• Update #2:

    Oké, hier gaan we dan! Ik heb het hele topic doorgenomen en een lijst gemaakt van iedereen die hier heeft gemeld dat ze de enquête hebben ingevuld.

    Derks
    Hannibal_Lecter
    Lass
    Sluggyhorn
    Firgun
    AnakinSkywalker
    Douceur
    Savitar
    Bakugou
    VeniVidiVici
    Iversen
    Kowalski
    bbf_bestfriend
    Lockyhart
    Voldymort
    betterweather
    Chlorisse
    Livsnjutare
    Nadine23x
    Captain_Obvious
    Fukurodani
    tubbietoost
    Perpetual
    Tames
    Alptraum
    Tragically
    Catmint
    Stenenlikker
    Tuena
    katl1
    Edgy
    Ringwraith
    Whinging
    Gorillaz
    Haze
    Soco
    Westwick
    GijsdeGrote
    Framboise
    xMaraudersx
    Shireen
    NiareNero
    Middernacht
    Ravenpuff
    Zapata
    USS_Enterprise
    Sobral
    Necessity
    Adelyna
    Ailise
    Frodo
    VampireMouse
    Ruelle
    Altomare
    Bismuth
    Kiliphilia
    Ball
    Walt
    StillHope
    Hypergraphia
    Verdi
    DeNaamIsGideon
    Sempre
    Seikatsu
    x_Femke_x
    Icepack
    lilangel
    Evaethas

    Deze lijst heb ik in deze random picker geplakt en die koos voor... (tromgeroffel, graag)

    Ruelle! *O*


    Omdat er zo vreselijk veel mensen hebben deelgenomen, heb ik bovendien besloten om ook nog twee keer tien credits te verloten onder de rest, dus heb ik nog twee andere namen laten kiezen. Meer roffelende trommels! De andere twee gelukkigen zijn...

    Westwick

    en Ravenpuff!


    Gefeliciteerd! Ik zal de credits nu meteen overmaken. En nog eens enorm bedankt naar iedereen die me heeft geholpen! (bloos)

    Tot slot ook nog een kleine extra shout out naar de mensen die aangaven niet mee te willen doen aan de loting, maar de enquête desondanks hebben ingevuld. Jullie zijn de droom van iedere onderzoeker die wanhopig op zoek is naar proefpersonen. :Y)
    goud
    SergeantBarnes
    Patholoog
    Maheegan
    TinyTina
    Losgeld
    Waddles
    Hale
    Renate1983
    BlueJays
    Walden
    Nonversation
    Corday
    Baudelaire


    ---

    Update:
    Bedankt voor alle hulp, mensen! Jullie zijn fantastisch. (bloos)

    Ik heb nu geen reacties meer nodig. Ik zal zo snel mogelijk (hopelijk morgen of overmorgen) dit topic een keer goed doornemen om te controleren of de namen die ik heb genoteerd kloppen, en dan een random picker een naam laten kiezen voor de credits. *O*

    ---

    Originele post:

    Hallo lieve Q'ers,

    Ik zit nu in het derde jaar van mijn bachelor taalwetenschap, en dat betekent dat ik een scriptie moet schrijven (waar je me de afgelopen tijd over hebt kunnen zien stressen in het ljh). Voor deze scriptie heb ik nu een enquête ontworpen. Het zou mij heel, heel, heel erg helpen als jullie hem zouden invullen.



    Het kost vijf tot tien minuten en is erg simpel. Als bonus (en om jullie aan te moedigen) zal ik twintig credits verloten onder iedereen die de enquête invult. Het enige wat je hoeft te doen is in dit topic zeggen dat je het hebt ingevuld, en dan zal ik jouw username op de lijst zetten (want ik neem aan dat jullie allemaal eerlijke mensen zijn).

    Alvast bedankt! Jullie redden mijn leven. (bloos)

    Hier nog wat puppy dog kitten cat eyes voor de mensen die nog net een extra zetje nodig hebben:

    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 16:37 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ga hem straks invullen, enkel en alleen omdat ik dadelijk nog twee uur Nederlands heb en ik hoop dat het dan makkelijker zal zijn haha :')


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Hemel, die zinnen zagen er zo vreselijk uit dat ik zelfs oprecht begon te twijfelen haha, maar ingevuld :Y)
    Zit je op de Rijksuniversiteit Groningen? Leuk! Daar was ik laatst :')


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik heb hem ook ingevuld! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ingevuld! Ik dacht even dat mijn telefoon de zinnen allemaal door elkaar had gegooid... Wat een nare zinnen xD


    Treat people with kindness

    Duckling schreef:
    ingevuld! maar ik hoef de credits niet, want dit doe ik uit vriendschap :Y) niet voor de prijs (;


    Dit, haha. Geef die credits maar aan iemand die ze liever wilt. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga hem invullen Inge (but I don't need the credits, dus je hoeft me niet op de lijst te zetten XD)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ingevuld!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb hem ook ingevuld. 😁


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik vroeg me af de Teletubbies wanneer ze een liedje gingen zingen over koekjes. ^^
    YESSSS eindelijk een liedje over mijn username!!
    *hoort niks en gaat verder met vragenlijst* =p


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ingevuld! Erg creatieve zinnen wel, haha. Misschien kun je als de enquête is afgelopen er iets over vertellen? Ik ben wel nieuwsgierig (A)
    Succes nog met je scriptie!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ugh, het voelde net alsof je de zinnen met google translate naar Nederlands had vertaald :/
    Maar ik heb hem voor je ingevuld en hoef niet mee te loten voor de credits (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Scrumptious schreef:
    Ingevuld!


    •

    Ingevuld... en nu heb ik een aspirine nodig... wat een hoofdpijn! Stomme zinnen xD
    Nog veel succes met je scriptie! Hopelijk kan je er wat mee.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Heel erg bedankt voor het invullen allemaal (en de succeswensen)! Ik heb al een stuk meer reacties dan ik zo snel had verwacht. *O*

    En nog eens bedankt aan de mensen die de credits niet willen, want jullie maken iemand anders waarschijnlijk heel blij straks, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Prongsie schreef:
    (...)

    Plus: YAY een grammaticality judgement test. Memories.


    Hahaha, nostalgische reacties over grammaticality judgements had ik niet zien aankomen in mijn hypothese, maar ik ben blij dat je er blij van wordt. (nerd)



    Chlorisse schreef:
    Hemel, die zinnen zagen er zo vreselijk uit dat ik zelfs oprecht begon te twijfelen haha, maar ingevuld :Y)
    Zit je op de Rijksuniversiteit Groningen? Leuk! Daar was ik laatst :')


    Ja! Al twee en een half jaar, inmiddels. (bloos) Waarom was jij op de universiteit? Een open dag? ^^



    tubbietoost schreef:
    Ik vroeg me af de Teletubbies wanneer ze een liedje gingen zingen over koekjes. ^^
    YESSSS eindelijk een liedje over mijn username!!
    *hoort niks en gaat verder met vragenlijst* =p


    Haha, nu je het zegt, die zin lijkt wel speciaal voor jou gemaakt inderdaad. Een ereplaatsje voor tubbietoost. (krul)



    Perpetual schreef:
    Ingevuld! Erg creatieve zinnen wel, haha. Misschien kun je als de enquête is afgelopen er iets over vertellen? Ik ben wel nieuwsgierig (A)
    Succes nog met je scriptie!


    Ja, zal ik doen! Ik kan me voorstellen dat wel meer mensen met vragen zitten, haha. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan