• De wereld is zo groot en er valt zo veel te leren. Het is belangrijk om te weten dat er ook een heleboel niet te leren valt. Omdat het nutteloos is.


    De titel is er al een :Y) De rekensom: 111.111.111 x 111.111.111 = 12.345.678.987.654.321.
    Het is best useless om te weten, maar toch een feitje.

    Dus, hebben jullie nog nutteloze feitjes?


    Tijd voor koffie.

    Maester schreef:
    (...)

    Nou ja, waarom is geiteknaas dan wit en schapenkaas ook? Komt volgens mij door stofjes in hun maag, die geiten en schapen niet hebben, ook al eten ze hetzelfde.


    maar koeienmelk is ook wit?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Duckling schreef:
    (...)

    maar koeienmelk is ook wit?


    De melk wel, ja.
    Vind het in ieder geval interessant dat die dieren met hetzelfde dieet en kleur melk een andere kleur kaas maken. Of ze doen het expres, om zich te onderscheiden ^^

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 21:43 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Maester schreef:
    (...)

    De melk wel, ja.
    Vind het in ieder geval interessant dat die dieren met hetzelfde dieet en kleur melk een andere kleur kaas maken. Of ze doen het expres, om zich te onderscheiden ^^


    maar dan is de 'kleuractivatie' (de gele kleur) van koeienkaas toch een extra reactie op het stremmen?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nutteloos feitje maar het is maar dat je het weet:
    - Internet snelheid bestaat niet. Internet heeft altijd precies dezelfde snelheid. De bandbreedte bepaald hoe "snel" je internet gaat :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wheatley schreef:
    Nutteloos feitje maar het is maar dat je het weet:
    - Internet snelheid bestaat niet. Internet heeft altijd precies dezelfde snelheid. De bandbreedte bepaald hoe "snel" je internet gaat :Y)


    ping toch?

    Een baby/peuter/whatever call it want you want kan springen (dus lopen, maar letterlijk hollen, niet stappen) vanaf wanneer de schedel helemaal vast is. Een baby wordt namelijk geboren met een 'gat' in de schedel, een soort schuifsysteem zodat het vlotter uit de buik kan komen van de moeder. (het hoofdje versmalt dus door de schedel in elkaar te laten schuiven en groeit daarna weer vast. Dit proces is klaar vanaf wanneer de baby dus kan springen!)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Duckling schreef:
    (...)

    ping toch?

    Een baby/peuter/whatever call it want you want kan springen (dus lopen, maar letterlijk hollen, niet stappen) vanaf wanneer de schedel helemaal vast is. Een baby wordt namelijk geboren met een 'gat' in de schedel, een soort schuifsysteem zodat het vlotter uit de buik kan komen van de moeder. (het hoofdje versmalt dus door de schedel in elkaar te laten schuiven en groeit daarna weer vast. Dit proces is klaar vanaf wanneer de baby dus kan springen!)


    Nee, ping is zeg maar het pakketje wat je verstuurd tussen computers. Bandbreedte kan je zien als een snelweg. Wanneer de postbode met je pakketje in de file staat, doet hij er lang over. Open je op de snelweg een tweede baan, dan kan er meer verkeer gaan rijden. De weg en het pakketje blijven hetzelfde, maar door die tweede baan zal het alsnog sneller gaan.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wheatley schreef:
    (...)

    Nee, ping is zeg maar het pakketje wat je verstuurd tussen computers. Bandbreedte kan je zien als een snelweg. Wanneer de postbode met je pakketje in de file staat, doet hij er lang over. Open je op de snelweg een tweede baan, dan kan er meer verkeer gaan rijden. De weg en het pakketje blijven hetzelfde, maar door die tweede baan zal het alsnog sneller gaan.

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 23:40 ]


    Tijd voor koffie.

    Sorry, ik heb ooit heel veel feitjes geleerd bij Datacom en niemand wil ooit naar me luisteren als ik over ICT dingen begin :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wheatley schreef:
    Sorry, ik heb ooit heel veel feitjes geleerd bij Datacom en niemand wil ooit naar me luisteren als ik over ICT dingen begin :')


    Dit topic is er voor alle ICT dingen/datacom dingen <3

    Overigens stopte de destijds enorm succesvolle (zeg maar, super bekend, super groot in Nederland) band Doe Maar ermee omdat ze tienermeisjes als publiek trokken en dat was niet de doelgroep die ze hadden gewild. Dus stopten ze all together.


    Tijd voor koffie.

    Wheatley schreef:
    (...)

    Nee, ping is zeg maar het pakketje wat je verstuurd tussen computers. Bandbreedte kan je zien als een snelweg. Wanneer de postbode met je pakketje in de file staat, doet hij er lang over. Open je op de snelweg een tweede baan, dan kan er meer verkeer gaan rijden. De weg en het pakketje blijven hetzelfde, maar door die tweede baan zal het alsnog sneller gaan.


    WAT ZITTEN DIE MENSEN OP DIE ONLINE MULTIPLAYERGAME DAN TE BLUFFEN OVER PING

    nee hahaha dit wist ik nog niet
    volgende keer dat ik ga zeuren over het internet 'STOMME BANDBREEDTE TOCH'

    eigenlijk, dan zijn al die 4G firma's die in hun reclamespots zeggen dat ze 'nog een hogere draadloze internetsnelheid hebben' leugenaars :Y) Hun bandbreedte is gewoon breder :'D (wat uiteindelijk wel zorgt voor een vlotter internetgebruik but sssht)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ^ BLUFFENDE MENSEN OVER HUN PING MOET JE NOOIT VERTROUWEN
    Nee, ze hebben gedeeltelijk een punt. Een hoge ping is een waardeloze internetverbinding en een lage is snel, maar het is niet de snelheid ^^

    / Nog een nutteloos feitje: het is verboden om in Australië een roze broek te dragen na de zondagmiddag. Don't ask me why.

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 23:50 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wheatley schreef:
    ^ BLUFFENDE MENSEN OVER HUN PING MOET JE NOOIT VERTROUWEN
    Nee, ze hebben gedeeltelijk een punt. Een hoge ping is een waardeloze internetverbinding en een lage is snel, maar het is niet de snelheid ^^

    / Nog een nutteloos feitje: het is verboden om in Australië een roze broek te dragen na de zondagmiddag. Don't ask me why.


    OMG IK HAD ER OOK NOG OVER ZO VAN DIE RARE REGELS geleerd tijdens nederlands dont ask me why MAAR IK BEN HET GROTENDEELS VERGETEN


    ander weetje: elke vorm van prostitutie is verboden in Amerika, buiten in één staat EN NU BEN IK VERDOMME TOCH WEL DE STAAT VERGETEN AHAHA

    edit: nevada, daar mogen bordelen wel

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 23:56 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Duckling schreef:
    (...)

    OMG IK HAD ER OOK NOG OVER ZO VAN DIE RARE REGELS geleerd tijdens nederlands dont ask me why MAAR IK BEN HET GROTENDEELS VERGETEN


    ander weetje: elke vorm van prostitutie is verboden in Amerika, buiten in één staat EN NU BEN IK VERDOMME TOCH WEL DE STAAT VERGETEN AHAHA


    NEVADA


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    (...)

    NEVADA


    YAASS IK ZOCHT HET NET OP

    #ditweetikdoorjeroenmeus


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hée, die prostitutie wet gaat Amerikanen niet zo goed af :')

    Je hebt ook een wet in Amerika die voorschrijft dat je maar in 1 standje seks mag hebben en een andere waarbij de moeder tijdens de eerste keer in de kamer getuige moet zijn.

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 23:59 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"