• hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt
    dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? schrijf hier dan alles van je af










    hoezo rapunzel

    [ bericht aangepast op 21 april 2017 - 23:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ludeon schreef:
    (...)

    Ja, mn moeder en ik ook :') En nope, vond ik ook echt net wat te ver gaan. Het feit dat die meiden sneller een lift vonden dat dan zij wegreden, vond ik echt hele harde karma :'D

    hahaha ja dat was echt lachen. Toen die awa en August (wat een namen ook) eruit gingen, moesten de andere kandidaten ook wel lachen hoor :'D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oh gosh 😂 ik voel me zo levenloos nu. Ik kijk levenloos de Thundermans en ik erger me hier echt aan. Maar het topic met deze fancy titel en geweldige plaatjes maakt alles best wel goed.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Wanneer je hoogleraar Moderne Letterkunde je profielwerkstuk wel wil lezen heheheheh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ze stalkt m'n twitter nog steeds en ik begin nu echt wanhopig te worden. Dan noemt ze zichzelf sterker dan ooit te voren, maar checked ze dagelijks wat ik allemaal doe. Denkt ze dat ik alleen maar dingen tweet over m'n vriend om haar te irriteren terwijl haar hele eigen account in het teken van m'n vriend staat. Ugh, ik kan er echt niet mee omgaan.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ... dat had hij wel iets eerder mogen zeggen, eigenlijk.

    A) blijkbaar heb ik nu huiswerk voor de... verkeerde... week?? gemaakt?
    B) ik heb nog steeds geen fucking clue waar ik dit moet inleveren aangezien er geen normale inleverplaats is op Nestor, dus hoe dan??

    Edit: wacht, nu wordt het nog mooier. Nu ik het bericht nog een keer heb doorgelezen staat er eerst dat er geen huiswerk is voor vorige week, maar aan het einde zegt hij opeens dat het huiswerk van vorige week vandaag moet worden ingeleverd

    ....... why

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 12:31 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    omg


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    its at times like these that i miss you


    soul made of stardust and chaos.

    Ik wil zo graag naar Marrakech.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Omg. Mijn hoofdstukken van drie jaar geleden zijn echt cringeworthy. Help. lol. Goed dat ik ze inactief heb gezet.

    @Megan. Neem me mee plz. (flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Fallout is taking over my life and i don't even care.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben de mentaliteit hier zo vreselijk zat.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Yiiikes


    Caution first, always.

    Ik wil alleen maar episode 11 zien c:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Zoveel ideeën... zo weinig schrijfzin =')


    The thing you do mean something to people -Ncis

    I wished I had the money to move out.

    Maar tot die tijd: laat ik gewoon alle emoties negeren. That's probably the best. Yay.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!