• De wereld is zo groot en er valt zo veel te leren. Het is belangrijk om te weten dat er ook een heleboel niet te leren valt. Omdat het nutteloos is.


    De titel is er al een :Y) De rekensom: 111.111.111 x 111.111.111 = 12.345.678.987.654.321.
    Het is best useless om te weten, maar toch een feitje.

    Dus, hebben jullie nog nutteloze feitjes?


    Tijd voor koffie.

    Duckling schreef:
    (...)

    YAASS IK ZOCHT HET NET OP

    #ditweetikdoorjeroenmeus


    #ditweetikdoorgoogle
    #ikwistnevadaechtnietuitmijnhoofdeigenlijk
    #zoslimbenikniet

    Wheatley schreef:
    Hée, die prostitutie wet gaat Amerikanen niet zo goed af :')

    Je hebt ook een wet in Amerika die voorschrijft dat je maar in 1 standje seks mag hebben en een andere waarbij de moeder tijdens de eerste keer in de kamer getuige moet zijn.


    Ohohoh I need to tell my mom this. Zal ze leuk vinden - mag het ook met terugwerkende kracht?

    voordeduidelijkheid:ditiseengrapje

    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 0:03 ]


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    (...)

    Ohohoh I need to tell my mom this. Zal ze leuk vinden - werkt het ook met terugwerkende kracht?


    AHAHAHA omg al die random facts


    ik heb een heel boekje thuis liggen met vreemde facts
    ik zal het eens doorlezen en de hoogtepunten posten
    for now gewoon nog deze

    In Londen is er welgeteld één park/plein /idk call it what you want AH GOD IK BEN DE NAAM VERGETEN waar de tuinwerkers verboden zijn bloemen te planten in de bedden of bloemen te onderhouden. hierdoor groeien er bloemetjes zoals madeliefjes etc. in het wild (je mag deze dus wél plukken).

    dit verbod is er gekomen nadat queen IDK WHO Elizabeth denk ik ontdekt had dat haar man bloemen van dat plein had geplukt maar aan een andere vrouw had gegeven
    de queen was zo jaloers dat ze dit pleintje 'vervloekte' met dit verbod :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Duckling schreef:
    (...)

    AHAHAHA omg al die random facts


    ik heb een heel boekje thuis liggen met vreemde facts
    ik zal het eens doorlezen en de hoogtepunten posten
    for now gewoon nog deze

    In Londen is er welgeteld één park/plein /idk call it what you want AH GOD IK BEN DE NAAM VERGETEN waar de tuinwerkers verboden zijn bloemen te planten in de bedden of bloemen te onderhouden. hierdoor groeien er bloemetjes zoals madeliefjes etc. in het wild (je mag deze dus wél plukken).

    dit verbod is er gekomen nadat queen IDK WHO Elizabeth denk ik ontdekt had dat haar man bloemen van dat plein had geplukt maar aan een andere vrouw had gegeven
    de queen was zo jaloers dat ze dit pleintje 'vervloekte' met dit verbod :Y)


    Sounds like something I would do if I was a queen.

    "queen IDK WHO Elizabeth"

    Hahahahaha


    Je kunt niet inademen en praten tegelijkertijd.

    Sowieso heb je dit geprobeerd.


    Tijd voor koffie.

    Dat van die bloemen kan ook echt alleen maar van een vrouw komen, wat de hell :')

    Jammer schreef:
    (...)


    Je kunt niet inademen en praten tegelijkertijd.

    Sowieso heb je dit geprobeerd.


    I was all like: 'WATCH ME' maar nope :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wheatley schreef:
    Dat van die bloemen kan ook echt alleen maar van een vrouw komen, wat de hell :')

    (...)

    I was all like: 'WATCH ME' maar nope :c


    Dat dacht ik dus ook. Het was een grote, bittere teleurstelling.


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    Oh, nog eentje - mint is giftig voor een heleboel dieren, maar ook een beetje voor ons, mensen. Dat prikkende gevoel dat je krijgt als je een heel sterk mintsnoepje eet is hier het gevolg van.

    En ananas is natuurlijk vleesetend.

    Alles is giftig, het ligt gewoon aan de dosering.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dalgliesh schreef:
    (...)
    Alles is giftig, het ligt gewoon aan de dosering.


    True, maar sommige dingen vallen je lichaam actiever aan dan andere dingen. :Y)


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    (...)

    True, maar sommige dingen vallen je lichaam actiever aan dan andere dingen. :Y)

    Dosering is ook aantal gram stof per kilo lichaamsgewicht. Wij zijn bijvoorbeeld veel groter dan een gemiddelde kat, wat betekent dat wij normaal gezien meer kunnen hebben qua giftige shit. En die dosering geldt voor elke stof weer anders (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Dalgliesh schreef:
    (...)
    Dosering is ook aantal gram stof per kilo lichaamsgewicht. Wij zijn bijvoorbeeld veel groter dan een gemiddelde kat, wat betekent dat wij normaal gezien meer kunnen hebben qua giftige shit. En die dosering geldt voor elke stof weer anders (:


    JE KAN DOODGAAN VAN (TE VEEL) WATER DRINKEN

    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 6:32 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Je hart staat een seconde stil als je niest


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    OOOOOH NOG ÉÉN, WACHT
    In de Amerikaanse staat Arkansas is het verboden de naam Arkansas verkeerd uit te spreken (tip: je spreekt het uit zoals het er staat zonder de -s achteraan). :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    †      In 1986 was er een bierdrinkende geit gekozen voor burgemeester van een klein stadje in Texas.
    †      Met behulp van software voor gezichtsherkenning, een luchthavens automaat verstrekt gratis koffie voor iedereen die gaapte.
    †      Tweelingen hebben op zeer jonge leeftijd, het potentieel om hun eigen taal te ontwikkelen die ze alleen gebruiken om te communiceren met elkaar.
    †      Er is een miersoort, de Malaysian exploding ant, dat zichzelf kan vernietigen en exploderen om de vijand neer te halen.
    †      De term 'Abracadabra' komt van de Aramaic phrase meaning 'I create as I speak'. /kwamiktegen, vergeefmewhenwrong
    †      De Poedoe hert is 's werelds kleinste hertensoort. Ze verstoppen in bamboe om weg te komen van roofdieren en ze kunnen tot ong. zo'n 11 kg wegen.



    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 11:55 ]


    † Love? I want to sleep.

    Kokosnoten eisen elk jaar meer dodelijke slachtoffers dan haaien.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    In Frankrijk is het verboden om je varken Napoleon te noemen.

    in Engeland is het verboden om in een bepaald gebouw te sterven (ik denk het paleis of het parlement).

    Als een heel dik persoon de wc op een vliegtuig doortrekt wanneer hij/zij/whatever er nog op zit, kan diens rectum mee naar buiten worden gezogen.

    Mosselen kiezen pas een geslacht wanneer ze gaan paren (ofzoiets)


    Mhm?

    MT


    --