• Grapjes over Jammer zijn helaas niet meer relevant (MAAR NOG WEL GRAPPIG!), want vanaf nu ben ik Edgy.
    Waarom?
    Omdat ik op het randje leef, de uitdaging aanga, het leven leef, jeweetzelf in jwz afkort.



    Nee grapje, ik heb gewoon een slecht gevoel voor humor. En ik vond dit wel een leuke - flauwe - naam. Je zou toch denken dat ik onderhand zou stoppen met het maken van grappen maar nee because thuglyf
    Wie heeft er nog meer een (nieuwe is niet essentieel) leuke naam?


    Me

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 april 2017 - 19:26 ]


    Tijd voor koffie.

    ooh wel jammer hoor :/ ik vind deze nogal een edgy keuze tbh #livingthethuglife

    ik heb een leuke naam jwz jajajaa ducking duckling #ikkanniettypen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Toch wel jammer van je oude username. *gelach op de achtergrond*
    Maar wel een leuke naam tho. Jwz.
    Slechte humor is altijd een pro. (;

    En, om je vraag te beantwoorden: ik vind dat ik best een leuke naam heb. :Y)

    Ik vind leuk.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik vind helemaal mooi.


    The truth is out there.

    Ik mag je humor wel. Zo edgy


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik mag je humor wel. Zo edgy




    the thug life chose me jwz
    (Am I doing this right?)

    Duckling schreef:
    ooh wel jammer hoor :/ ik vind deze nogal een edgy keuze tbh #livingthethuglife

    ik heb een leuke naam jwz jajajaa ducking duckling #ikkanniettypen


    jwz tbh ffs omg dit is mijn leven nu eend
    Nee, maar serieus. Je naam is tof. Door jou krijg ik continu Hamtaro flashbacks.

    Hannibal_Lecter schreef:
    Toch wel jammer van je oude username. *gelach op de achtergrond*
    Maar wel een leuke naam tho. Jwz.
    Slechte humor is altijd een pro. (;

    En, om je vraag te beantwoorden: ik vind dat ik best een leuke naam heb. :Y)




    Hahaha, plus gelach op de voorgrond. Maar thanks, ik heb er hard voor gewerkt.
    Maarr, je hebt ook een leuke naam! Al, ik neem nog steeds geen eten van je aan. (cat)


    M0NA schreef:
    Ik vind leuk.

    Morty schreef:
    Ik vind helemaal mooi.




    (slechte kwaliteit, I know, maar ik vind het plaatje zo leuk ;-; )

    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 15:19 ]


    Tijd voor koffie.



    Dit is overigens een van mijn grootste inspiratiebronnen.

    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 15:20 ]


    Tijd voor koffie.

    Edgy schreef:
    Hahaha, plus gelach op de voorgrond. Maar thanks, ik heb er hard voor gewerkt.
    Maarr, je hebt ook een leuke naam! Al, ik neem nog steeds geen eten van je aan. (cat)


    Bedankt!
    Nog steeds damn. (cat)
    Oh ja, je inspiratiebron is hilarisch. :')

    Haha, hier moest ik daarnet ook aan denken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jouw humor is echt geweldig :')
    Ik moest zo lachen dat ik gewoon een grammaticale fout maakte. Gelukkig was de grammar-nazi me nog niet op het spoor

    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 20:14 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Schitterend gwn, jwz. I luv it.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Edgy

    Hannibal_Lecter schreef:
    (...)

    Bedankt!
    Nog steeds damn. (cat)
    Oh ja, je inspiratiebron is hilarisch. :')


    Ik kan dit topic gewoon gebruiken om mijn collectie flauwe filmpjes te delen. Dit is een van de beste keuzes die ik tot nu toe gemaakt heb.

    Patholoog schreef:
    Haha, hier moest ik daarnet ook aan denken.



    HAHA, perfect! Maar het klopt ook, want daarnet was ik weer met die codes aan het kloten van columns of zo, en dan drijft Microsoft Word me echt naar de edge.
    Dus het klopt.

    Westwick schreef:
    Jouw humor is echt geweldig :')
    Ik moest zo lachen dat ik gewoon een grammaticale fout maakte. Gelukkig was de grammar-nazi me nog niet op het spoor




    Dat is het liefste wat iemand ooit tegen me heeft gezegd. Jouw grammatica is geweldig. <3
    Oké, misschien niet het liefste, maar het staat wel op mijn lijstje van dingen die ik mijn moeder kan laten zien om haar ervan te overtuigen dat ik best wat dingen bereikt heb in mijn leven.

    Eurus schreef:
    Schitterend gwn, jwz. I luv it.


    Eventjes tussendoor. Love your name. De laatste aflevering was behoorlijk intens.

    Greyisms schreef:
    Edgy



    JWZ.

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 15:44 ]


    Tijd voor koffie.



    Op een dag ben ik net zo cool als haar, maar daar kan ik alleen maar op hopen.


    Tijd voor koffie.