• WELCOME TO
    ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆
    RIVERDALE





    RIVERDALE
    Hoewel Pop’s één van de weinige lichtpuntjes is gelegen in het onbekende Amerikaanse stadje is het zeker niet de enige dat er te zien is. Deze stad kun je zo goed als in 4 opdelen. Zo heb je de Townhall in het Noordelijke centrum van de stad net zoals de dure shoppingstraat, de Roving Eye en de Pembrooke appartementen voor de rijkelui. Ietswat naar het oosten van het Centrum vind je de Riverdale High School en het Carson College waar de meesten na hun highschool gaan om te studeren Evenals the Sherrifstation en de gemiddelde woonwijken.
    Naar het Westen heb je het befaamde Evergreen forest en Sweetwater River en voor wie naar het zuiden trekt is beter gewaarschuwd. Dit is het territorium van de Southside Serpents waar je ook de beruchte Whyte Wyrm bar hebt waar je de meest illigale dingen zult tegenkomen. Dus you better watch out...Niet ver daarvan toe heb je de armere wijken en het trailer park en had je de Twiligh drive in al is deze al een eindje gesloten.


    STORY
    In deze diner serveren we u 24/7 de lekkerste snacks die je je maar kunt bedenken en dat voor een aardig prijsje. Pop’s heeft de beste hamburgers en milkshakes waar je ‘U’ tegen zegt. Met zijn retrolook en nog steeds werkende jukebox word je even terug gebracht naar de jaren 50 en kun je chillen tot s’avonds laat. Echter is niet alles binnen en buiten deze shop rozengeur en maneschijn en dat moet je maar eens vragen aan de locals. Waar ligt Pop’s Chock’lit shoppe zeg je? Wel deze is gelegen in het rustige stadje Riverdale. Niet alles in deze stad kun je legaal noemen, maar voor deze mensen is het hun thuis. Een thuis vol geheimen waarvan de meesten deze ook niet in het daglicht willen brengen.
    In deze rpg willen we het vooral rond pops en zijn klanten houden , die elk hun eigen leventje leiden met hun geheimen. Deze rpg is gebaseerd op de gelijknamige netflix serie, maar speelt zich af voor de eventementen. 2014 om precies te zijn. Hierdoor willen we ook de originele personages of mogelijke connecties met hen niet toelaten in deze rpg. Dit betekend ook Faceclaims.
    Jullie zijn verder vrij en laat jullie creativiteit stromen! Wel willen jullie je eraan herinneren dat je het ook wel realistisch moeten houden. Je personage kan dus niet iemand vermoord hebben of weeskind zijn die op zichzelf leeft etc. We willen jullie dus ook verzoeken niet te extreem te gaan zodat het voor iedereen nog leuk blijft dus als je een ideetje hebt maar weet niet of het mag, vraag het gerust aan ons in Gb! Wij zullen dan ook de geheimen goedkeuren en desnoods afkeuren. Wees origineel and have fun!


    ROLES
    Naam | Leeftijd | status | User | Pagina
    Mannen 6/10
    • Austin Daniel Hill • 24 • Vreemde vogel • Blossems • 1,2
    • Brandon Matthew Parker • 25 • Deputy • GriffeI • 1,2
    • Devin Thómas Sigthorsson • 23 • Jock • Ziegler • 1,2
    • Floyd Ralph Chester • 27 • Golden Boy •PeterMaximoff • 1,3
    • Christian Dean DiAngelo • 27 • een troublemaker• Habiba • 1,4
    • James Baldwin • 25 • Jock • Roanoke • 1,4
    •


    Vrouwen 7/10
    • Rachel Lucia Boyce • 23 • Fotografe • GriffeI • 1,3
    • Reyna Indiana Montero • 21 • status •Habiba • 1,5
    • Willow Dorothea Doyle • 22 • The brains • GreenIight • 1,4
    • [R] Ivana Nora Montrose • 22 • ... • Merodeadores • 1,2
    • Monica Noelle "Mo" Prescott • 23 •Good girl gone slightly bad • Prongsie • 1,2
    • Zelda Raven Jekyll • 23 • status • Psychopaths • 1,4
    • Liliana 'Lily' Alexa Grayz • 21 • status • Arioline• 1,5



    RULES
    • In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    • Je schrijft een post van minimaal 200 woorden.
    • Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    • Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    • Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    • Maximaal twee personages per persoon van verschillende geslachten, persoonlijkheden en statussen.
    • Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    • Wees ook origineel in iemands verhaal. Niet iedereen heeft iets heftigs meegemaakt, er zijn ook kleinere problemen.
    • Alleen Blossems, en GriffeI maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    • 16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    • Sluit niemand buiten.
    • Bespreek relaties en dergelijke zaken in het praattopic.
    • Vragen kunnen altijd gesteld worden aan ons
    THANKS SANNE VOOR DE LAYOUT !




    Start: Het is vrijdagavond 28 april, de meeste zijn gedaan met werken en zijn onderweg naar Pop's, want deze bestaat vandaag al 25 jaar !¨Pop's heeft dan ook zijn trouwste klanten uitgenodigd voor gratis milkshakes en hamburgers en wie wil kan zich amuseren met de karaoke bar!




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Blake Jetty
    Serpent ~ 26 ~ picking up Zelda



    "Je neemt me de woorden uit de mond," stemt Zelda toe met wat ik zei. Er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht en als ik plots een vinger in mijn zei voel rolt er een bulderende lach over mijn lippen. "Als je mij nu dat spel regelt voor mijn verjaardag, dan mag je 'm misschien samen met mij uitproberen – deal?" Daar hoef ik niet eens over na te denken. Ik had dat spel hoe dan ook wel gekocht en aangezien Zelda zowat de enige is waarmee ik game, en met kop en schouders mijn favoriet, kan ik het haar net zo goed cadeau doen. Als ik haar daar een plezier mee kan doen dan doe ik dat maar al te graag. Ik ben namelijk zelf barslecht in het bedenken van leuke of originele cadeau's dus alle tips die ik daarover kan krijgen neem ik met enthousiasme mee.
    "Of we geven 'm aan Pop's, voor zijn jubileum." Opnieuw voel ik mijn wenkbrauwen zakken terwijl vragen bij deze stelling weer door mijn hoofd beginnen spoken. Wat zou Pops in godsnaam met zo'n spel moeten? Hij lijkt me namelijk niet echt het type dat houdt van gamen, met z'n 60's diner zou ik eerder denken dat hij aan de conservatieve kant is. Ik besluit er dit keer niet op in te gaan en lach even, voor ik mijn aandacht terug op Bullet richt.
    Ik schop de staander weg, geef gas en scheur er met plezier vandoor. Hoewel ik elke dag rijd blijft het een bepaalde spanning houden; het geluid van mijn motor, de manier hoe de wind zich om me heen beweegt als ik een bocht neem en hoe Zelda telkens net dat ietsje dichter tegen me aan gedrukt wordt. Het is als een puzzel die pas compleet is met alle stukjes.

    ~

    Als we bij Pop's zijn aangekomen kan ik Bullet nog net tussen twee auto's in parkeren, lang leve een motor; een plekje vinden is een hoop minder gedoe. Ik schop de staander terug op zijn plaats en stap af, waarna ik ook Zelda van het beestje af help.
    "Je beseft toch wel dat ik je straks mee sleep om een beschamend karaoke nummer te zingen he?" grinnik ik met een ondeugende blik. "Ik jaag alle foute mannen bij je weg," voeg ik er aan toe terwijl mijn neus zich uit amusement omhoog krult. Hoewel ik het als een grapje zei, meende ik het ergens wel. Ik zou véél doen om te voorkomen dat Zelda gekwetst wordt. Die dame is gewoon pure goedheid.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.


    Floyd Ralph Chester
    27 || Golden Boy || @ Pop's || Rachel
    Rachel rookte rustig haar peuk, terwijl we het laatste stukje naar Pop's aflegde en bij de deur bleven staan, tot ze klaar was met roken. Ik ging een Southside meisje niet alleen laten in her noorden. Er was hier niemand om haar te beschermen, zoals aan onze kant van het spoor wel het geval was. Ik hield de deur open en schonk haar een glimlach bij haar knipoog. "Dat ik een Serpent ben, betekent niet dat ik niet ben opgevoed." mompelde ik net hard genoeg voor haar om te horen, maar zacht genoeg dat het geroezemoes van binnen en de wind buiten het voor ieder ander overstemde. Ik was hier echt niet trots op, maar met haar kon ik alles delen, of dat gevoel kreeg ik in elk geval. We gingen Pop's binnen en begroetten beide de man, voor we een booth opzochten om daar aan ons maaltje te beginnen. Ik knikte bij haar woorden. "Eet Smakelijk, Rachel." kwam er met een glimlach uit mijn mond, voor ik een grote hap van mijn burger nam. Nu pas merkte ik hoe hongerig ik wel degelijk was. Mijn burger was dan ook op, voor ik een antwoord kon geven op haar vragen. "Best wel. Ik zie hier een aantal mensen die ik al jaren niet heb gezien, zelfs in het kleine Riverdale. En ik ben hier al bijna net zo lang niet geweest." Ik nam nog een slokje milkshake voor ik verder haar vragen beantwoordde. "Die liggen samen op de bank tv te kijken, met jou moeder die Julia iets van leverworst ofzo aan het voeren is." grinnikte ik. Ik haalde een hand door mijn zwarte krullen en keek nogmaals Pop's rond. Ik zag een aantal mensen die ik kende van vroeger, maar mijn ogen vielen op iemand buiten, die ik kende van nu. Het was een van de Serpents. Ik had niet verwacht dat hij hier zou zijn, en ondanks dat het fijn was om een bekend gezicht te zien, maakte het me ook nerveus om uitgerat te worden tegenover iedereen die de Serpent kant niet van me kende. Ik stak nog een frietje in mijn mond en probeerde niet te nerveus te lijken. Ik was een volwassen man, en hoorde niet nerveus te worden van een bekende die een diner binnenstapte. Plots riep mijn 'date' door de diner heen naar een meisje wat net binnen was gekomen. Ik schrok er een beetje van en keek over mijn schouder naar het meisje. Ik had haar wel eens gezien, maar kende haar niet. Ze was een stuk jongen dan ik was, en volgens mij zelfs een stuk jonger dan Rachel. Blijkbaar kende die haar wel, want ze kwam meteen onze kant op. Ik stak nog wat meer voedsel in mijn mond, gezien dit mij toch best wat ongemakkelijk maakte, zeker omdat met Blake hier en een jonge vrouw aan tafel, dit nog wel eens naar voor mij kon eindigen. Ik wilde dat koste wat het kost vermeiden, en zou dan ook proberen Blake niet bij ons te laten aansluiten, zelfs al had ik dan anders waarschijnlijk wel gevraagd, want hij was een goede gast, maar ik kon mijn leven niet op het spel zetten.


    Bowties were never Cooler

    Willow Dorothea Doyle

    Just because you said I couldn't, I will

    22 Years | Student: Business manegment | At Pop's | With Rachel and mystery boy

    Toen Willow werd gebeld met de mededeling dat ze niet meer op werd gehaald was ze behoorlijk geïrriteerd geweest. Hoe moeilijk was het nou om je te houden aan een afspraak, zo lastig kon het toch niet zijn om even langs haar huis te rijden. Zelf al ging hij zelf niet meer, hij had haar op zijn minst toch even kunnen brengen en niet op het laatste moment af hoeven bellen. Willow was van plan om met een vriend naar Pop's te gaan die avond. De diner bestond al 25 jaar en vierde ter ere daarvan een klein feestje, de halve stad zou waarschijnlijk naar pop's afreizen. Het was dan ook niet als of Willow er geen bekenden tegen zou komen wanneer ze wel ging, maar de jongedame vond het misschien toch wel een beetje ongemakkelijk om in haar eentje binnen te lopen. Vandaar haar irritatie, maar die had ze niet uitgesproken. Willow werd niet snel boos op iemand, of ze werd wel boos, maar sprak deze gevoelens meestal niet uit om ruzie maar te vermijden.
    Na nog een tijdje te hebben zitten tobben of ze nou wel of niet ging duwde ze haar kont toch van de bank af. Het was iets waar Willow zich maar even overheen moest zetten, er zou vast wel iemand te vinden zijn waarmee ze kon praten en wanneer dit niet het geval was kon ze net zo snel weer naar huis toe gaan. Binnen een kwartier bevond Willow zich dan ook voor Pop's nog voor een moment twijfelde ze of ze naar binnen zou gaan of dat ze thuis beter af was. Echter dacht ze nogmaals aan alles wat ze thuis kon doen en kwam ze tot de conclusie dat ze een grote kans op iets leuks had als ze nu door de deur liep. Rustig duwde Willow de deur open, het was alsof haar gebeden waren gehoord, want Willow was nog niet binnen of ze hoorde een stem haar naam roepen." Willow Hey! Hier is er nog een plekje vrij! " Een glimlach verscheen op Willow haar lippen bij het zien van Rachel en direct liep ze haar kant op. Toen ze bij Rachel haar booth stond viel haar oog op de jongeman die haar gezelschap hield. Willow had hem hier wel vaker zien zitten, maar wie het was wist ze niet precies. Terwijl Willow plaats nam naast Rachel stak ze haar hand uit naar de jongeman. 'Ik ben Willow.' stelde ze zichzelf aan hem voor. Hierna draaide ze zich half om naar Rachel. 'Rachel.' zei ze, waarna ze naar de jongedame glimlachte. 'Yeeez, wat heb ik jou lang niet gezien.' Rachel en Willow waren altijd goede vrienden geweest op de middelbare school, maar tegenwoordig spraken ze lang zo vaak niet meer als ze toen der tijd hadden gedaan. Het leek dan ook al een hele tijd geleden dat Willow de jongedame had gezien.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    I v a n a      N o r a      M o n t r o s e

    teacher - at brandon's and her place - with brandon and devin

    Devin knike, naar verwachting. Bran ook, maar die leek er niet erg blij mee te zijn. Dat was ook wel volgens verwachting. Ugh. Iva rolde met haar ogen. Hij was een beetje jaloers ingesteld, en dat was behoorlijk irritant. De rest van hem vond ze wel geweldig, dus die jaloerse kant nam ze maar voor lief. You can’t have everything.
          'Helemaal mee eens, Iva. Jullie zullen geen last van mij hebben. Ik heb nog wat dingen te bespreken.’
          ’Oeh,’ plaagde Iva. ‘Dat klinkt erg interessant. Als dat echt zo is, dan verwacht ik wel dat je mij er over verteld, Devie.'
          ’Mooi, dan kunnen we wel vertrekken denk ik. Mijn auto? Devin kan wel op de achterbank.' Ze glimlachte lichtelijk toen Bran een kus op haar wang drukte. Bran trok hierna zijn jas aan, maar Iva besloot de hare thuis te laten. Het was redelijk mooi weer en ze zouden toch enkel in de auto en in de dinner zitten. No need for a jacket.
          'Let's go. Dev, jij rijdt met ons mee,' besloot ze. 'Bran kan je daarna wel thuisbrengen en dan breng ik morgen je auto wel terug. Dan kunnen we gelijk die ene nieuwe film kijken.' Iva was te ongeduldig voor Bran om de auto te openen, pakte de sleutels uit zijn handen en drukte op het knopje.
          In de auto maakte ze het zichzelf gemakkelijk op de passagiersstoel, waar ze zijwaarts in zat zodat ze tegelijk met Devin kon praten. 'Regel jij het drinken? Dan zorg ik voor de snacks, gezien jij nooit animal crackers meeneemt.' Terwijl ze praatte gaf ze de sleutels terug aan Bran. 'En meneer de politie, niet de snelheidslimiet overtreden, hé. Dan ben ik degene die jou in de boeien moet slaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered