• hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt
    dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? schrijf hier dan alles van je af










    hoezo rapunzel

    [ bericht aangepast op 21 april 2017 - 23:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Peking Express spoiler:

    Omg,yes, Awa en August zijn er uit ^^ Ik vond ze echt zo naar een gemeen..


    Stenenlikker

    "matty waarom bijt je op je nagels"
    "idk"
    "stop ermee"
    "oh ja dat magically solves everything bc I haven't been trying to stop for almost 21 years now lol"

    people just don't get it


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ludeon schreef:
    Peking Express spoiler:
    Omg,yes, Awa en August zijn er uit ^^ Ik vond ze echt zo naar een gemeen..

    whahahaha wij zaten hier thuis te juichen. Maar serieus, die tassen eruit gooien kan toch echt niet. Ik kreeg echt gewoon de kriebels, zo irritant vond ik ze.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hmmm, ga ik solliciteren voor het bestuur van mijn studievereniging? Aan de ene kant is er het stemmetje in me dat denkt: 'Ja maar, Charlotte, dit is toch niks van jou. Dan moet je naar zo'n stom gesprek met grote kans dat je het toch niet wordt en als je het wel wordt gaat het je waarschijnlijk allemaal stress opleveren.' Aan de andere kant is er het stemmetje dat zegt: 'Ja, maar dit is wel je laatste kans en je kunt het op z'n minst proberen. Je kunt er alleen maar dingen van leren en je hebt in elk geval genoeg enthousiasme voor de vereniging.' Hmmmm, what to do...?


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    do you ever cry because star trek


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    BlueJays schreef:
    Hmmm, ga ik solliciteren voor het bestuur van mijn studievereniging? Aan de ene kant is er het stemmetje in me dat denkt: 'Ja maar, Charlotte, dit is toch niks van jou. Dan moet je naar zo'n stom gesprek met grote kans dat je het toch niet wordt en als je het wel wordt gaat het je waarschijnlijk allemaal stress opleveren.' Aan de andere kant is er het stemmetje dat zegt: 'Ja, maar dit is wel je laatste kans en je kunt het op z'n minst proberen. Je kunt er alleen maar dingen van leren en je hebt in elk geval genoeg enthousiasme voor de vereniging.' Hmmmm, what to do...?


    Doeeee heeeet. Het klinkt voor mij alsof de positieve punten de negatieve behoorlijk overtreffen. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    IK WAS ZO EXCITED TOEN IK DE MAIL ZAG VAN AFS OVER DENEMARKEN WANT IK DACHT DAT ZE M'N GASTGEZIN ZOUDEN BEKENDMAKEN MAAR AHAHHAA ze sturen me een mail of ik een promotiefilmpje wil maken OVER MEZELF AHAHA omdat ze nog geen gezin hebben gevonden die me wil sad life lol


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ps qing je kan echt geeeen frans
    wat verwacht de leerkracht dan van je dat je drie franse verhalen kunt lezen EN begrijpen ahahhaaa


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Waarom luister ik naar alles wat deze man me zegt? Dit is niet gezond, Felicia.


    What would Emma do?

    Ik weet nu al dat ik vanavond weer niet ga kunnen slapen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Is this how it feels to die without actually dying?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    URAAAAANIUM FEVER HAS GONE AND GOT ME DOWN


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fuck, ik kan niet slapen.


    Tijd voor koffie.

    MingMing schreef:
    (...)
    whahahaha wij zaten hier thuis te juichen. Maar serieus, die tassen eruit gooien kan toch echt niet. Ik kreeg echt gewoon de kriebels, zo irritant vond ik ze.


    Ja, mn moeder en ik ook :') En nope, vond ik ook echt net wat te ver gaan. Het feit dat die meiden sneller een lift vonden dat dan zij wegreden, vond ik echt hele harde karma :'D

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 7:58 ]


    Stenenlikker

    Neeeee. Ik kan dit echt niet. Direct al huilen aan de telefoon. Ik maak me zo'n zorgen. 😭


    The truth is out there.