• Update #2:

    Oké, hier gaan we dan! Ik heb het hele topic doorgenomen en een lijst gemaakt van iedereen die hier heeft gemeld dat ze de enquête hebben ingevuld.

    Derks
    Hannibal_Lecter
    Lass
    Sluggyhorn
    Firgun
    AnakinSkywalker
    Douceur
    Savitar
    Bakugou
    VeniVidiVici
    Iversen
    Kowalski
    bbf_bestfriend
    Lockyhart
    Voldymort
    betterweather
    Chlorisse
    Livsnjutare
    Nadine23x
    Captain_Obvious
    Fukurodani
    tubbietoost
    Perpetual
    Tames
    Alptraum
    Tragically
    Catmint
    Stenenlikker
    Tuena
    katl1
    Edgy
    Ringwraith
    Whinging
    Gorillaz
    Haze
    Soco
    Westwick
    GijsdeGrote
    Framboise
    xMaraudersx
    Shireen
    NiareNero
    Middernacht
    Ravenpuff
    Zapata
    USS_Enterprise
    Sobral
    Necessity
    Adelyna
    Ailise
    Frodo
    VampireMouse
    Ruelle
    Altomare
    Bismuth
    Kiliphilia
    Ball
    Walt
    StillHope
    Hypergraphia
    Verdi
    DeNaamIsGideon
    Sempre
    Seikatsu
    x_Femke_x
    Icepack
    lilangel
    Evaethas

    Deze lijst heb ik in deze random picker geplakt en die koos voor... (tromgeroffel, graag)

    Ruelle! *O*


    Omdat er zo vreselijk veel mensen hebben deelgenomen, heb ik bovendien besloten om ook nog twee keer tien credits te verloten onder de rest, dus heb ik nog twee andere namen laten kiezen. Meer roffelende trommels! De andere twee gelukkigen zijn...

    Westwick

    en Ravenpuff!


    Gefeliciteerd! Ik zal de credits nu meteen overmaken. En nog eens enorm bedankt naar iedereen die me heeft geholpen! (bloos)

    Tot slot ook nog een kleine extra shout out naar de mensen die aangaven niet mee te willen doen aan de loting, maar de enquête desondanks hebben ingevuld. Jullie zijn de droom van iedere onderzoeker die wanhopig op zoek is naar proefpersonen. :Y)
    goud
    SergeantBarnes
    Patholoog
    Maheegan
    TinyTina
    Losgeld
    Waddles
    Hale
    Renate1983
    BlueJays
    Walden
    Nonversation
    Corday
    Baudelaire


    ---

    Update:
    Bedankt voor alle hulp, mensen! Jullie zijn fantastisch. (bloos)

    Ik heb nu geen reacties meer nodig. Ik zal zo snel mogelijk (hopelijk morgen of overmorgen) dit topic een keer goed doornemen om te controleren of de namen die ik heb genoteerd kloppen, en dan een random picker een naam laten kiezen voor de credits. *O*

    ---

    Originele post:

    Hallo lieve Q'ers,

    Ik zit nu in het derde jaar van mijn bachelor taalwetenschap, en dat betekent dat ik een scriptie moet schrijven (waar je me de afgelopen tijd over hebt kunnen zien stressen in het ljh). Voor deze scriptie heb ik nu een enquête ontworpen. Het zou mij heel, heel, heel erg helpen als jullie hem zouden invullen.



    Het kost vijf tot tien minuten en is erg simpel. Als bonus (en om jullie aan te moedigen) zal ik twintig credits verloten onder iedereen die de enquête invult. Het enige wat je hoeft te doen is in dit topic zeggen dat je het hebt ingevuld, en dan zal ik jouw username op de lijst zetten (want ik neem aan dat jullie allemaal eerlijke mensen zijn).

    Alvast bedankt! Jullie redden mijn leven. (bloos)

    Hier nog wat puppy dog kitten cat eyes voor de mensen die nog net een extra zetje nodig hebben:

    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 16:37 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ingevuld! Ik hoop dat je er wat aan hebt! c: Het is wel heel moeilijk om het op een schaal van één tot vijf aan te duiden, dus sorry als ik er af en toe een uitleg bij geschreven heb à la "dit ligt eigenlijk tussen drie en vier". c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ingevuld! Erg creatieve zinnen...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Duckling schreef:
    ingevuld! maar ik hoef de credits niet, want dit doe ik uit vriendschap :Y) niet voor de prijs (;


    Haha, aww. Vriendschap is natuurlijk de ultieme prijs, dus je hebt sowieso al gewonnen. :Y) Dank je, Qing!



    Morty schreef:
    (...)

    Heb gewoon alsnog alles ingevuld als ik dacht dat 't 'best' was en niet toegevoegd dat ik een andere native language heb.


    Dat klinkt helemaal oké! Voor dit onderzoek zijn op zich sowieso vooral de varianten van het Nederlands belangrijk. ^^



    Firgun schreef:
    Ingevuld! Ik hoop dat je er wat aan hebt! c: Het is wel heel moeilijk om het op een schaal van één tot vijf aan te duiden, dus sorry als ik er af en toe een uitleg bij geschreven heb à la "dit ligt eigenlijk tussen drie en vier". c:


    Dank je! Extra gedetailleerde antwoorden maken het verwerken ervan wel wat lastiger, haha, maar dat is ook enorm interessant. Ik ben erg benieuwd naar je halve punten. :9~



    AnakinSkywalker schreef:
    Ingevuld! Erg creatieve zinnen...


    Ik ben dan ook erg creatief, natuurlijk. (nerd) Dit keer alleen helaas geen Star Trek (of Wars). Bedankt voor het invullen!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zal 'm morgen invullen ^^


    Caution first, always.

    Ingevuld! (en zou liever niet op de credits lijst komen, want die gebruik ik toch niet, en het lijkt me beter dat iemand die er iets mee doet, ze krijgt). Ik kreeg er de kriebels van, van die zinnnen. Yuck. Nog succes met je scriptie!


    Ex astris, sciencia

    Ingevuld!


    chaos makes the muse

    Ik heb hem ook ingevuld voor je!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ingevuld (bloos)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ingevuld! Echt vreselijke zinnen (;


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ingevuld!

    Ik heb eenmaal 3, eenmaal 4 en de rest allemaal vijfjes...


    oi, suzy

    Ingevuld!


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ingevuld


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Ingevuld. Wat een zinnen, zeg :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mignon schreef:
    Ik heb hem voor je ingevuld. ^^


    Plus: YAY een grammaticality judgement test. Memories.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ingevuld! (: succes nog met je scriptie!


    soul made of stardust and chaos.