• De wereld is zo groot en er valt zo veel te leren. Het is belangrijk om te weten dat er ook een heleboel niet te leren valt. Omdat het nutteloos is.


    De titel is er al een :Y) De rekensom: 111.111.111 x 111.111.111 = 12.345.678.987.654.321.
    Het is best useless om te weten, maar toch een feitje.

    Dus, hebben jullie nog nutteloze feitjes?


    Tijd voor koffie.

    Oh, nog eentje - mint is giftig voor een heleboel dieren, maar ook een beetje voor ons, mensen. Dat prikkende gevoel dat je krijgt als je een heel sterk mintsnoepje eet is hier het gevolg van.

    En ananas is natuurlijk vleesetend.


    Tijd voor koffie.

    Haha, dat is best leuk, though. :Y) Op dit moment niet echt, maar ik zal er nog even over nadenken. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    WAUW


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb mijn tong vandaag zo hard verbrand dat ik niks meer proef... :/

    Oké, dat is té nutteloos.

    1. Wanneer je dit ziet:


    Zie je je eigen witte bloedcellen.
    2. Adolf Hitler kwam uit Oostenrijk. Braunau am Inn, om precies te zijn.
    3. De hersenen op zich voelen geen pijn.
    4. Trailers (van films) werden oorspronkelijk na de film getoond. Vandaar de naam 'trailers'.

    Hahahaa die kende ik niet! Ik wist vroeger wel hoe je 7083170 (Oliebol ondersteboven) kon uitrekenen en Heleboel. Dat was iets met 123 x 456 x 789 + nogietsnogietsnogiets.

    Oh. En koeienkaas is geel doordat koeien ebpaalde kleurstoffen in gras niet omzetten. Buffels en schapen doen dat wel, daarom is hun kaas wel wit, net zoals de melk. Heb ik van de week geleerd :Y)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Koeien kunnen beste vrienden hebben ^^


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik weet niets, maar ik wil een mt (:

    Maester schreef:
    Hahahaa die kende ik niet! Ik wist vroeger wel hoe je 7083170 (Oliebol ondersteboven) kon uitrekenen en Heleboel. Dat was iets met 123 x 456 x 789 + nogietsnogietsnogiets.

    Oh. En koeienkaas is geel doordat koeien ebpaalde kleurstoffen in gras niet omzetten. Buffels en schapen doen dat wel, daarom is hun kaas wel wit, net zoals de melk. Heb ik van de week geleerd :Y)


    de melk van een koe is toch ook gewoon wit? :'D heeft dat niet te maken met het stremsel/leb bij de kaasproductie?

    muggen kunnen dronken worden :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    GEWELDIG al die "Nutteloze weetjes", ik leer aandachtig !! (okay, dat was ook nutteloos) xD


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!


    muggen kunnen dronken worden :Y)

    @ Duckling : echt waar ?? ga ik is een keer uittesten :Y)
    *kom maar muggetjes, kom maar bij mij, ik heb heel lekker zoet bloed* (wbw)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Alleen vrouwelijke muggen steken


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Duckling schreef:
    (...)

    de melk van een koe is toch ook gewoon wit? :'D heeft dat niet te maken met het stremsel/leb bij de kaasproductie?

    muggen kunnen dronken worden :Y)


    Nou ja, waarom is geiteknaas dan wit en schapenkaas ook? Komt volgens mij door stofjes in hun maag, die geiten en schapen niet hebben, ook al eten ze hetzelfde.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    707 + 707 = 1414 (LOL + LOL = hihi) als je de rekenmachine omdraait


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    5318008 op de rekenmachine omgekeerd is Boobies :Y)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    376006 omgekeerd is google :Y)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis