet niet voor hoe lang. Don't tell. Niemand. Understand? Ik houd je op de hoogte.

    >> Kyra
    Word naar Tokyo gehaald door m'n ouders. Weet niet voor hoe lang. Problemen met m'n moeder — niets ernstigs. LY.

    >> Luke
    Word naar Tokyo gehaald door m'n ouders. Weet niet voor hoe lang. Sorry dat ik flipte over A. stuff. Ik weet dat je niets zou doen.

    >> Roxy
    Knijp er tussenuit voor 'n tijd — stay sexy.

    >> Vince
    Word naar Tokyo gehaald door m'n ouders. Weet niet voor hoe lang. Stuff ligt onder de planken in de rechtse hoek van m'n kamer — it's yours. Keep you posted.

    Verder is Caleb niet zo van het 'iedereen op de hoogte houden'. Af en toe zal hij Dallas een update sturen over zijn moeder (als Saartje dat in haar post wil verwerken, kan ze dat aan mij vragen via whats'app). Reageren zal hij dus ook niet op berichtjes, of je moet het aan mij vragen via whats'app.

    Peace out. <3


    Dus, iemand voor Roxy? :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.