• Hey allemaal
    Zojuist (ongeveer de afgelopen twee weken) heb ik besloten dat ik stop met Q. Of nou ja voor een gedeelte.
    Deze maand zullen jullie me sowieso niet echt meer zien. Ik ben namelijk de laatste tijd echt verslaafd hieraan geraakt en dat begint steeds erger te worden. Ook wil ik mij het liefst richten op het geen wat ik het allerliefst doe, muziek maken en hockeyen. Ik vind het echt heel leuk hier en eigenlijk wil ik geen van jullie allen kwijt alleen dit wordt me echt een beetje te veel. Ook heb ik wat privé redenen die ik hier liever niet zo vertel.
    Ik ga mijn account niet inactiveren en ik stop ook niet volledig hiermee alleen wel groten deels. Sowieso wil ik nog een keer een wedstrijd organiseren met Delphie/Dolfijn. Maar dat moet heel even wachten (sorry daarvoor). Oh en natuurlijk blijf ik er altijd voor mijn vrienden hier, maar ik wil gewoon meer aan mijn echte leven en minder aan digitale dingen besteden.
    Ik hoop dat jullie dit begrijpen.

    Liefs,
    Elisabeth (oftewel Lilly).

    Ik vind het ontzettend jammer hoeveel mensen er opeens vertrekken, al begrijp ik het allemaal wel. Hopelijk tot snel!


    16 - 09 - '17

    Wat jammer, maar ik snap het wel, wel veel plezier in het echte leven, ik ga je missen zolang je weg bent!


    obsessive rage

    xSunshineee schreef:
    Ik vind het ontzettend jammer hoeveel mensen er opeens vertrekken, al begrijp ik het allemaal wel. Hopelijk tot snel!

    xSunshineee schreef:
    Ik vind het ontzettend jammer hoeveel mensen er opeens vertrekken, al begrijp ik het allemaal wel. Hopelijk tot snel!


    Ja, dit vind ik ook ontzettend jammer. Het is net alsof ineens iedereen vertrekt.
    Nja, daar kun jij niets aan doen. Dus hopelijk tot gauw.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga je echt missen, hopelijk zien we je weer!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik ga je missen! Ik hoop dat je snel weer terug komt, of gelukkig bent zonder Q.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wat gebeurt er toch, zoveel mensen die ineens weg gaan :( hopelijk zien we je dan weer terug!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    xSunshineee schreef:
    Ik vind het ontzettend jammer hoeveel mensen er opeens vertrekken, al begrijp ik het allemaal wel. Hopelijk tot snel!

    Ja dit. Lillyyy, ik ga je missen <3
    En duh, die wedstrijd doen we nog gewoon. :Y)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Maar... N'awh Lilly, ik ga je missen ;-; Je bent altijd dé vrolijke wervelwind in mijn Q wereld.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner